Yavel Skrevet 31. januar 2011 Del Skrevet 31. januar 2011 Er du jente på under 1.90, med D-cup og et søtt ansikt? Da stiller jeg opp. Ikke? No chance bro' hvorfor under 190? Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 31. januar 2011 Del Skrevet 31. januar 2011 (endret) Fordi min usle maskulinitet takler ikke damer som er høyere enn meg selv. Og jeg har til gode å se en pen jente over 1.90. Endret 31. januar 2011 av Slimda Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 31. januar 2011 Del Skrevet 31. januar 2011 Er du jente på under 1.90, med D-cup og et søtt ansikt? Da stiller jeg opp. Ikke? No chance bro' Under 1.90, er 1.87, faktisk. Har ikke D-cup, men har et heidundrandes søtt ansikt. RPP, lzm. Lenke til kommentar
nO0_o Skrevet 31. januar 2011 Del Skrevet 31. januar 2011 Tror jeg legger meg snart. Bare tanken på utseendet til kontaktlæreren min får meg til å kaste opp. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 31. januar 2011 Del Skrevet 31. januar 2011 Under 1.90, er 1.87, faktisk. Har ikke D-cup, men har et heidundrandes søtt ansikt. RPP, lzm. Ingen D-cup? Tror jeg legger meg snart. Bare tanken på utseendet til kontaktlæreren min får meg til å kaste opp. Jeg vet om ti ting som faktisk ville fått deg til å kaste opp. Lenke til kommentar
Yavel Skrevet 31. januar 2011 Del Skrevet 31. januar 2011 Fordi min usle maskulinitet takler ikke damer som er høyere enn meg selv. Og jeg har til gode å se en pen jente over 1.90. Jeg kjenner ei Tror jeg legger meg snart. Bare tanken på utseendet til kontaktlæreren min får meg til å kaste opp. digg det må være å gå på skolen for deg! Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 31. januar 2011 Del Skrevet 31. januar 2011 Jeg vet om ti ting som faktisk ville fått deg til å kaste opp. Bare ti? I ain't got time for your smalltown shenanigans. Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 31. januar 2011 Del Skrevet 31. januar 2011 (endret) Ingen D-cup? Hmm, D er litt oppskrytt etter min mening. Klarer meg fint med en håndfull B eller C. Setter mer pris på en ordentlig rumpe. Edit: Endelig ville den forbanna avataren funke. TAKK DISKUSJON.NO. Endret 31. januar 2011 av Zeromac Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 31. januar 2011 Del Skrevet 31. januar 2011 Jeg kjenner ei I demand pictures as evidence. Bare ti? I ain't got time for your smalltown shenanigans. Ten from the top of my head. Hadde jeg gått inn for det, kunne jeg nok funnet langt, langt mer. Ingen D-cup? Hmm, D er litt oppskrytt etter min mening. Klarer meg fint med en håndfull B eller C. Setter mer pris på en ordentlig rumpe. Buttman! Folk får like hva de vil, men i mine øyne (og hender) er det ingenting som slår et skikkelig puppestell. Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 31. januar 2011 Del Skrevet 31. januar 2011 Tror jeg legger meg snart. Bare tanken på utseendet til kontaktlæreren min får meg til å kaste opp. Jeg vet om ti ting som faktisk ville fått deg til å kaste opp. Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 31. januar 2011 Del Skrevet 31. januar 2011 Ten from the top of my head. Hadde jeg gått inn for det, kunne jeg nok funnet langt, langt mer. Utrykket er forøvrig "Of the top of my head", ikke from. Men det visste du sikkert. Trøtt, sant? Best for deg at du klarer fler. Ville blitt skuffet om ikke. Lenke til kommentar
Yavel Skrevet 31. januar 2011 Del Skrevet 31. januar 2011 Jeg kjenner ei I demand pictures as evidence. nææh det smeller nok bare tilbake Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 31. januar 2011 Del Skrevet 31. januar 2011 nææh det smeller nok bare tilbake Well, if it ain't true, it ain't true Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 31. januar 2011 Del Skrevet 31. januar 2011 Utrykket er forøvrig "Of the top of my head", ikke from. Men det visste du sikkert. Trøtt, sant? Best for deg at du klarer fler. Ville blitt skuffet om ikke. Of the top of my head selvfølgelig. Og ja, jeg er veldig, veldig trøtt... Og jeg skal opp om... mindre enn 5 timer. nææh det smeller nok bare tilbake Næsj! Det gjør det så ikke! Lenke til kommentar
nO0_o Skrevet 31. januar 2011 Del Skrevet 31. januar 2011 Hun er trippelt så feit som Tom Nordlie: Hun ser bokstavelig talt ut som en mann, hun har fettete hår, og hun går i samme ekle klærne hver dag. Forøvrig er stemmen til å dø av. Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 31. januar 2011 Del Skrevet 31. januar 2011 Dont hate @ Tom Nordlie. Awesome kar. Sett han flere ganger i nærområdet her. Var faktisk vikar på en videregående skole borti her. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 31. januar 2011 Del Skrevet 31. januar 2011 Hun ser bokstavelig talt ut som en mann, hun har fettete hår, og hun går i samme ekle klærne hver dag. Forøvrig er stemmen til å dø av.Vi hadde en lærer som gikk i samme genseren i en mnd på rad. Vi markerte det på kalender til og med. Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 31. januar 2011 Del Skrevet 31. januar 2011 (endret) Of the top of my head selvfølgelig. Og ja, jeg er veldig, veldig trøtt... Og jeg skal opp om... mindre enn 5 timer. Jeg MÅ stå opp om.. Vel. Torsdag klokka 8. Skal stå opp rundt 11 i morra tror jeg. Eller halv 12. Vi får se biril! Skift avatar tilbake. NUH! Du kanke ha panda! Endret 31. januar 2011 av SnittLeif Lenke til kommentar
Yavel Skrevet 31. januar 2011 Del Skrevet 31. januar 2011 nææh det smeller nok bare tilbake Næsj! Det gjør det så ikke! Slike ting slår alltid tilbake, ser for meg en sånne ting som skjer med jenter/gutter som poster shit på 4chan Hun er trippelt så feit som Tom Nordlie: Hun ser bokstavelig talt ut som en mann, hun har fettete hår, og hun går i samme ekle klærne hver dag. Forøvrig er stemmen til å dø av. Hun høres deilig ut, får nesten lyst til å gi henne en skikkelig rundtur i bingen lage søt søt elskov med henne i mange timer! Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 31. januar 2011 Del Skrevet 31. januar 2011 Jeg er fortsatt forbanna på at jeg har mistet min karakteristiske Shadow-avatar. /QQ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg