Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hun burde ikke skaffe mange gutte fans, hun burde heller akkumulere admins fordi da får hun innflytelse og det er selvsagt en fordel på denne slagmarken.

Slagmark? :lol:

Whiner om hva?

At jenter (les: du) på forumet får mer oppmerksomhet enn de.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+56132

Hun burde ikke skaffe mange gutte fans, hun burde heller akkumulere admins fordi da får hun innflytelse og det er selvsagt en fordel på denne slagmarken.

Slagmark? :lol:

Da sikter jeg naturligvis til visse situasjoner hvor hun har barket sammen med noen og situasjonen er nøytralt ladet, men det må handles og da går ting i hennes favør hvor admin vil slå ned på opposisjonen hennes.

Dette forumet har blitt brukt som en arena hvor mange folk har barket sammen med skyttergrav diskusjoner og krangling, da kan men kalle denne arenaen for en "slagmark", hvis man driver med "helligkrig" (skyttergrav diskusjoner og krangling osv).

Lenke til kommentar

Dette forumet har blitt brukt som en arena hvor mange folk har barket sammen med skyttergrav diskusjoner og krangling, da kan men kalle denne arenaen for en "slagmark", hvis man driver med "helligkrig" (skyttergrav diskusjoner og krangling osv).

Nå tror jeg du forveksler oss med noen andre. Ingen her på forumet har noen gang kranglet!

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+56132

Nå tror jeg du forveksler oss med noen andre. Ingen her på forumet har noen gang kranglet!

Selvsagt ikke, bare masse flotte diskusjoner med positiv stemning :)

Lenke til kommentar

Hva skal du idag? :whistle:

Om 50 minutter skal jeg spise fiskegratengen (det tar alt for lang tid), så har jeg fri.

Hva med deg? :love:

Tror jeg skal stalke litt, fant ut at han jeg sitter ved siden av på skolen er naboen til en på forumet her. Verden er for liten.

Jeg fant ut at en bekjent av en kompis har en tante. Tantebarnet hennes gikk i paralellklassen til broren av en av dagens moderatorer. Verden er for liten.

Lenke til kommentar

fordi når jeg ber han om å f.eks lage en bouncing ball og jeg forteller han hva som skal rettes på så den funker bedre så kommern med at alt var med meninga, og huttutu.

på hver minste ting, pluss at han er en som avbryter konstant. jeg har nok med å gjøre min egene oppgaver. helt bak mål at vi ska ha en intern en ska se etter hver uke.

Lenke til kommentar

Hadde ikke du slikt i fjor/forfjor da?

Kan jo lære mye av å ha en som stiller masse rare spørsmål som du kanskje ikke har tenkt over. Og samtidig minner han deg på det mest grunnleggende slik at du selv blir bedre på det.

Men så kan jo din intern bare være teit da...

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...