Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Jeg forstår virkelig ikke at Jann-Ove vil ha en dyptgående samtale her, når man har mange andre egnede forum for dette (les: religion, politkk og samfunn for å nevne noen).

Jeg ser dette på et sted hvor man kan ha en lettbeint samtale etter en hard dag på jobb eller en sliten søndag. Det må da være et sted på forumet hvor man ikke trenger å skrive en master-avhandling hver gang man poster noe.

my 2 pesetas.

Det må da være rom for alle i DNFK? :)

• Liker 2
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg forstår virkelig ikke at Jann-Ove vil ha en dyptgående samtale her, når man har mange andre egnede forum for dette (les: religion, politkk og samfunn for å nevne noen).

Jeg ser dette på et sted hvor man kan ha en lettbeint samtale etter en hard dag på jobb eller en sliten søndag. Det må da være et sted på forumet hvor man ikke trenger å skrive en master-avhandling hver gang man poster noe.

my 2 pesetas.

Det må da være rom for alle i DNFK? :)

Selvsagt, men jeg sier at jeg personlig ikke er "mentalt forberedt" (i mangel på en bedre formulering) på en lenger og inngående debatt på dyptgående temaer når jeg entrer DNFK.

Dersom noen vil holde på med dette er det helt ok, men som sagt så tror jeg det finnes bedre egnede steder hvor en vil få bedre respons på debatten og spørsmålene sine.

Lenke til kommentar

En lettbeint samtale behøver ikke å være banalt enkel.

PRS er et underforum for ekstremistiske fanatikere. Man må ha god greie på retorikk og de aktuelle temaene, samt meget stor toleranse for idioter som ganske enkelt tar feil for å krangle på det underforumet. Skal ingenting til før man eskalerer fra argumentasjon fram og tilbake, til beinhard trøsking av ekstremistiske meninger ned i halsen på alle som tar feil. Jeg utsetter meg ikke frivillig for slikt.

Ser du ikke nyansen mellom å skrive så lite at ingenting kommer fram, og det å skrive akkurat nok til at det faktisk kan komme en lettbeint samtale ut fra det?

• Liker 2
Lenke til kommentar

http://www.vg.no/nyheter/innenriks/artikkel.php?artid=10013786

"Svinekjøtt er ikke rødt kjøtt, sier styreleder Kristin Ianssen i Norsvin" :wallbash: :wallbash: :wallbash:

Fins det noen her som vil klassifisere svinekjøtt som noe annet enn rødt kjøtt?

(Forøvrig er de nye kostholdsrådene ganske relevante i forhold til diskusjonen tidligere i dag om vegetarkost, og rasjonaliteten rundt det å spise kjøtt. )

Endret av Jann - Ove
Lenke til kommentar

For en aldeles nydelig aften.

Men seriøst, hvis noen kunne bidratt til litt færre one-liners så hadde jeg tittet innom tråden oftere. Hva er så galt med å poste uttrykk med innhold. Det er jo det som er litt av gleden med å konversere, rett og slett. Hele tråden leker jo gjemsel, uten noen som helst fasthet å spore i puddingen.

inb4 TL:DR

• Liker 1
Lenke til kommentar

not tl;dr ...

Just PUDDI-PUDDI :cool:

Edit: Jeg får så dårlig humor etterå ha vært på jobb og det bare har vært såvidt nok kunder til at jeg har holdt meg våken.

Hadde det ikke vært for viljestyrke så hadde jeg sovnet på disken :ph34r:

Endret av multisync
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...