Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Herr Bjørn, du er snill gutt og deler ikke bildene av søstrene mine. Antar jeg. Du er for god og kosete for slikt.

Vil nå disse degenererte halvapene (jeg er virkelig glad i å bruke det kallenavnet om folk for tiden) ha tak i bilder av søstrene mine, får de finne de selv. Det er virkelig ikke det vanskeligste i verden.

Lenke til kommentar

da bommet jeg :p men hun som er eldst av dem ;) Hanna wub.gif

Han har to søstre, hvor eine er en sminkedukke og den andre ser rimelig kurrant ut. :p

Sjekka innom Facebook til sjur nå, og det der var MER sminke enn de på skolen min, som er mellom 12 og 16 år :p

Lenke til kommentar

Det er virkelig ikke det vanskeligste i verden.

Ikke kom med slike oppfordringer. Nå endte jeg opp med å finne konfirmasjonsbildene dine. :tease:

Jeg oppfordrer ikke til noe. Jeg lever i en drøm om at folk respekterer mine ønsker.

Herregud, du ber om det, Sjur.

Det gjør jeg ikke, Ida.

Han har egentlig et ønske om at han skal være like ettertraktet som dem!

Nei, virkelig ikke. Jeg er mer ettertraktet enn jeg kan tenke meg. Jeg avskyr å bli gjenkjent på gata.

Nei. Alle de kåte nerdene som runker til bilder av -Linda og ikke forstår seg på det sosiale liv ber om det. Sjur bare forsvarer søstrene sine som enhver normal person ville gjort.

Takk.

"Det er ikke så vanskelig å finne bilder, altså! Ehehehe uheh...." .

Jeg bare sier det som det er. Det er ikke vanskelig, og de må gjerne se på bilder av de, for alt jeg bryr meg om, så lenge de ikke nevner det til meg eller her hvor jeg kan lese det, og helst ikke kontakter dem heller.

Jeg har mistet nok venner på den måten.

Lenke til kommentar

Vet du, jeg tror egentlig det er mye fordi det er dine søstre, Sjur. Ingen av dem er på noen måte stygge, men det finnes veldig mange vakre jenter her i landet. Det er min teori, dog.

Vi gutter i Norge er fryktelig heldig med alle de vakre jentene i dette landet wub.gif

Lenke til kommentar

Vet du, jeg tror egentlig det er mye fordi det er dine søstre, Sjur. Ingen av dem er på noen måte stygge, men det finnes veldig mange vakre jenter her i landet. Det er min teori, dog.

Hadde jeg vært dem, hadde jeg brukt all min tid på deg, Ida. :)

Samt Aids, Becca-fe og basskuk, samt saumfart RPP1 for fortsatt brukbare bilder av de som levde i søppel og OT lenge før deres tid, men, men.

4chan har forsøplet generasjoner med unge og gamle alt for lenge. Hvor skal det stoppe?

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...