Dorian Gray Skrevet 31. januar 2011 Del Skrevet 31. januar 2011 Det er en 95% sjanse for at "tilfeldig kafébruker" er en person jeg ikke vil se avkledd. Hm, godt poeng. Du kan få lov til å velge. Jeg velger Runar. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 31. januar 2011 Del Skrevet 31. januar 2011 Hvis jeg poster nakenbilde her, som kommer jeg til å bli nedringt av menn og det har jeg masse tid til. Så det kommer straks! Menn, kvinner, esler og eskimoer! Alle vil ha en bit av meg. Lenke til kommentar
svelemoe Skrevet 31. januar 2011 Del Skrevet 31. januar 2011 Hvis jeg poster nakenbilde her, som kommer jeg til å bli nedringt av menn og det har jeg masse tid til. Så det kommer straks! Menn, kvinner, esler og svelemoer! Alle vil ha en bit av meg. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+56132 Skrevet 31. januar 2011 Del Skrevet 31. januar 2011 Jeg velger Runar. Halo 3 på The Narrows mest sannsynlig i en game med bare rocket launchers. Lenke til kommentar
multisync Skrevet 31. januar 2011 Del Skrevet 31. januar 2011 I morgen når vi møtes multisync, hvordan vet jeg hvem som er deg? Mine kjennetegn: Ultimat swagger, fantastisk klesstil og innenfor en 25m radius begynne alle av det kvinnelige kjønn å plystre uhemmet. PS: Kjøpte ikke du Arlingtons under salget? Hvis både du og jeg hadde tatt på oss de! Enkelt å se. Haha, nei det gjorde jeg ikke. Begynnte å prioritere reise over sko, og det ene vinterskoparet jeg liker best blir ikke ferdig til i morra Holder på å pusse de, men av en eller annen grunn så vil de ikke ta inn noe voks, selv om jeg vet de er tørre Og da får jeg heller ingen mirror shine Så jobber for harde livet her Neida, grå jakke, hjemmestrikka skjerf, mørkegrå ullflanellsbukser, blå strikkegenser og lyseblå skjorte tror jeg det blir Lenke til kommentar
Gjest Slettet+56132 Skrevet 31. januar 2011 Del Skrevet 31. januar 2011 Jeg kan sikkert møte dere på Kaldnes Brygge, jeg er i den blokka nærmest gangbrua ved kanalen i topp etasjen. Lenke til kommentar
multisync Skrevet 31. januar 2011 Del Skrevet 31. januar 2011 (endret) Nå er det snakk om Oslo da Edit: Flott, så er skokremen vannløslig Og det er 15 min til butikken stenger.... gahh... orker jeg? Endret 31. januar 2011 av multisync Lenke til kommentar
Paisley Skrevet 31. januar 2011 Del Skrevet 31. januar 2011 Bare og kjøre på! Ikke til deg! Kake bare til meg ! Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 31. januar 2011 Del Skrevet 31. januar 2011 Huff, jeg legger meg. God natt. Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 31. januar 2011 Del Skrevet 31. januar 2011 Jeg vil ha boller og brus Lenke til kommentar
Yavel Skrevet 31. januar 2011 Del Skrevet 31. januar 2011 Jeg vil ha boller og brus du er ikke alene! skal så ha bake dag i morgen! 1 Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 31. januar 2011 Del Skrevet 31. januar 2011 Kremboller med sjokoladetopping? Lenke til kommentar
Yavel Skrevet 31. januar 2011 Del Skrevet 31. januar 2011 Kremboller med sjokoladetopping? Tenkte noen med rosiner og noen med sjokolade Lenke til kommentar
Flabba Skrevet 31. januar 2011 Del Skrevet 31. januar 2011 Tenkte noen med rosiner og noen med sjokolade nam... Nå må nesten jeg bake i morgen å. Lenke til kommentar
Yavel Skrevet 31. januar 2011 Del Skrevet 31. januar 2011 Tenkte noen med rosiner og noen med sjokolade nam... Nå må nesten jeg bake i morgen å. også skal jeg lage vafler og brownis Lenke til kommentar
Flabba Skrevet 31. januar 2011 Del Skrevet 31. januar 2011 Tenkte noen med rosiner og noen med sjokolade nam... Nå må nesten jeg bake i morgen å. også skal jeg lage vafler og brownis nam! fy faen jeg ble super sulten nå Jeg trenger å skulle få besøk snart... for DA kan jeg bake alt jeg vil å fete opp folk Lenke til kommentar
Constanse Skrevet 31. januar 2011 Del Skrevet 31. januar 2011 (endret) Skulle legge meg tidlig i dag, men jeg har glemt både det OG matteleksen. FUU Og jeg har gym i morgen. Med kanskje verdens merkeligste gymlærer. Lulja. Endret 31. januar 2011 av Constanse Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg