L4r5 Skrevet 22. februar 2008 Del Skrevet 22. februar 2008 Menneskehandel avdekket i sande. LOL. Det bor ikke 8.000 mennesker der engang :!: Kåte jævler. Lurer på hvor mye en nigerianer koster. Kanskje jeg skulle hatt en i kleskapet. Lenke til kommentar
Nora90 Skrevet 22. februar 2008 Del Skrevet 22. februar 2008 Lost suger. Hardt. Du er så ung at du kanskje ikke har fått med deg det, men altså, suging er en GOD ting. Lost biter når det suger da Jeg er enig, Lost er sinnsykt dårlig! Lenke til kommentar
frøken strøken Skrevet 22. februar 2008 Del Skrevet 22. februar 2008 Menneskehandel avdekket i sande. LOL. Det bor ikke 8.000 mennesker der engang :!: Kåte jævler. Lurer på hvor mye en nigerianer koster. Kanskje jeg skulle hatt en i kleskapet. I klesskapet? Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 22. februar 2008 Del Skrevet 22. februar 2008 Skal jeg ha sex med Nora når hun kommer hjem på søndag? stemmene kan avleveres her... Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 22. februar 2008 Del Skrevet 22. februar 2008 I klesskapet?Ja altså... Må jo ha et sted å oppbevare henne når jeg ikke bruker henne og boden kan bli litt kaldt når det er vinter. Nora: Biting er ikke lov. Lenke til kommentar
Nora90 Skrevet 22. februar 2008 Del Skrevet 22. februar 2008 Nora: Biting er ikke lov. Lost doesn't know.... Lenke til kommentar
frøken strøken Skrevet 22. februar 2008 Del Skrevet 22. februar 2008 I klesskapet?Ja altså... Må jo ha et sted å oppbevare henne når jeg ikke bruker henne og boden kan bli litt kaldt når det er vinter. Kan vel få en gjesteseng vel? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 22. februar 2008 Del Skrevet 22. februar 2008 Lost doesn't know....I'll tell them. Kan vel få en gjesteseng vel?Det er god plass i kleskapet. Jeg kan lage en seng der. Lenke til kommentar
chokke Skrevet 22. februar 2008 Del Skrevet 22. februar 2008 Skal jeg ha sex med Nora når hun kommer hjem på søndag? stemmene kan avleveres her... Få opp poll. Mer enn ja/nei-alternativer da. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 22. februar 2008 Del Skrevet 22. februar 2008 Få opp poll.Mer enn ja/nei-alternativer da. Du vil vel gjerne ha en poll der vi skal krysse av posisjoner du? Lenke til kommentar
frøken strøken Skrevet 22. februar 2008 Del Skrevet 22. februar 2008 Kan vel få en gjesteseng vel?Det er god plass i kleskapet. Jeg kan lage en seng der. Stakkars! Hmmm hvor lenge skal guttungen få sove mon tro Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 22. februar 2008 Del Skrevet 22. februar 2008 Få opp poll.Mer enn ja/nei-alternativer da. Du vil vel gjerne ha en poll der vi skal krysse av posisjoner du? spurte etter poll nå... Lenke til kommentar
chokke Skrevet 22. februar 2008 Del Skrevet 22. februar 2008 Du vil vel gjerne ha en poll der vi skal krysse av posisjoner du? Nei. Tenkte mer varianter. Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 22. februar 2008 Del Skrevet 22. februar 2008 Nei. Tenkte mer varianter. ja, nei og oral da eller? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 22. februar 2008 Del Skrevet 22. februar 2008 Hmmm hvor lenge skal guttungen få sove mon troHan kommer til å være våken i halve natt om han skal opp litt senere enn det her. Vekk han du. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 22. februar 2008 Del Skrevet 22. februar 2008 Enig med Fagerhaug ^^ Du er kul. Yay ^^ Og nå blir jeg ren også, afk dusj. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 22. februar 2008 Del Skrevet 22. februar 2008 Skal jeg ha sex med Nora når hun kommer hjem på søndag? stemmene kan avleveres her... Herregud, dere er blitt virkelig oppmerksomhetsyke i det siste eller hva? Tror det skal være DNFK sitt nåværende teiteste spørsmål. Lenke til kommentar
frøken strøken Skrevet 22. februar 2008 Del Skrevet 22. februar 2008 Hmmm hvor lenge skal guttungen få sove mon troHan kommer til å være våken i halve natt om han skal opp litt senere enn det her. Vekk han du. Ja men tenkte han skulle få kose seg litt med sambo når han kommer hjem pluss det betyr noen timer ekstra i sengen i morgen Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 22. februar 2008 Del Skrevet 22. februar 2008 Herregud, dere er blitt virkelig oppmerksomhetsyke i det siste eller hva? Tror det skal være DNFK sitt nåværende teiteste spørsmål. nå synes jeg du er gretten Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 22. februar 2008 Del Skrevet 22. februar 2008 Ja men tenkte han skulle få kose seg litt med sambo når han kommer hjem pluss det betyr noen timer ekstra i sengen i morgen Når er det han kommer hjem da? Tror uansett ikke du burde la han sove lenger enn til mellom halv sju og sju. Skjønner forresten jævlig godt det argumentet med morgendagen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg