SnittLeif Skrevet 31. januar 2011 Del Skrevet 31. januar 2011 Hun er bare fjorten. Ta å skjerp dere. Are you the morality police?I haven't done nothing wrong, officer Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 31. januar 2011 Del Skrevet 31. januar 2011 (endret) Hun er bare fjorten. Ta å skjerp dere. Hihi, søtt at du prøver å leke mr. moral-police for å tjene goodwill hos småfrøknene. Jeg er bare 18 år, betyr det at mennene ikke får lov til å være slemme mot meg på internett? Endret 31. januar 2011 av Zeromac Lenke til kommentar
Narsissisten Skrevet 31. januar 2011 Del Skrevet 31. januar 2011 Ja, jeg er moralitetspolitiet. Se på signaturen min. Jeg er Nietzches manifestasjon av overmennesket. Hva faen har det med saken å gjøre? Er jo dere som oppfører dere teit her. En fjorten åring er vel allerede usikker nok og nervøs hva angår legningen når den ikke er rent heterofil, og trenger vel ikke /b/-komfortable drittsekker til å fortelle henne at det er en fase eller at hun later som. 1 Lenke til kommentar
multisync Skrevet 31. januar 2011 Del Skrevet 31. januar 2011 Ahhh... shit, typisk meg å gelmme å sjekke om privatisteksamnene mine kræsjer... og det gjør de jo selvfølgelig Ser heller ikke ut til at man kan ta det i et annet fylke? (hvis det var ennen dato ville jeg vært villig til det) Jeg er bare så dum at jeg først sjekker det nå, var jo overbevist om at det var 5. som var siste oppmeldingsdato... men neida, det er 1. dvs. i morra Lenke til kommentar
b-real Skrevet 31. januar 2011 Del Skrevet 31. januar 2011 Jeg er bare 18 år, betyr det at mennene ikke får lov til å være slemme mot meg på internett? Kjære deg, kom å sitt på far sitt fang 1 Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 31. januar 2011 Del Skrevet 31. januar 2011 Privatistseksamen i skriftlig da eller? Hvilken er det som krasjer? Lenke til kommentar
b-real Skrevet 31. januar 2011 Del Skrevet 31. januar 2011 Ja, jeg er moralitetspolitiet. Se på signaturen min. Jeg er Nietzches manifestasjon av overmennesket. Hva faen har det med saken å gjøre? Er jo dere som oppfører dere teit her. En fjorten åring er vel allerede usikker nok og nervøs hva angår legningen når den ikke er rent heterofil, og trenger vel ikke /b/-komfortable drittsekker til å fortelle henne at det er en fase eller at hun later som.Sist jeg undersøkte så er ikke du medlem av den klubben Ahhh... shit, typisk meg å gelmme å sjekke om privatisteksamnene mine kræsjer... og det gjør de jo selvfølgelig Ser heller ikke ut til at man kan ta det i et annet fylke? (hvis det var ennen dato ville jeg vært villig til det) Jeg er bare så dum at jeg først sjekker det nå, var jo overbevist om at det var 5. som var siste oppmeldingsdato... men neida, det er 1. dvs. i morra Hva er det du skal ha eksamen i? Og hva er det det krasjer med? Lenke til kommentar
Narsissisten Skrevet 31. januar 2011 Del Skrevet 31. januar 2011 Goodwill hos småfrøknene? Er du helt degenerert? Om du i det hele tatt har fulgt med på hva jeg har sagt om emnet så har jeg gjort det klart at det er ekkelt og patetisk til alle de som driver å sikler over bildene hennes. Det må da være en linje, og ikke to kategorier hvor den ene består av folk som er ekle og sikler over henne, og den andre av kyniske datanerder som skal på liv og død kommentere negativt istedenfor å bare ignorere posten. Det var forresten ekstremt saklig å prøve å vinkle det til å se ut som jeg prøver å hustle jenter som ikke er ute av puberteten engang for å "gjenge" dere opp og i felleskomfort koste vekk personen som reagerte negativt på den tåpelige oppførselen deres. Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 31. januar 2011 Del Skrevet 31. januar 2011 KAN JEG FAEN FÅ LØNN SNART? FORPULTE COOP MEGA. I morgen skal jeg dra og dytte kuken ned i halsen på den forbanna sjefen og forlange pengene mine. Lenke til kommentar
multisync Skrevet 31. januar 2011 Del Skrevet 31. januar 2011 Privatistseksamen i skriftlig da eller? Hvilken er det som krasjer? Privatist i Samfunnsøkonomi 2 og Matte 1T (forbedrer litt når jeg først er i gang) Så nå må jeg finne et alternativt til Samfunnsøkonomi 2. Skriftlig ja. Lenke til kommentar
Narsissisten Skrevet 31. januar 2011 Del Skrevet 31. januar 2011 Har selv problemer med lønn. Det suger hardt. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 31. januar 2011 Del Skrevet 31. januar 2011 Goodwill hos småfrøknene? Er du helt degenerert? Om du i det hele tatt har fulgt med på hva jeg har sagt om emnet så har jeg gjort det klart at det er ekkelt og patetisk til alle de som driver å sikler over bildene hennes. Det må da være en linje, og ikke to kategorier hvor den ene består av folk som er ekle og sikler over henne, og den andre av kyniske datanerder som skal på liv og død kommentere negativt istedenfor å bare ignorere posten. Det var forresten ekstremt saklig å prøve å vinkle det til å se ut som jeg prøver å hustle jenter som ikke er ute av puberteten engang for å "gjenge" dere opp og i felleskomfort koste vekk personen som reagerte negativt på den tåpelige oppførselen deres. Bla bla bla bla. http://www.youtube.com/watch?v=FzRH3iTQPrk Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 31. januar 2011 Del Skrevet 31. januar 2011 Goodwill hos