Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Three Apple engineers and three Microsoft employees are traveling by train to a conference. At the station, the three Microsoft employees each buy tickets and watch as the three Apple engineers buy only a single ticket.

"How are three people going to travel on only one ticket?" asks a Microsoft employee.

"Watch and you'll see," answers the Apple engineer.

They all board the train. The Microsoft employees take their respective seats, but all three Apple engineers cram into a restroom and close the door behind them. Shortly after the train has departed, the conductor comes around collecting tickets. He knocks on the restroom door and says, "ticket please." The door opens just a crack and a single arm emerges with a ticket in hand. The conductor takes it and moves on.

The Microsoft employees saw this and agreed it was quite a clever idea. So after the conference, the Microsoft employees decide to copy the Apple engineers on the return trip and save some money (being clever with money, and all that). When they get to the station, they buy a single ticket for the return trip. To their astonishment, the Apple engineers don't buy a ticket at all.

"How are you going to travel without a ticket" says one perplexed Microsoft employee.

"Watch and you'll see," answers an Apple engineer.

Lenke til kommentar

Hallo you guys, jeg har jo faktisk pcen på en stol et stykke bortenfor :) Ser film samtidig som jeg bader. Er livet det. Skulle bare ønsket jeg hadde husket mat og Dorians quiz

Merker jeg savner badekaret hjemme hos mamma og pappa nå. Badekar med ei god bok er mer eller mindre uslåelig.

Rota meg tilfeldigvis inn på quizen akkurat når den var lagt ut, men folk visste seg å være langt kjappere i googling enn meg :p

Lenke til kommentar

Hallo you guys, jeg har jo faktisk pcen på en stol et stykke bortenfor :) Ser film samtidig som jeg bader. Er livet det. Skulle bare ønsket jeg hadde husket mat og Dorians quiz

Du er blitt bortskjemt, forventer at jeg tazter priv hver gang det nærmer seg. Tsk tsk.

Seriously though, Olum stikker snart av med seieren hvis ikke du trapper opp gamet ditt.

Lenke til kommentar

Three Apple engineers and three Microsoft employees are traveling by train to a conference. At the station, the three Microsoft employees each buy tickets and watch as the three Apple engineers buy only a single ticket.

"How are three people going to travel on only one ticket?" asks a Microsoft employee.

They all board the train. The Microsoft employees take their respective seats, but all three Apple engineers cram into a restroom and close the door behind them. Shortly after the train has departed, the conductor comes around collecting tickets. He knocks on the restroom door and says, "ticket please." The door opens just a crack and a single arm emerges with a ticket in hand. The conductor takes it and moves on.

The Microsoft employees saw this and agreed it was quite a clever idea. So after the conference, the Microsoft employees decide to copy the Apple engineers on the return trip and save some money (being clever with money, and all that). When they get to the station, they buy a single ticket for the return trip. To their astonishment, the Apple engineers don't buy a ticket at all.

"How are you going to travel without a ticket" says one perplexed Microsoft employee.

JAAA?

Lenke til kommentar

det har vært diskusjoner i flere tråder der opptil flere mener, folk som sier det er tapere :p

:cry:

:lol:

En moderator som oppfordrer til nakenbilder på forumet? Fysj og fy!

Oppfordrer? Jeg beordrer.

Redigert: Edle deler (over og under vann) kan, hvis ønskelig, sensureres.

Endret av Runar
Lenke til kommentar

En moderator som oppfordrer til nakenbilder på forumet? Fysj og fy!

Oppfordrer? Jeg beordrer.

Redigert: Edle deler (over og under vann) kan, hvis ønskelig, sensureres.

Du vet vel at det er god skikk å ta første steg, for å vise at man står for det man sier?

Lenke til kommentar

"Haha xD"

Lenke til kommentar

Noen som så et program på tv idag eller en stund siden om ni klatrere som klatret på et fjel som heter mount hood eller noe sånt? Noen av de døde og datt nedi en sprekk og litt sånn, så kom helikopteret og reddet dem, men det datt ned og knuste?

Isåfall; hvor var det? Hvilken kanal, når var det, og hva heter serien?

Jeg tok det opp idag, men jeg klarte å slette den før episoden var ferdig, og før jeg fant ut hva jeg egentlig så på..

VÆR SÅ SNILL å hjelp meg her!! :)

Lenke til kommentar

VÆR SÅ SNILL å hjelp meg her!! :)

Jeg surfet rundt og kom tilfeldigvis over et program om noen klatrere og et helikopter, men jeg så ikke lenge nok til å si sikkert om det var programmet du snakker om. Jeg mener det ble sendt på en av TV2-kanalene. Hvis du sjekker dagens avis/tv-program burde det ikke være vanskelig å finne ut hva det het. ;)

Lenke til kommentar

eller, skjønte den delvis

Altså, appleingeniørene var 3stk på doen, og strakk ut en hånd, og lata som de var en. På veien tilbake, skal de skjule seg på doen sammen med microsoft ingeniørene, når de strekker ut hånda si.

Sjekk vitsen din en gang til. Du glemte siste del av vitsen. :tease:

*edit*

Dessuten har jeg lest den før om en annen gruppering. Ingenting med Apple/microsoftingenører.

Endret av Slimda
Lenke til kommentar

eller, skjønte den delvis

Altså, appleingeniørene var 3stk på doen, og strakk ut en hånd, og lata som de var en. På veien tilbake, skal de skjule seg på doen sammen med microsoft ingeniørene, når de strekker ut hånda si.

Hva i all verden har den vitsen med Apple eller Microsoft å gjøre?

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...