Runar Skrevet 1. februar 2011 Del Skrevet 1. februar 2011 Det er forståelig. Jeg skal opp om to timer, så tar ikke sjansen på å legge meg nå. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b Skrevet 1. februar 2011 Del Skrevet 1. februar 2011 Kan være like så greit å ta de to timene med søvn senere i dag heller. Alt for farlig å legge seg til å sove på morgenen når det ikke er lenge til man skal på jobb/skole. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b Skrevet 1. februar 2011 Del Skrevet 1. februar 2011 Sounds great! Nesten så jeg vurderer å stikke innom en bensinstasjon på veien hjem for å kjøpe meg noe frokost selv... eller en butikk og kjøpe rykende ferskt brød og noe pålegg? Lenke til kommentar
Jann - Ove Skrevet 1. februar 2011 Del Skrevet 1. februar 2011 Morn ja. Når man er forkjølet, muligens influensa? (10 dager-ish siden jeg ble syk, har hostet opp grønt slim i en uke nå.) Når skal man bli bekymret? Hostet nettopp opp en slimklump på størrelse med en liten snegl. Er det normalt? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b Skrevet 1. februar 2011 Del Skrevet 1. februar 2011 Det er nok normalt dersom man har fått en virusinfeksjon. Vanligvis er slimet mer gulaktig og da er det bare bakterier/baskilusker som herjer med kroppen. Det grønne synes jeg som sagt å huske kommer fra virus. Lenke til kommentar
KvitKnekt Skrevet 1. februar 2011 Del Skrevet 1. februar 2011 Det regner som faen ute nå Gleder meg til å gå til jobben! No, seriously, jeg elsker å gå i regn. Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 1. februar 2011 Del Skrevet 1. februar 2011 (endret) Det regner som bolle ute nå Gleder meg til å gå til jobben! No, seriously, jeg elsker å gå i regn. Og jeg som trodde jeg var den eneste i verden! Regn er elsk! Endret 1. februar 2011 av Diskutant Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 1. februar 2011 Del Skrevet 1. februar 2011 Nei! han skal pynte hele veggen på forumkafeen. For deg så skal jeg vurdere det. Viss slimda skal poste naken bilde så forlanger jeg spoiler! Kun store bilder skal i spoiler. Men jeg er ganske stor... Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b Skrevet 1. februar 2011 Del Skrevet 1. februar 2011 Sommerregn er fantastisk. Denne vinterslapsen kan jeg klare meg foruten. Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 1. februar 2011 Del Skrevet 1. februar 2011 Slaps? Slaps!? Her er det null slaps. Kun bare veier og regn Litt synd med skiføret dog Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b Skrevet 1. februar 2011 Del Skrevet 1. februar 2011 Var vel kanskje å ta i å kalle det for slaps ja. Har vært veldig fram og tilbake mellom slaps og regn her i barteby i det siste. Lenke til kommentar
KvitKnekt Skrevet 1. februar 2011 Del Skrevet 1. februar 2011 Det regner som bolle ute nå Gleder meg til å gå til jobben! No, seriously, jeg elsker å gå i regn. Og jeg som trodde jeg var den eneste i verden! Regn er elsk! http://www.youtube.com/watch?v=mbHjRBf0N6c Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 1. februar 2011 Del Skrevet 1. februar 2011 Var vel kanskje å ta i å kalle det for slaps ja. Har vært veldig fram og tilbake mellom slaps og regn her i barteby i det siste. Måtte parkere en annen plass i dag. Parkeringsplassen var oversvømt Lenke til kommentar
Petter Skrevet 1. februar 2011 Del Skrevet 1. februar 2011 Du vet du er nordmann når du ser 2 grader på stokken og tenker: Oi varmt, Tskjorte på jobb! 2 Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 1. februar 2011 Del Skrevet 1. februar 2011 Hæ? Sjekker du temperaturen før du velger om du skal ha t-skjorte eller ikke? 1 Lenke til kommentar
KvitKnekt Skrevet 1. februar 2011 Del Skrevet 1. februar 2011 Jeg vet jeg er nordmann fordi jeg ikke tar på meg genser når døren inn til soverommet mitt slutter å knirke. Lenke til kommentar
Puke Nukem Skrevet 1. februar 2011 Del Skrevet 1. februar 2011 Sommerregn er fantastisk. Denne vinterslapsen kan jeg klare meg foruten. ENIG! Lenke til kommentar
MrBjoern Skrevet 1. februar 2011 Del Skrevet 1. februar 2011 Yey. Jeg skulle egentlig legge meg kl 1 elns. Så ble jeg sittende å prate med eksen til klokken ble sånn.. halv 5. Koselig da. Lenke til kommentar
Lumpness Skrevet 1. februar 2011 Del Skrevet 1. februar 2011 Hadde du egentlig lyst på henne i natt ? seksuelt ? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg