Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Privatistseksamen i skriftlig da eller? Hvilken er det som krasjer?

Privatist i Samfunnsøkonomi 2 og Matte 1T (forbedrer litt når jeg først er i gang)

Så nå må jeg finne et alternativt til Samfunnsøkonomi 2. Skriftlig ja.

Det er så håpløst at dem ikke greier og ha privatisteksamener på forskjellige datoer. Seriøst det er latterlig. Jeg må ta R1 matte pga av at S-matten krasjet.

Den suger, det er jo et lite hopp oppover også da, og det fikk du først vite nå under et halvt år før eksamen? :ohmy:

For jeg skal bare forbedre fag, slipper ihvertfall å ta opp nytt fag, det har jeg ikke tid til å lese meg opp til, ikke nå lengre ihvertfall.

Endret av multisync
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Du har sikkert helt rett Multisync, skal prøve å være mindre seriøs her inne i framtiden, og jeg tok det nok litt for seriøst, men det går ann å ikke henvise seg til folk du argumenterer mot som femåringer bare for å irritere dem.

Man må se an sitt publikum :)

Lenke til kommentar

Du har sikkert helt rett Multisync, skal prøve å være mindre seriøs her inne i framtiden, og jeg tok det nok litt for seriøst, men det går ann å ikke henvise seg til folk du argumenterer mot som femåringer bare for å irritere dem.

Denne tråden inneholder overtrøtte folk som ikke får sove og som skal på jobb/skole i morra, tror denne tråden (og tonen) bør tas like seriøst som en alkis som laller seg i søvn med bomull i ørene og whiskey i nesen mens han fortsatt er på et AA møte.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...