Diskutert Skrevet 30. januar 2011 Del Skrevet 30. januar 2011 (endret) . Endret 6. februar 2011 av Diskutert Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 30. januar 2011 Del Skrevet 30. januar 2011 Jeg har blitt bedt til 4 forskjellige bursdager i dag. FML. Jeg har ikke blitt bedt til bursdagsselskap på mange år. Bytte? Lenke til kommentar
Yavel Skrevet 30. januar 2011 Del Skrevet 30. januar 2011 Jeg har blitt bedt til 4 forskjellige bursdager i dag. FML. på en mandag, eller type alle spør samme dagen, og så skal det feires samme dag? Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 30. januar 2011 Del Skrevet 30. januar 2011 Jeg har blitt bedt til 4 forskjellige bursdager i dag. FML. I hear you loud and clear. Synes bursdager er dritkjipe egentlig. Foretrekker å gå ut med folk på en vanlig helg fremfor å feire en person. Nei, nå får jeg køye folkens. Det kommer en dag i morgen. Opp 0745 Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 30. januar 2011 Del Skrevet 30. januar 2011 Herr Bjørn, du er snill gutt og deler ikke bildene av søstrene mine. Antar jeg. Du er for god og kosete for slikt. Vil nå disse degenererte halvapene (jeg er virkelig glad i å bruke det kallenavnet om folk for tiden) ha tak i bilder av søstrene mine, får de finne de selv. Det er virkelig ikke det vanskeligste i verden. Slowpost is slow, men ja. Jeg deler ikke bilder med folk, uten tillatelse jeg. Flink. <3 Lenke til kommentar
Narsissisten Skrevet 30. januar 2011 Del Skrevet 30. januar 2011 Jeg har blitt bedt til 4 forskjellige bursdager i dag. FML. Syns du ærlig talt dette er verdt et "fml" da? Høres dritkult ut! Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 30. januar 2011 Del Skrevet 30. januar 2011 Syns du ærlig talt dette er verdt et "fml" da? Høres dritkult ut! Æsj faen, jeg har så mange venner at 4 av dem tilfeldigvis har bursdag på samme dag. Jeg hater livet mitt og vil dø. Makes sense to.. wait. No. 1 Lenke til kommentar
Kranjcar Skrevet 30. januar 2011 Del Skrevet 30. januar 2011 (endret) Hei! Har fortsatt ikke sovet etter dette skjedde jeg: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1293909 Etter jeg sto opp kl. 10:30 på lørdag, så har jeg ikke sovet et sekund. Og skal på skolen om 8 timer... FML, passer vel inn i denne situasjonen...? Endret 30. januar 2011 av Kranjcar Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 30. januar 2011 Del Skrevet 30. januar 2011 Hei! Har fortsatt ikke sovet jeg, på grunn av dette: http://www.diskusjon...owtopic=1293909 Etter jeg sto opp kl. 10:30 på lørdag, så har jeg ikke sovet et sekund. Og skal på skolen om 8 timer... FML, passer vel inn i denne situasjonen...? TL;DR And also; totally uninteresting. Lenke til kommentar
Narsissisten Skrevet 30. januar 2011 Del Skrevet 30. januar 2011 Jeg ville ha lært fra episoden og gjort to ting: Omtenkt mitt forhold til brus og væske atme elektronikk. Revurdere hvor mye jeg lar ting påvirke meg! Det er bare en forsterker! Elektronikk blir ødelagt på grunn av uhell, spesielt pga. brus. Ikke vær så nervøs! Du kjøpte den for tre år siden, og du får en mye billigere i dag. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 30. januar 2011 Del Skrevet 30. januar 2011 Slenger meg på Narsissisten her. Det er en elektronisk gjenstand. Kjøp nytt. Du bor i Norge, ikke i bushen. Lenke til kommentar
Kranjcar Skrevet 31. januar 2011 Del Skrevet 31. januar 2011 (endret) Hei! Har fortsatt ikke sovet jeg, på grunn av dette: http://www.diskusjon...owtopic=1293909 Etter jeg sto opp kl. 10:30 på lørdag, så har jeg ikke sovet et sekund. Og skal på skolen om 8 timer... FML, passer vel inn i denne situasjonen...? TL;DR And also; totally uninteresting. Det er det helt sikkert, men har vært helt aleine helt siden dette skjedde, så er rimelig lei... Da søker man trøst her, right? Jeg ville ha lært fra episoden og gjort to ting: Omtenkt mitt forhold til brus og væske atme elektronikk. Revurdere hvor mye jeg lar ting påvirke meg! Det er bare en forsterker! Elektronikk blir ødelagt på grunn av uhell, spesielt pga. brus. Ikke vær så nervøs! Du kjøpte den for tre år siden, og du får en mye billigere i dag. Kommer _aldri_ til å drikke brus mer igjen, faktisk. Det som er aller verst, er at det er broren min sin, og ikke min. Lurer på hvordan han reagerer i morra... Jeg må jo selvsagt kjøpe igjen ny, og det er bare så sinnsykt kjipt, da jeg har spart opp penger til andre ting egentlig. Btw: det er jo faktisk ikke sikkert at den er ødelagt, det må jo broren min (som har peiling på dette) finne ut i morra. Blir helt gal av å vente på å finne ut om den funker eller ei... Hvis den funker, ja da skal jeg feire noe sjukt! Endret 31. januar 2011 av Kranjcar Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 31. januar 2011 Del Skrevet 31. januar 2011 Da tropper du opp hos din bror, ærkjenner dine synder og tilbyr bot og bedring. Er han en fornuftig kar går det greit. Er han emosjonelt knyttet til forsterkeren kan det ryke med en finger eller tre. Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 31. januar 2011 Del Skrevet 31. januar 2011 Jeg trenger en koz. Hvem stiller opp? Lenke til kommentar
Kranjcar Skrevet 31. januar 2011 Del Skrevet 31. januar 2011 Da tropper du opp hos din bror, ærkjenner dine synder og tilbyr bot og bedring. Er han en fornuftig kar går det greit. Er han emosjonelt knyttet til forsterkeren kan det ryke med en finger eller tre. Seff gjør jeg det. Veit at han ikke kommer til å bli sur eller noe, da han uansett ikke bruker annlegget for tiden (jeg låner det av han til finner seg ny leilighet). Han vil vel bare kreve at jeg kjøper ny... Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 31. januar 2011 Del Skrevet 31. januar 2011 Da søker man trøst her, right? You must be new.Welcome. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 31. januar 2011 Del Skrevet 31. januar 2011 Er du jente på under 1.90, med D-cup og et søtt ansikt? Da stiller jeg opp. Ikke? No chance bro' Da søker man trøst her, right? You must be new.Welcome. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg