Yavel Skrevet 30. januar 2011 Del Skrevet 30. januar 2011 Kan umulig gi like mye hodepine som "hvem farge" "hvem bil" osv. hjem til du! Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 30. januar 2011 Del Skrevet 30. januar 2011 Ikke for å angripe deg Datasmurf, men litt av "problemet" er vel ikke bare de kåte nerdene, men også det at -Linda ikke akkurat er så sjenert på nettet. Hvordan rota du henne inn i dette? Jeg falt av lasset. Absolutt, mener bare det ikke er "vi" som søker frem bildene eller stalker. "Hva er det med søstrene mine som gjør alle rundt meg til degenererte halvaper? Kan ikke i det minste kompiser og bekjente la være å prøve seg på dem?" Jeg vet ikke hvis du sikter til folk her på forumet som bekjente, men isåfall tror jeg søstrene dine prøver seg like så mye. Nei, jeg snakket på et generelt basis om folk jeg før kalte venner, men som det etter hvert ble klart for meg at de kun hang rundt meg for Hanna. Så da droppet jeg de. Og jeg er ganske viss på at Hanna ikke prøver seg på noen på forumet her, da hun ser ut til å kun finne interesse for dumme, "blonde", fullblods spanjoler som snakker dårlig engelsk. Oda skal jeg ikke si så mye om, men jeg har et håp om at hun er som de fleste jentene jeg har snakket med, og bare er høflig og svarer, men egentlig ikke er interessert i noen av folka som henger på dette forumet. Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 30. januar 2011 Del Skrevet 30. januar 2011 Hvordan instilling er det? HVILKEN! HVILKEN! HVILKEEEEN!!!!! *rive seg i håret* *edit* For å illustrere min frustrasjon over denne feilen, legger jeg til et animert bilde: Tja, eller "hva slags". Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 30. januar 2011 Del Skrevet 30. januar 2011 (endret) Edit: Forumkræsj. Endret 30. januar 2011 av Datasmurf Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 30. januar 2011 Del Skrevet 30. januar 2011 Jeg orker ikke bry meg, jeg. Det blir så slitsomt. Men jenta var da fullt påkledd, tross alt. Hadde vært mer logisk å prate om den dama som postet "nudes" om det var noe sånt det dreide seg om. Men hei. Jeg fant en liten lekkerbisken til dere. Lekkerbisken min reaksjon var: å fytti hælvette! har jeg gått glipp av mye her i dag eller? Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 30. januar 2011 Del Skrevet 30. januar 2011 Neida. Bare en overbeskyttende bror samt kåtprat rundt 14åringer. Lenke til kommentar
Yavel Skrevet 30. januar 2011 Del Skrevet 30. januar 2011 Neida. Bare en overbeskyttende bror samt kåtprat rundt 14åringer. Trenger ikke være 14 for å være kåt Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 30. januar 2011 Del Skrevet 30. januar 2011 Nå var det vel heller kåtprat OM en 14åring. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 30. januar 2011 Del Skrevet 30. januar 2011 Nei, men praten her får en automatisk til å tenke gutter i en alder av 12-14 år. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+56132 Skrevet 30. januar 2011 Del Skrevet 30. januar 2011 Der var jeg ferdig med de 210 sidene det tok over 5 timer å gå gjennom hele boka med lydfilene. Lenke til kommentar
Yavel Skrevet 30. januar 2011 Del Skrevet 30. januar 2011 Nå var det vel heller kåtprat OM en 14åring. søsteren til Sjur er da ikke 14 men ja vi diskuterte linda, men det var fordi Sebbe, mente at jenter ikke skal få lov til å poste på nettet Lenke til kommentar
Yavel Skrevet 30. januar 2011 Del Skrevet 30. januar 2011 Når går Top Gear? I dag, men vet ikke klokken 2 Lenke til kommentar
Yavel Skrevet 30. januar 2011 Del Skrevet 30. januar 2011 Hvorfor svarte du da? Var ikke sikker på om du viste, om det gikk i dag eller ikke :O Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 30. januar 2011 Del Skrevet 30. januar 2011 Jeg er, tross ryktene, ikke mentalt tilbakestående. Selvfølgelig visste jeg det går i dag. 2 Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 30. januar 2011 Del Skrevet 30. januar 2011 Top gear går fem på halv ett idag, på nrk3. Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 30. januar 2011 Del Skrevet 30. januar 2011 Når går Top Gear? Halv ett idag på nrk3. Lenke til kommentar
Mr. Lurk Skrevet 30. januar 2011 Del Skrevet 30. januar 2011 Top gear går fem på halv ett idag, på nrk3. Takk, nå blir det en sen søndag Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg