Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Husker den tida jeg røkte.. Siste året måtte jeg ut. Det var ikke noe som er så forfriskende som å stå ute i 15 minus og skjelve mens man fryser på seg neglsprett med sneipen i kjeften. :fun:

Da kan man ikke snakke om at man mangler motivasjon for å gjøre ting. For går du ut i 15 minus eller kaldere, for å røyke. Så du nesten fryser deg kav i hjel. DA er du motivert!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest medlem-1432

Husker den tida jeg røkte.. Siste året måtte jeg ut. Det var ikke noe som er så forfriskende som å stå ute i 15 minus og skjelve mens man fryser på seg neglsprett med sneipen i kjeften. :fun:

Da kan man ikke snakke om at man mangler motivasjon for å gjøre ting. For går du ut i 15 minus eller kaldere, for å røyke. Så du nesten fryser deg kav i hjel. DA er du motivert!

Haha.:p Jeg har sluttet da, så nå kan jeg sitte inne hele tida vis jeg vil, uten å røre en muskel. Oh yes, sweet life.

Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432

Innlands -25 er da ikke så ille. Værre med -15 kystkaldt.

Hører dem sier det, men jeg har ærlig talt aldri lakt merke til slikt. Kaldt er kaldt.. Og det holder for meg.:p

Endret av medlem-1432
Lenke til kommentar

Innlands -25 er da ikke så ille. Værre med -15 kystkaldt.

Hører dem sier det, men jeg har ærlig talt aldri lakt merke til slikt. Kaldt er kaldt.. Og det holder for meg.:p

Pluss at man kan legge til at lufta er mer "tørr" innenlands enn langs kysten, slik at det ikke blir like effektive kuldegrader.

post-124827-0-75809400-1296438740_thumb.gif

Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432

Du ikke. ;)

Nei men fy så godt det er :love:

Har noen vage minner om det ja..

Men fy så godt det er å være røykfri. :love: Du aner ikke.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...