j-- Skrevet 31. januar 2011 Del Skrevet 31. januar 2011 Vurderer baconpannekaker i morra Vondt å ikke ha drukket brus siden lørdagen.. 1 Lenke til kommentar
Yavel Skrevet 31. januar 2011 Del Skrevet 31. januar 2011 nam! fy faen jeg ble super sulten nå Jeg trenger å skulle få besøk snart... for DA kan jeg bake alt jeg vil å fete opp folk Jeg trenger en kjæreste som er glad i å bake Lenke til kommentar
Flabba Skrevet 31. januar 2011 Del Skrevet 31. januar 2011 nam! fy faen jeg ble super sulten nå Jeg trenger å skulle få besøk snart... for DA kan jeg bake alt jeg vil å fete opp folk Jeg trenger en kjæreste som er glad i å bake jeg trenger en mann å fore med det jeg baker Vurderer baconpannekaker i morra Vondt å ikke ha drukket brus siden lørdagen.. NAM! det frista veldig! Så flink du er da. Har ikke drukket brus siden fredag... for over 1 uke siden. And i do miss it. Lenke til kommentar
Yavel Skrevet 31. januar 2011 Del Skrevet 31. januar 2011 nam! fy faen jeg ble super sulten nå Jeg trenger å skulle få besøk snart... for DA kan jeg bake alt jeg vil å fete opp folk Jeg trenger en kjæreste som er glad i å bake jeg trenger en mann å fore med det jeg baker Date neste gang jeg er på østlandet? Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 31. januar 2011 Del Skrevet 31. januar 2011 Vurderer baconpannekaker i morra Vondt å ikke ha drukket brus siden lørdagen.. Samme her, ble ikke bedre av den nye colareklamen som dukka opp isted Lenke til kommentar
Flabba Skrevet 31. januar 2011 Del Skrevet 31. januar 2011 nam! fy faen jeg ble super sulten nå Jeg trenger å skulle få besøk snart... for DA kan jeg bake alt jeg vil å fete opp folk Jeg trenger en kjæreste som er glad i å bake jeg trenger en mann å fore med det jeg baker Date neste gang jeg er på østlandet? Ja det synes jeg ^^, Lenke til kommentar
Flabba Skrevet 31. januar 2011 Del Skrevet 31. januar 2011 Ja det synes jeg ^^, Jeg hadde tenkt å sende det bilde Lenke til kommentar
Yavel Skrevet 31. januar 2011 Del Skrevet 31. januar 2011 Ja det synes jeg ^^, *bilde* Jeg hadde tenkt å sende det bilde vi er jo perfekte for hverandre! Lenke til kommentar
Flabba Skrevet 31. januar 2011 Del Skrevet 31. januar 2011 (endret) Ja det synes jeg ^^, *bilde* Jeg hadde tenkt å sende det bilde vi er jo perfekte for hverandre! Ja virker sånn WOho! Endret 31. januar 2011 av Flabba Lenke til kommentar
Yavel Skrevet 31. januar 2011 Del Skrevet 31. januar 2011 Ja virker sånn WOho! Endelig! Lenke til kommentar
Flabba Skrevet 31. januar 2011 Del Skrevet 31. januar 2011 Ja virker sånn WOho! Endelig! Ja endelig! Jippi! Lenke til kommentar
MrBjoern Skrevet 31. januar 2011 Del Skrevet 31. januar 2011 Ja virker sånn WOho! Endelig! Ja endelig! Jippi! HURRA! ... god natt. Lenke til kommentar
Flabba Skrevet 31. januar 2011 Del Skrevet 31. januar 2011 Ja virker sånn WOho! Endelig! Ja endelig! Jippi! HURRA! ... god natt. God natt! Sov godt! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b Skrevet 31. januar 2011 Del Skrevet 31. januar 2011 (endret) 7 timer og 12 minutter igjen på jobb.... Angrer nok en gang på at jeg ikke nok med Nintendoen, men det var så mye styr å fiske opp ledningene fra bak tvn. Det må være en av få ulemper ved å gjemme vekk kabler etc. edit: kanskje det virker mindre søvdyssende å høre på Warren Ellis-radio på last.fm Endret 31. januar 2011 av Slettet-77do0b Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b Skrevet 1. februar 2011 Del Skrevet 1. februar 2011 (endret) Etter å ha vært på jobb i litt over 4 timer tidligere i natt, så oppdaget jeg i tillegg at kaffemaskina var borte... 2 timer igjen! Endret 1. februar 2011 av Slettet-77do0b Lenke til kommentar
Runar Skrevet 1. februar 2011 Del Skrevet 1. februar 2011 Ingen kaffe? Jeg kondolerer. 2 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b Skrevet 1. februar 2011 Del Skrevet 1. februar 2011 (endret) Takk for det, men kaffe har vi. Kaffetrakter som er å foretrekke framfor maskinen, men det var kakaoen jeg sørget mest over at var borte. Gidder ikke å drikke meg "høy" på kaffe når jeg skal hjem og sove snart ^^, Endret 1. februar 2011 av Slettet-77do0b Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg