Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+56132

Er det godt betalt å være prest?

Her får du noe konkret informasjon levert av Tricell:

"Lønn innen presteyrket avhenger av hvilken type stilling man har, ansvarsområde, kompetanse og til dels geografiske forhold.

Sogneprestene har en begynnerlønn på 369.000,- kr. i året.

Kapellanene har en begynnerlønn på omkring 327.000,- kr. i året.

De fleste spesialpreststillingene ligger på nivå med sogneprestene, men institusjonsprester kan i tillegg til grunnlønn ha tillegg for vakt/beredskap.

Prostene (overordnede sogneprester) har en begynnerlønn på omkring 450.500,- kr. i året.

De 11 biskopene som leder den kirkelige virksomheten innen sitt geografisk definerte bispedømme har en begynnerlønn på omkring 644.800,- kr. i året. (Gjelder 2006)

Prester har ikke fast arbeidstid, og arbeidstiden reguleres dermed av retten til fri og ikke av timetall pr. uke. Prester i vanlig menighetstjeneste har derfor ikke overtidsbetaling, men får andre tilskudd og godtgjøringer som ulempekompensasjon."

Lenke til kommentar

Meg, Sk!ppy og en annen spillte nettopp Diablo 2 ( hardcore ) fram til lvl 15 hvor vi tok andariel, og lagde ny game for å drepe hu igjen for items, så klarte den NOOBEN Skippy å dø. :thumbup:

:(

Prøver igjen neste helg? Jeg er alene hjemme hele helga. DIABLO!!!!

Lenke til kommentar

Meg, Sk!ppy og en annen spillte nettopp Diablo 2 ( hardcore ) fram til lvl 15 hvor vi tok andariel, og lagde ny game for å drepe hu igjen for items, så klarte den NOOBEN Skippy å dø. :thumbup:

Prøv å ikke dø denne gangen da :)

Lenke til kommentar

Prøv å ikke dø denne gangen da :)

Will do. Alle starter på lvl 1?

Mulig støtte for en tredje? Hørtes gøy ut.

Mye mulig. Du vil isåfall bli en fjerde.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...