småfrøknene? Er du helt degenerert? Om du i det hele tatt har fulgt med på hva jeg har sagt om emnet så har jeg gjort det klart at det er ekkelt og patetisk til alle de som driver å sikler over bildene hennes. Det må da være en linje, og ikke to kategorier hvor den ene består av folk som er ekle og sikler over henne, og den andre av kyniske datanerder som skal på liv og død kommentere negativt istedenfor å bare ignorere posten. Det var forresten ekstremt saklig å prøve å vinkle det til å se ut som jeg prøver å hustle jenter som ikke er ute av puberteten engang for å "gjenge" dere opp og i felleskomfort koste vekk personen som reagerte negativt på den tåpelige oppførselen deres. Du, mister, jeg er i samme bås som deg. Jeg backer påstanden om at det er drøyt nasty av gutta her å sikle over smådamer. Jeg bare synes det er artig at du tar det opp sånn. Lenke til kommentar
Narsissisten Skrevet 31. januar 2011 Del Skrevet 31. januar 2011 Goodwill hos småfrøknene? Er du helt degenerert? Om du i det hele tatt har fulgt med på hva jeg har sagt om emnet så har jeg gjort det klart at det er ekkelt og patetisk til alle de som driver å sikler over bildene hennes. Det må da være en linje, og ikke to kategorier hvor den ene består av folk som er ekle og sikler over henne, og den andre av kyniske datanerder som skal på liv og død kommentere negativt istedenfor å bare ignorere posten. Det var forresten ekstremt saklig å prøve å vinkle det til å se ut som jeg prøver å hustle jenter som ikke er ute av puberteten engang for å "gjenge" dere opp og i felleskomfort koste vekk personen som reagerte negativt på den tåpelige oppførselen deres. Du, mister, jeg er i samme bås som deg. Jeg backer påstanden om at det er drøyt nasty av gutta her å sikle over smådamer. Jeg bare synes det er artig at du tar det opp sånn. Ok sorry Lenke til kommentar
multisync Skrevet 31. januar 2011 Del Skrevet 31. januar 2011 (endret) Jeg som nesten gledet meg til å lese samfunnsøkonomi, nå som vi ikke har en lærer som får hele klassen til å sovne hver time Men matte T som den kræsjer med er viktigre, for den fikk jeg lavere karakter på Edit: Norsk sidemål, skriftlig muntlig og hovedmål muntlig eller naturfag er jo noe dritt å ta opp, men det er egnetlig de eneste alternativene mine med mindre jeg dropper å ta opp noe mer enn matte Endret 31. januar 2011 av multisync Lenke til kommentar
Narsissisten Skrevet 31. januar 2011 Del Skrevet 31. januar 2011 Var forresten nødt til å slutte som bartender nylig pga. problemer med lønna. Kjipt som faen siden det er et rått yrke, og det er aldri feil å kunne si "jeg er bartender", eller farte rundt på byen med bransjekort å drikke gratis. Venta så jævlig lenge. Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 31. januar 2011 Del Skrevet 31. januar 2011 Privatistseksamen i skriftlig da eller? Hvilken er det som krasjer? Privatist i Samfunnsøkonomi 2 og Matte 1T (forbedrer litt når jeg først er i gang) Så nå må jeg finne et alternativt til Samfunnsøkonomi 2. Skriftlig ja. Det er så håpløst at dem ikke greier og ha privatisteksamener på forskjellige datoer. Seriøst det er latterlig. Jeg må ta R1 matte pga av at S-matten krasjet. Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 31. januar 2011 Del Skrevet 31. januar 2011 Goodwill hos småfrøknene? Er du helt degenerert? Om du i det hele tatt har fulgt med på hva jeg har sagt om emnet så har jeg gjort det klart at det er ekkelt og patetisk til alle de som driver å sikler over bildene hennes. Det må da være en linje, og ikke to kategorier hvor den ene består av folk som er ekle og sikler over henne, og den andre av kyniske datanerder som skal på liv og død kommentere negativt istedenfor å bare ignorere posten. Det var forresten ekstremt saklig å prøve å vinkle det til å se ut som jeg prøver å hustle jenter som ikke er ute av puberteten engang for å "gjenge" dere opp og i felleskomfort koste vekk personen som reagerte negativt på den tåpelige oppførselen deres. Slapp av, lille venn. Vil du ha litt oppmerksomhet, du også? Kom hit, så skal du få litt sjokolade og en cola Meeeen fra spøk til revolver. Vi har det bare gøy. -Linda- klarer seg. Hu får en sinnsyk selvbildeboost av alle de prepubertale gutta her som sikler som noe anna rart noe, også har vi noen av oss som har litt realisme. Det har også blitt gjort klart for henne at det -kan- være snakk om at det er hormonene hennes som spiller henne et puss. Jeg personlig syns det bare virker rart når enkelte føler de må skrive om enkelte ting såpass ofte eller i forskjellige tråder. Jeg kommenterer alle som jeg syns "smører litt tykt på". Sånn er jeg. Hvis du har problemer med det, så er det helt greit for meg, og jeg respekterer din mening om saken, men ikke kom her som noen know-it-all bare fordi vi gjør litt humor på andres bekostning. Det her er harmløs moro. Bli med på leken, eller ikke. Det er det samme for meg. Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 31. januar 2011 Del Skrevet 31. januar 2011 Men nå er det kvelden og kroken på døra. Natta folkens, i Lenke til kommentar
Yavel Skrevet 31. januar 2011 Del Skrevet 31. januar 2011 Lurer på om jeg finner veien til senga dere! så ha en god natt! drøm søt! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg