Yavel Skrevet 30. januar 2011 Del Skrevet 30. januar 2011 Ikke for å angripe deg Datasmurf, men litt av "problemet" er vel ikke bare de kåte nerdene, men også det at -Linda ikke akkurat er så sjenert på nettet. Skal ikke jentene få lov til å vise seg på nettet? Lenke til kommentar
Ajaco Skrevet 30. januar 2011 Del Skrevet 30. januar 2011 Hva er egentlig problemet her? Det er en jente, folkens. Ikke et monster. Tenk noe så rart?! De har to pupper og en fitte. Get over it. Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 30. januar 2011 Del Skrevet 30. januar 2011 Nå lurer jeg på om jeg har gått glipp av noe spesielt. Lenke til kommentar
Sidious Skrevet 30. januar 2011 Del Skrevet 30. januar 2011 Blir faen nervevrak av å spille Dead Space II, så klarer jo ikke spille mer enn 1-2 timer om gangen Lenke til kommentar
Laughing Madcap Skrevet 30. januar 2011 Del Skrevet 30. januar 2011 Ikke for å angripe deg Datasmurf, men litt av "problemet" er vel ikke bare de kåte nerdene, men også det at -Linda ikke akkurat er så sjenert på nettet. Skal ikke jentene få lov til å vise seg på nettet? Absolutt, mener bare det ikke er "vi" som søker frem bildene eller stalker. "Hva er det med søstrene mine som gjør alle rundt meg til degenererte halvaper? Kan ikke i det minste kompiser og bekjente la være å prøve seg på dem?" Jeg vet ikke hvis du sikter til folk her på forumet som bekjente, men isåfall tror jeg søstrene dine prøver seg like så mye. Lenke til kommentar
Ajaco Skrevet 30. januar 2011 Del Skrevet 30. januar 2011 (endret) Nå lurer jeg på om jeg har gått glipp av noe spesielt. Er bare folk som whiner så sykt over at folk gir + til en 14år gammel jente i RPP. Ser ikke helt problemet. La oss si jeg gir + til et RPP bilde av en gutt, fordi jeg synes han hadde kule klær, morsomt utrykk eller whatever. Det gjør meg ikke automatisk homo. Gir jeg pluss til en 14 år gammel jente, fordi jeg synes det er kult at det henger folk av begge kjønn og i alle aldre på forumet, og synes det er stas med variasjon i RPP tråden derimot... da er man automatisk et freak. Ifølge enkelte. Endret 30. januar 2011 av Ajaco Lenke til kommentar
The Barnacle Skrevet 30. januar 2011 Del Skrevet 30. januar 2011 Merker at jeg har gått glipp av mye som har skjedd her i dag Lenke til kommentar
multisync Skrevet 30. januar 2011 Del Skrevet 30. januar 2011 når skal de fikse søkefunksjonen på forumet? Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 30. januar 2011 Del Skrevet 30. januar 2011 Den virker da fint den? Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 30. januar 2011 Del Skrevet 30. januar 2011 Jeg har faktisk aldri gitt et pluss til noen, eller kanskje kun i ytterst få tilfeller. Jeg har gitt ut under 5 pluss på hele forumet. Det henger sammen med min narsissistiske tankegang. Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 30. januar 2011 Del Skrevet 30. januar 2011 Jeg orker ikke bry meg, jeg. Det blir så slitsomt. Men jenta var da fullt påkledd, tross alt. Hadde vært mer logisk å prate om den dama som postet "nudes" om det var noe sånt det dreide seg om. Men hei. Jeg fant en liten lekkerbisken til dere. Lekkerbisken Lenke til kommentar
Yavel Skrevet 30. januar 2011 Del Skrevet 30. januar 2011 Nå lurer jeg på om jeg har gått glipp av noe spesielt. Sebbe mener at jenter ikke skal få lov til å snakke/vise bilder av seg selv! Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 30. januar 2011 Del Skrevet 30. januar 2011 Åh, faen. Er det greit om jeg er 10 år? Lenke til kommentar
multisync Skrevet 30. januar 2011 Del Skrevet 30. januar 2011 Den virker da fint den? Nei, når jeg skriver inn noe søkeord i boksen under tracker så får jeg bare opp at det ikke er noen resultater Lenke til kommentar
Yavel Skrevet 30. januar 2011 Del Skrevet 30. januar 2011 Åh, faen. Er det greit om jeg er 10 år? næhh vi liker ikke modne mennesker Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 30. januar 2011 Del Skrevet 30. januar 2011 (endret) Hvordan instilling er det? HVILKEN! HVILKEN! HVILKEEEEN!!!!! *rive seg i håret* *edit* For å illustrere min frustrasjon over denne feilen, legger jeg til et animert bilde: Endret 30. januar 2011 av Slimda Lenke til kommentar
Ajaco Skrevet 30. januar 2011 Del Skrevet 30. januar 2011 Hvordan instilling er det? HVILKEN! HVILKEN! HVILKEEEEN!!!!! *rive seg i håret* *edit* For å illustrere min frustrasjon over denne feilen, legger jeg til et animert bilde: Haha, jeg satt faktisk og tenkte på det etter jeg skrev posten. Håpet på at ingen ville merke det. Optimistisk much? Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 30. januar 2011 Del Skrevet 30. januar 2011 Den feilen der gir meg faktisk hodepine... Lenke til kommentar
Ajaco Skrevet 30. januar 2011 Del Skrevet 30. januar 2011 Kan umulig gi like mye hodepine som "hvem farge" "hvem bil" osv. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 30. januar 2011 Del Skrevet 30. januar 2011 Ligger i samme kategori. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg