Vowels Skrevet 31. januar 2011 Del Skrevet 31. januar 2011 Og hva er secound rule? Fuck the rules. Be like a boss Lenke til kommentar
Ajaco Skrevet 31. januar 2011 Del Skrevet 31. januar 2011 Nei, jeg liker dere jeg Ser ikke grunnen til å adde dere som venner for å få høyere "status". Åh. Du skulle bare visst hvilke fordeler det gir å ha streetcred i sosial-delen av forumet. Lenke til kommentar
Laughing Madcap Skrevet 31. januar 2011 Del Skrevet 31. januar 2011 Nei, jeg liker dere jeg Ser ikke grunnen til å adde dere som venner for å få høyere "status". Du får aldri meg med over 700 plusser som venn uansett Lenke til kommentar
Pubé Skrevet 31. januar 2011 Del Skrevet 31. januar 2011 Delvis Bare se hvor mange venner -Linda har i forhold til meg :/ Det er en god ting, jeg er flau over mine felles forummedlemmer som plusser bildene hennes, spammer ned profilen hennes og snakker om ho overalt 2 Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 31. januar 2011 Del Skrevet 31. januar 2011 I morgen når vi møtes multisync, hvordan vet jeg hvem som er deg? Mine kjennetegn: Ultimat swagger, fantastisk klesstil og innenfor en 25m radius begynne alle av det kvinnelige kjønn å plystre uhemmet. PS: Kjøpte ikke du Arlingtons under salget? Hvis både du og jeg hadde tatt på oss de! Enkelt å se. Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 31. januar 2011 Del Skrevet 31. januar 2011 trur jeg ha smurfern på vennelista bare kan ikke huske, gidder ikke se etter og bryr meg ikke =D Lenke til kommentar
Mr. Lurk Skrevet 31. januar 2011 Del Skrevet 31. januar 2011 http://ahdeshmukh.com/project/Images/brownies.jpg Randomness, me like. Lenke til kommentar
Constanse Skrevet 31. januar 2011 Del Skrevet 31. januar 2011 Vurderer sterkt å opprette veddemål med forumet. Trenger litt motivasjon til trenings-"prosjektet" mitt. Eneste problemer er at jeg er så kylling at jeg garantert kommer til å sette et alt for lite ambisiøst mål, i sammenheng med at jeg helst vil klare det. Mer urelatert, noen fra forumet nevnte StumbleUpon, og nå er jeg hektet beyond all control. Lenke til kommentar
Paisley Skrevet 31. januar 2011 Del Skrevet 31. januar 2011 Jeg liker ikke forumkaféen, det er for mye dramatikk for meg. Litt som Hotel Caesar. Men jeg hørte et rykte om et bilde av kake i denne tråden. Det gjorde at jeg måtte ta lilletåa innenfor Lenke til kommentar
Gitarhm Skrevet 31. januar 2011 Del Skrevet 31. januar 2011 Jeg liker ikke forumkaféen, det er for mye dramatikk for meg. Litt som Hotel Caesar. Men jeg hørte et rykte om et bilde av kake i denne tråden. Det gjorde at jeg måtte ta lilletåa innenfor Hehehehehe.... Lenke til kommentar
Mr. Lurk Skrevet 31. januar 2011 Del Skrevet 31. januar 2011 (endret) Jeg ville ikke snakke med Submit på skype og han ble sur. Endret 31. januar 2011 av Wizzlee Lenke til kommentar
Mr. Lurk Skrevet 31. januar 2011 Del Skrevet 31. januar 2011 Kjekt å vite! Alt jeg sier er kjekt og vite, fordi jeg er en sjef. Lenke til kommentar
Sk!ppy Skrevet 31. januar 2011 Del Skrevet 31. januar 2011 Delvis Bare se hvor mange venner -Linda har i forhold til meg :/ Det er en god ting, jeg er flau over mine felles forummedlemmer som plusser bildene hennes, spammer ned profilen hennes og snakker om ho overalt You sir, just earned yourself a Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 31. januar 2011 Del Skrevet 31. januar 2011 Jeg liker ikke forumkaféen, det er for mye dramatikk for meg. Litt som Hotel Caesar. Men jeg hørte et rykte om et bilde av kake i denne tråden. Det gjorde at jeg måtte ta lilletåa innenfor Jeg kan gi deg mer kake om du vil. Lenke til kommentar
Mr. Lurk Skrevet 31. januar 2011 Del Skrevet 31. januar 2011 Jeg liker ikke forumkaféen, det er for mye dramatikk for meg. Litt som Hotel Caesar. Men jeg hørte et rykte om et bilde av kake i denne tråden. Det gjorde at jeg måtte ta lilletåa innenfor Jeg kan gi deg mer kake om du vil. Bare og kjøre på! Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 31. januar 2011 Del Skrevet 31. januar 2011 Bare og kjøre på! Ikke til deg! Lenke til kommentar
Mr. Lurk Skrevet 31. januar 2011 Del Skrevet 31. januar 2011 Bare og kjøre på! Ikke til deg! Nettopp! Ikke la meg daske deg på stumpen! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg