multisync Skrevet 31. januar 2011 Del Skrevet 31. januar 2011 (endret) Privatistseksamen i skriftlig da eller? Hvilken er det som krasjer? Privatist i Samfunnsøkonomi 2 og Matte 1T (forbedrer litt når jeg først er i gang) Så nå må jeg finne et alternativt til Samfunnsøkonomi 2. Skriftlig ja. Det er så håpløst at dem ikke greier og ha privatisteksamener på forskjellige datoer. Seriøst det er latterlig. Jeg må ta R1 matte pga av at S-matten krasjet. Den suger, det er jo et lite hopp oppover også da, og det fikk du først vite nå under et halvt år før eksamen? For jeg skal bare forbedre fag, slipper ihvertfall å ta opp nytt fag, det har jeg ikke tid til å lese meg opp til, ikke nå lengre ihvertfall. Endret 31. januar 2011 av multisync Lenke til kommentar
Narsissisten Skrevet 31. januar 2011 Del Skrevet 31. januar 2011 Det var en bra post Snittleif! Hadde du droppa den tilsynelatende konstante ekle oppførselen din med de to første setningene hadde det vært en FLOTT post. Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 31. januar 2011 Del Skrevet 31. januar 2011 KAN JEG FAEN FÅ LØNN SNART? FORPULTE COOP MEGA. I morgen skal jeg dra og dytte kuken ned i halsen på den forbanna sjefen og forlange pengene mine. Men hvorfor skulle du få betalt for den tjenesten når du ikke har fått lønna di en gang? 1 Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 31. januar 2011 Del Skrevet 31. januar 2011 Det var en bra post Snittleif! Hadde du droppa den tilsynelatende konstante ekle oppførselen din med de to første setningene hadde det vært en FLOTT post. Hva var galt med de to første setningene? Liker du ikke sjokolade og cola? Lakris og solo i stedet, kanskje? 2 Lenke til kommentar
multisync Skrevet 31. januar 2011 Del Skrevet 31. januar 2011 (endret) Tror det er noen som ikke helt klarer den lekfulle tonen her inne Endret 31. januar 2011 av multisync Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 31. januar 2011 Del Skrevet 31. januar 2011 Tror det er noen som ikke helt klarer den lekfulle tonen her inne Hey, i'm just spreadin' the love, bebeh Lenke til kommentar
Narsissisten Skrevet 31. januar 2011 Del Skrevet 31. januar 2011 Du har sikkert helt rett Multisync, skal prøve å være mindre seriøs her inne i framtiden, og jeg tok det nok litt for seriøst, men det går ann å ikke henvise seg til folk du argumenterer mot som femåringer bare for å irritere dem. Lenke til kommentar
multisync Skrevet 31. januar 2011 Del Skrevet 31. januar 2011 Tror det er noen som ikke helt klarer den lekfulle tonen her inne Hey, i'm just spreadin' the love, bebeh *give manhug* Lenke til kommentar
b-real Skrevet 31. januar 2011 Del Skrevet 31. januar 2011 Du har sikkert helt rett Multisync, skal prøve å være mindre seriøs her inne i framtiden, og jeg tok det nok litt for seriøst, men det går ann å ikke henvise seg til folk du argumenterer mot som femåringer bare for å irritere dem. Man må se an sitt publikum Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 31. januar 2011 Del Skrevet 31. januar 2011 Du har sikkert helt rett Multisync, skal prøve å være mindre seriøs her inne i framtiden, og jeg tok det nok litt for seriøst, men det går ann å ikke henvise seg til folk du argumenterer mot som femåringer bare for å irritere dem. Denne tråden inneholder overtrøtte folk som ikke får sove og som skal på jobb/skole i morra, tror denne tråden (og tonen) bør tas like seriøst som en alkis som laller seg i søvn med bomull i ørene og whiskey i nesen mens han fortsatt er på et AA møte. Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 31. januar 2011 Del Skrevet 31. januar 2011 *snip* men det går ann å ikke henvise seg til folk du argumenterer mot som femåringer bare for å irritere dem. 2 Lenke til kommentar
b-real Skrevet 31. januar 2011 Del Skrevet 31. januar 2011 (endret) *snip* men det går ann å ikke henvise seg til folk du argumenterer mot som femåringer bare for å irritere dem. http://images2.memegenerator.net/willy-wonka/ImageMacro/2895618/You-must-be-new-here.jpg Jeg tror vi skal få denne som en smily her på forumet Endret 31. januar 2011 av b-real Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 31. januar 2011 Del Skrevet 31. januar 2011 *give manhug* I am currently engaged in mentally dry humping your leg. Do you mind? Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 31. januar 2011 Del Skrevet 31. januar 2011 huff..det bildet. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 31. januar 2011 Del Skrevet 31. januar 2011 Hva galt med det bilde? Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 31. januar 2011 Del Skrevet 31. januar 2011 http://images2.memeg...be-new-here.jpg Jeg tror vi skal få denne som en smily her på forumet Jeg er for. Veldig for. Hva galt med det bilde? Well, it's a bit too awesome.But just a bit Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 31. januar 2011 Del Skrevet 31. januar 2011 Liker det ikke. Liker det ikke. Han ser så creepy ut. Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 31. januar 2011 Del Skrevet 31. januar 2011 Liker det ikke. Liker det ikke. Han ser så creepy ut. Det er en langt bedre, og langt mindre creepy Willy Wonka enn Johnny Derp ivaffal. 1 Lenke til kommentar
b-real Skrevet 31. januar 2011 Del Skrevet 31. januar 2011 Liker det ikke. Liker det ikke. Han ser så creepy ut. Han er en glimrende skuespiller faktisk. Mener jeg da. Husker ikke navnet på han :\ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg