L4r5 Skrevet 22. februar 2008 Del Skrevet 22. februar 2008 Pakken er jo rosa^^.Så hvis jeg forteller at Paralgin Forte/Pinex Forte er rosa så blir hun pillenarkoman? Lenke til kommentar
Nora90 Skrevet 22. februar 2008 Del Skrevet 22. februar 2008 Pakken er jo rosa^^. Ikke sant... Lenke til kommentar
Suburbian Hero Skrevet 22. februar 2008 Del Skrevet 22. februar 2008 (endret) Panikk! Jeg glemte hva jeg skulle gjøre... Det var lekser, musikk og jeg må vaske rommet. Det lukter som et dophus, lukta går rett i huet på meg... Hva faen er det for en lukt? Jeg trenger Paracet... Og så var det noe mer... Faen, jeg er senil som en 16-åring... Hva skjer her? Edit: Det hjelper faen meg ikke å lufte. Hva har skjedd i rommet mitt? *The Ex-Billy Talent* Endret 22. februar 2008 av SasaB Lenke til kommentar
Kexxy er sexxy! Skrevet 22. februar 2008 Del Skrevet 22. februar 2008 Lurer på hvorfor det er så stort oppstyr rundt kosovo og serbia nå for tiden.. skjønner ikke helt hva som er farlig med at de ikke vil være under serbia lenger.. :S Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 22. februar 2008 Del Skrevet 22. februar 2008 Pakken er jo rosa^^.Så hvis jeg forteller at Paralgin Forte/Pinex Forte er rosa så blir hun pillenarkoman? Kunne vært verre? Lenke til kommentar
Suburbian Hero Skrevet 22. februar 2008 Del Skrevet 22. februar 2008 Lurer på hvorfor det er så stort oppstyr rundt kosovo og serbia nå for tiden.. skjønner ikke helt hva som er farlig med at de ikke vil være under serbia lenger.. :S Jeg orker ikke å forklare. Det er en egen tråd til det... Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 22. februar 2008 Del Skrevet 22. februar 2008 Kunne vært verre?Så klart det kunne. Bare håper hun holder seg unna den rosa speeden. For den er ofte blanda ut med rottegift. Lenke til kommentar
chokke Skrevet 22. februar 2008 Del Skrevet 22. februar 2008 Lurer på hvorfor det er så stort oppstyr rundt kosovo og serbia nå for tiden.. skjønner ikke helt hva som er farlig med at de ikke vil være under serbia lenger.. :S Snork, politikk. Les et par hundre sider tilbake. Dette ble snakket om igår. Er også en tråd i politikkdelen Lenke til kommentar
b-real Skrevet 22. februar 2008 Del Skrevet 22. februar 2008 Lurer på hvorfor det er så stort oppstyr rundt kosovo og serbia nå for tiden.. skjønner ikke helt hva som er farlig med at de ikke vil være under serbia lenger.. :S Burde du sette deg inn i mann...er ikke hver dag en ny stat blir født. Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 22. februar 2008 Del Skrevet 22. februar 2008 For en fantastisk kveld . Lenke til kommentar
Cryflopp Skrevet 22. februar 2008 Del Skrevet 22. februar 2008 jaja , får vell ta å dusje så deretter se dagens episode av lost talast Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 22. februar 2008 Del Skrevet 22. februar 2008 Og der var jeg ren og pen igjen =) Vel, ren i alle fall *snicker* Lenke til kommentar
Kexxy er sexxy! Skrevet 22. februar 2008 Del Skrevet 22. februar 2008 Lurer på hvorfor det er så stort oppstyr rundt kosovo og serbia nå for tiden.. skjønner ikke helt hva som er farlig med at de ikke vil være under serbia lenger.. :S Burde du sette deg inn i mann...er ikke hver dag en ny stat blir født. ikke så langt tilbake siden montenegro eller hva det enn var ble ny stat elns? jaja, bryr meg fint lite, fordi det er lite vits i å diskutere med svette nerder som okkuperer politikk forumet. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 22. februar 2008 Del Skrevet 22. februar 2008 kassett? Hah..LP er tingen kjære dere.. *riste på hodet* Sier meg enig med biril her. Har forøvrig "I Smurfeland" på LP selv ^^ Sammen med et par god-plater med Doffen. Ikke fra min barndom, men fra pappas, men jeg koser meg med det likevel jeg *sette på LP med May Britt Andersen* Lenke til kommentar
Suburbian Hero Skrevet 22. februar 2008 Del Skrevet 22. februar 2008 jaja, bryr meg fint lite, fordi det er lite vits i å diskutere med svette nerder som okkuperer politikk forumet. Tja, noen av oss er fra Balkan og ikke er svette nerder... Som meg, etnisk serber fra Kroatia med sine synspunkter om en kamp han brenner for Lenke til kommentar
chokke Skrevet 22. februar 2008 Del Skrevet 22. februar 2008 Tja, noen av oss er fra Balkan og ikke er svette nerder... Som meg, etnisk serber fra Kroatia med sine synspunkter om en kamp han brenner for Fordi det er kult å ikke bry seg. Kunnskap er visstnok ukult idag. Men du har et forhold til området, noe de fleste av oss ikke har. Som meg, jeg følge heller lite med på politikk fordi det er så mange områder som sliter. Vest-Sahara hadde (har?) sine problemer, men hvor mye hørte man om det i media? Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 22. februar 2008 Del Skrevet 22. februar 2008 *gjør det enkelt og holder seg unna og ignorerer det hele og resten av verden* Jeg lever i mitt 22. år og leser fortsatt ikke avisa eller ser / hører nyhetene på TV / radio. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 22. februar 2008 Del Skrevet 22. februar 2008 Det du skrev der, Datasmurf, det bare viser at det enkle ikke alltid er det beste. Lenke til kommentar
Suburbian Hero Skrevet 22. februar 2008 Del Skrevet 22. februar 2008 Datasmurf: Du lever et godt liv Chokke: Sånn tenker jeg også, men det finnes kamper vi alle vil kjempe for Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg