Runar Skrevet 31. januar 2011 Del Skrevet 31. januar 2011 Oppfordrer? Jeg beordrer. Nok en fordel med å være mod. Jeg kan kun veilede folk til å kle av seg. Juridisk sett er det vel du som har fordelen: Meg: "Ja, herr dommer, jeg beordret henne til å kle av seg." Du: "Men, ærede dommer, jeg bare veiledet henne med å kle av seg!" Lenke til kommentar
Laughing Madcap Skrevet 31. januar 2011 Del Skrevet 31. januar 2011 Du er dommeren. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 31. januar 2011 Del Skrevet 31. januar 2011 Oppfordrer? Jeg beordrer. Nok en fordel med å være mod. Jeg kan kun veilede folk til å kle av seg. Juridisk sett er det vel du som har fordelen: Meg: "Ja, herr dommer, jeg beordret henne til å kle av seg." Du: "Men, ærede dommer, jeg bare veiledet henne med å kle av seg!" Rimelig creepy uansett hvordan du vrir og vender på det. Jeg har, for the record, ikke bedt noen kle av seg. Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 31. januar 2011 Del Skrevet 31. januar 2011 VÆR SÅ SNILL å hjelp meg her!! Jeg surfet rundt Situation Critical, -episode 13, nightmare on mt. hood Fant det etter en halvtime leting! Lenke til kommentar
Ajaco Skrevet 31. januar 2011 Del Skrevet 31. januar 2011 (endret) eller, skjønte den delvis Altså, appleingeniørene var 3stk på doen, og strakk ut en hånd, og lata som de var en. På veien tilbake, skal de skjule seg på doen sammen med microsoft ingeniørene, når de strekker ut hånda si. Hva i all verden har den vitsen med Apple eller Microsoft å gjøre? Fordi apple er dritawesome og har den beste markedsføringen i verden, samtidig som de alltid har helt sjukt smarte løsninger. Derfor kom de billigere på toget enn de fra microsoft, siden apple er best. Endret 31. januar 2011 av Ajaco 1 Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 31. januar 2011 Del Skrevet 31. januar 2011 eller, skjønte den delvis Altså, appleingeniørene var 3stk på doen, og strakk ut en hånd, og lata som de var en. På veien tilbake, skal de skjule seg på doen sammen med microsoft ingeniørene, når de strekker ut hånda si. Hva i all verden har den vitsen med Apple eller Microsoft å gjøre? Absolutt ingenting. Det var et patetisk forsøk på å starte Apple vs Microsoft trolling. Eller så var det en fanboy som lo hardt av vitsen han fant på. Lenke til kommentar
Runar Skrevet 31. januar 2011 Del Skrevet 31. januar 2011 Rimelig creepy uansett hvordan du vrir og vender på det. Det er sant! Jeg har, for the record, ikke bedt noen kle av seg. Jeg beordrer deg til å be kle av seg. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 31. januar 2011 Del Skrevet 31. januar 2011 Slapp av gutter, jeg tar på meg jobben. *Kle av seg og legge seg* Lenke til kommentar
Ajaco Skrevet 31. januar 2011 Del Skrevet 31. januar 2011 Natta! Legger meg jeg også. GNITEY PEOPLEH Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 31. januar 2011 Del Skrevet 31. januar 2011 You know the drill..pics or it didnt happen. Lenke til kommentar
Yavel Skrevet 31. januar 2011 Del Skrevet 31. januar 2011 Viss slimda skal poste naken bilde så forlanger jeg spoiler! Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 31. januar 2011 Del Skrevet 31. januar 2011 Nei! han skal pynte hele veggen på forumkafeen. Lenke til kommentar
Laughing Madcap Skrevet 31. januar 2011 Del Skrevet 31. januar 2011 (endret) Pink Floyd, småtrøtt, snus, en pils, dnfk<3 og treningsverk. Jeg vil ikke til noen himmel, men bli her! Endret 31. januar 2011 av Sebbe Lenke til kommentar
Runar Skrevet 31. januar 2011 Del Skrevet 31. januar 2011 Viss slimda skal poste naken bilde så forlanger jeg spoiler! Kun store bilder skal i spoiler. 1 Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 31. januar 2011 Del Skrevet 31. januar 2011 Hvis jeg poster nakenbilde her, som kommer jeg til å bli nedringt av kvinner og det har jeg ikke tid til. Så jeg dropper det. Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 31. januar 2011 Del Skrevet 31. januar 2011 GNITEY PEOPLEH Hvis man bytter om på bokstavene, legger til noen og fjerner noen så stor det "God natt Pokey". Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 31. januar 2011 Del Skrevet 31. januar 2011 Jeg har, for the record, ikke bedt noen kle av seg. Jeg beordrer deg til å be <tilfeldig kafébruker> kle av seg. Det er en 95% sjanse for at "tilfeldig kafébruker" er en person jeg ikke vil se avkledd. Lenke til kommentar
Runar Skrevet 31. januar 2011 Del Skrevet 31. januar 2011 Hvis jeg poster nakenbilde her, som kommer jeg til å bli nedringt av menn og det har jeg masse tid til. Så det kommer straks! 3 Lenke til kommentar
svelemoe Skrevet 31. januar 2011 Del Skrevet 31. januar 2011 GNITEY PEOPLEH Hvis man bytter om på bokstavene, legger til noen og fjerner noen så stor det "God natt Pokey". Og om ein byttar litt til på bokstavane, og legger til og fjerner nokre, så står det "slikk min anus" 2 Lenke til kommentar
Runar Skrevet 31. januar 2011 Del Skrevet 31. januar 2011 Det er en 95% sjanse for at "tilfeldig kafébruker" er en person jeg ikke vil se avkledd. Hm, godt poeng. Du kan få lov til å velge. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg