nO0_o Skrevet 31. januar 2011 Del Skrevet 31. januar 2011 (endret) Der ja. Endret 31. januar 2011 av -Linda. Lenke til kommentar
Jann - Ove Skrevet 31. januar 2011 Del Skrevet 31. januar 2011 (endret) Linda: konteksten gjør det åpenbart hvem jeg prater til, og hvem som enda ikke har den egenskapen. SnittLeif: du har avslørt for lite her som jeg har lagt merke til for at jeg kan si noe om deg som person. Derfor tar jeg fatt i de halmstråene jeg har, og angriper deg for den unødvendig TL;DR-en, i håp om å se hvordan du reagerer. Det er nesten litt synd at man bevisst må gå inn for å provosere for å få noe interessant ut av denne tråden. Den var bedre før. Men nå tar jeg kveld snart; har igjen et par dager før døgnrytmen er på plass igjen. Forkjølelseshelvette med halsvondt og uante mengder grønt slim er irriterende. Har stått på i godt over en uke nå. Runar: ok. Jeg ser streken, og i dette tilfellet er jeg nesten sikker på at motparten også ser den. Endret 31. januar 2011 av Jann - Ove Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 31. januar 2011 Del Skrevet 31. januar 2011 Faen jeg fikk lyst på bolle. Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 31. januar 2011 Del Skrevet 31. januar 2011 Hadde den aktuelle brukeren utdypt litt om hvorfor skolen er ekstra kjip akkurat i dag, så hadde det økt hvor interessant posten var, uten at innholdet gjorde noen kvantesprang. Ser poenget ditt, men er du sikker på at alle her på DNFK har lyst til å bruke så mye tid på å lese lengre poster som utdyper hvorfor skolen er kjip? Om du allerede er uinteressert i hva vedkommende har å si, så blir det vel ikke noe mer interessant av at personen utdyper? Lenke til kommentar
Runar Skrevet 31. januar 2011 Del Skrevet 31. januar 2011 Faen jeg fikk lyst på bolle. Send adresse på PM, så skal du få bolle. Lenke til kommentar
Diskutert Skrevet 31. januar 2011 Del Skrevet 31. januar 2011 Jeg har brownies, hvis noen vil ha... Lenke til kommentar
Yavel Skrevet 31. januar 2011 Del Skrevet 31. januar 2011 Hadde den aktuelle brukeren utdypt litt om hvorfor skolen er ekstra kjip akkurat i dag, så hadde det økt hvor interessant posten var, uten at innholdet gjorde noen kvantesprang. Ser poenget ditt, men er du sikker på at alle her på DNFK har lyst til å bruke så mye tid på å lese lengre poster som utdyper hvorfor skolen er kjip? Om du allerede er uinteressert i hva vedkommende har å si, så blir det vel ikke noe mer interessant av at personen utdyper? kan dere ikke ta den diskusjonen her: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=876408 Lenke til kommentar
j-- Skrevet 31. januar 2011 Del Skrevet 31. januar 2011 Jeg fikk lyst på pizza. Så jeg lagde pizza. Problem solved 1 Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 31. januar 2011 Del Skrevet 31. januar 2011 Hvorfor er jeg aldri med på noe forumdrama? Jeg burde slippe alle hemninger og gå bananas med hetsingen snart. Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 31. januar 2011 Del Skrevet 31. januar 2011 kan dere ikke ta den diskusjonen her: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=876408 Hvorfor linker du til en tråd som ikke har noe som helst med det de diskuterer å gjøre? Lenke til kommentar
Mr. Lurk Skrevet 31. januar 2011 Del Skrevet 31. januar 2011 Jeg elsker dere alle på forumet! Jeg ville bare få dette ut Spesielt "<3" i signaturen min Nobody loves me... I do! 1 Lenke til kommentar
Runar Skrevet 31. januar 2011 Del Skrevet 31. januar 2011 Hvorfor er jeg aldri med på noe forumdrama? Jeg burde slippe alle hemninger og gå bananas med hetsingen snart. Go on! Lenke til kommentar
Yavel Skrevet 31. januar 2011 Del Skrevet 31. januar 2011 Hvorfor er jeg aldri med på noe forumdrama? Jeg burde slippe alle hemninger og gå bananas med hetsingen snart. er jo bare å finne seg et offer å starte det! dog du risikerer ferie fra forumet Lenke til kommentar
Jann - Ove Skrevet 31. januar 2011 Del Skrevet 31. januar 2011 kammizez: forskjellen i tidsforbruket ved å lese 2-3 linjer i forhold til 5-6 linjer er ubetydelig. Er man i utgangspunktet ikke interessert i hva den brukeren skriver så scroller man uansett lett forbi når man gjenkjenner avataren. Jeg ser ingen grunn til å ta en så ubetydelig kommentar om postingen her i en egen tråd. Det er bedre om jeg tar det opp av og til, når det passer her inne, istedet for at det støver bort i en egen tråd. Lenke til kommentar
Yavel Skrevet 31. januar 2011 Del Skrevet 31. januar 2011 kan dere ikke ta den diskusjonen her: http://www.diskusjon...howtopic=876408 Hvorfor linker du til en tråd som ikke har noe som helst med det de diskuterer å gjøre? Meste parten av diskusjonen dems har gått på om folk er for kortfattet i sine innlegg her i kafèen slikt skal vel i den tråden? Lenke til kommentar
nO0_o Skrevet 31. januar 2011 Del Skrevet 31. januar 2011 Der ja. Til The Barnacle!!!! Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 31. januar 2011 Del Skrevet 31. januar 2011 lol jg kallr andre nerd ^^ xD Lenke til kommentar
Jann - Ove Skrevet 31. januar 2011 Del Skrevet 31. januar 2011 Forøvrig bør det nevnes at det er viktig å vite hvor streken går. Jeg har fått offisiell advarsel to ganger; en gang da jeg var ung og postet på grov dialekt, og skulle samle virus, og en gang når jeg i fylla dro FSM-propaganda litt for langt. Ad Hominem er en uting, derfor prøver jeg så godt jeg kan å avsløre personen bak meningene ved å gå løs på meningene. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 31. januar 2011 Del Skrevet 31. januar 2011 Jeg forstår virkelig ikke at Jann-Ove vil ha en dyptgående samtale her, når man har mange andre egnede forum for dette (les: religion, politkk og samfunn for å nevne noen). Jeg ser dette på et sted hvor man kan ha en lettbeint samtale etter en hard dag på jobb eller en sliten søndag. Det må da være et sted på forumet hvor man ikke trenger å skrive en master-avhandling hver gang man poster noe. my 2 pesetas. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg