SnittLeif Skrevet 31. januar 2011 Del Skrevet 31. januar 2011 Liker det ikke. Liker det ikke. Han ser så creepy ut. Han er en glimrende skuespiller faktisk. Mener jeg da. Husker ikke navnet på han :\ Gene Wilder. Skam deg! Lenke til kommentar
b-real Skrevet 31. januar 2011 Del Skrevet 31. januar 2011 Gene Wilder. Skam deg! I know. Hjerneteppe og orket ikke google. Tiltak liksom. Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 31. januar 2011 Del Skrevet 31. januar 2011 I know. Hjerneteppe og orket ikke google. Tiltak liksom. Tsk tsk. Meeeeen nå må jeg finne senga. Ut og røyke i morgenkåpa først (trenger å fryse på meg et ekstra sett med baller), også sove. I will probably return tomorrow! Keep the kafé running, would ya? Lenke til kommentar
b-real Skrevet 31. januar 2011 Del Skrevet 31. januar 2011 I will. Hvis noen andre hjelper meg så. Vinke til Pokey,Gypsy,TacoFjes,NiXx,kammizez,Balli,TheUnforgiven,multisync Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 31. januar 2011 Del Skrevet 31. januar 2011 (endret) Flott, nå har jeg plutselig fått ansvar også Endret 31. januar 2011 av Pokey Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 31. januar 2011 Del Skrevet 31. januar 2011 Husker den tida jeg røkte.. Siste året måtte jeg ut. Det var ikke noe som er så forfriskende som å stå ute i 15 minus og skjelve mens man fryser på seg neglsprett med sneipen i kjeften. Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 31. januar 2011 Del Skrevet 31. januar 2011 Jammen, jeg vil sove... Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 31. januar 2011 Del Skrevet 31. januar 2011 Jeg MÅ sove, influensaen slo meg ut slik at jeg brukte mine siste egenmelding dager på torsdag og fredag pluss at jeg har kjøretime senere på dagen. Såeh.. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 31. januar 2011 Del Skrevet 31. januar 2011 Flott, nå har jeg plutselig fått ansvar også Be a man and.. Husker den tida jeg røkte.. Siste året måtte jeg ut. Det var ikke noe som er så forfriskende som å stå ute i 15 minus og skjelve mens man fryser på seg neglsprett med sneipen i kjeften. Syns den er forfriskende. Jammen, jeg vil sove... Menneh..hva skal jeg gjøre da? Jeg MÅ sove, influensaen slo meg ut slik at jeg brukte mine siste egenmelding dager på torsdag og fredag pluss at jeg har kjøretime senere på dagen. Såeh.. Awwwww Lenke til kommentar
multisync Skrevet 31. januar 2011 Del Skrevet 31. januar 2011 (endret) I will. Hvis noen andre hjelper meg så. Vinke til Pokey,Gypsy,TacoFjes,NiXx,kammizez,Balli,TheUnforgiven,multisync Im out, jobb kl. 11 i morra Da var det ikke mange igjen nei :!: Endret 31. januar 2011 av multisync Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 31. januar 2011 Del Skrevet 31. januar 2011 Your musical compatibility with brealorg is High Music you have in common includes The Prodigy, Ugress, System of a Down, Muse and Metallica. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 31. januar 2011 Del Skrevet 31. januar 2011 Musikk som jeg likte/liker? Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 31. januar 2011 Del Skrevet 31. januar 2011 Det var det last.fm ga meg. Hvis vi sammenligner våre top 10 artists er vi ikke veldig like i musikksmaken. Min. Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 31. januar 2011 Del Skrevet 31. januar 2011 AAAAH, nervøs nå. Nå har jeg passert "Minimums søvn" grensen min, så nå er jeg livredd for å legge meg i frykt for å sovne over ._. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 31. januar 2011 Del Skrevet 31. januar 2011 Nei, last.fm lyver om det der kompatibilitetsgreia. Og så forandrer man musikk etter årene som går.. Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 31. januar 2011 Del Skrevet 31. januar 2011 Selv om man har en "statistikk" over hva slags musikk man hører på så føler jeg fortsatt at den blir feil. Den påstår jo at jeg ikke hører hjemme med de kule kidsa! Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 31. januar 2011 Del Skrevet 31. januar 2011 Hvorfor sitter man her når man er kjempetrøtt. Thats the question.. må legge meg. Lenke til kommentar
Lord Britishface Skrevet 31. januar 2011 Del Skrevet 31. januar 2011 Man må se an sitt publikum Noted. http://www.youtube.com/watch?v=esKwU3BrUfM Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 31. januar 2011 Del Skrevet 31. januar 2011 (endret) Hvorfor sitter man her når man er kjempetrøtt. Thats the question.. må legge meg. Fordi mennesket har mangel på logisk tankegang og prioriterer tankeløse monotome oppgaver og nedprioriterer derfor det som virkelig gjelder. Mennesker er sære. Endret 31. januar 2011 av NiXx Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg