Catkin Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Jeg tror visdomstennene kommer opp snart. Gjør skikkelig vondt i munnen. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Huff da :O Håper jeg ikke får noe pes med visdomstenner... Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Jeg tror visdomstennene kommer opp snart. Gjør skikkelig vondt i munnen. Kjøp Dentox eller hva det nå heter. Sånn du får kjøpt på apoteket og bruker på gummene til spedbarn som får tenner. Funker fett til visdomstenner hos voksne også Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Ja... Men jeg vet det ligger i din natur så jeg tilgir deg *klemme* :o *finne fram kniven* Jeg tror visdomstennene kommer opp snart. Gjør skikkelig vondt i munnen. Sikker på at det ikke er melketennene da? Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Du har skjønt hvordan jeg tenker du Hjelp: Unnskyld. Var jeg slem? Ja... Men jeg vet det ligger i din natur så jeg tilgir deg *klemme* Ha! Jeg har rett, det er hun som er slem, ikke meg. ^^ Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Ha! Jeg har rett, det er hun som er slem, ikke meg. ^^ Jeg er snill!!! Lenke til kommentar
Aces Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Jeg vet du vil. *luske*. Ooooo kake? Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 (endret) Nei, du er ikke snill, Kibs^^. Har hatt pes med dem allerede. Måtte jo operere ut to av dem. Oww... Ja, kom og få kake! Endret 9. januar 2008 av KittyCat Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 (endret) Jeg tror visdomstennene kommer opp snart. Gjør skikkelig vondt i munnen. Ikke ta det så hardt; det blir mye verre når de skal ut. np: 0059. Captain Dan and the Scurvy Crew - [Authentic Pirate Hip-Hop #01] The 7 Seas Endret 9. januar 2008 av Skarstad Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 (endret) Ha! Jeg har rett, det er hun som er slem, ikke meg. ^^ Jeg er snill!!! Denial, denial, denial Endret 9. januar 2008 av L4r5 Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Ikke ta det så hardt? Det er lett å si. Var jo helt grusomt etter operasjonen på to av dem. Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Nei, du er ikke snill, Kibs^^. Jeg er snill!!! Denial, denial, denial Det er jo bare fakta!!! Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 np: Smurfehits 5 - 04 - Dr. Smurf Der har du fin sang. Eller ikke Aces, jeg har også kake :O Julekaker, småkaker, sjokoladekake, iskake, brownies, pannekaker og vaffelkaker (vel, kan i alle fall mekke de to siste relativt fort) Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Det er jo bare fakta!!!Virkelig??? Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Ikke ta det så hardt? Det er lett å si. Var jo helt grusomt etter operasjonen på to av dem. Pingle. Selv underholdt jeg meg selv i dagene etterpå ved å spise knekkebrød og slå meg selv i kjeven. Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Det er jo bare fakta!!!Virkelig??? JA!!!!!!!!!! Lenke til kommentar
chokke Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Aces, jeg har også kake :OJulekaker, småkaker, sjokoladekake, iskake, brownies, pannekaker og vaffelkaker (vel, kan i alle fall mekke de to siste relativt fort) Bukkake? Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Ikke gå til Datasmurf. Han utnytter deg, dreper deg og spiser deg etterpå! Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Bukkake? "I like bukkake.. I like bukkakke" *nynne på fine sangen* Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Ikke ta det så hardt? Det er lett å si. Var jo helt grusomt etter operasjonen på to av dem. Pingle. Selv underholdt jeg meg selv i dagene etterpå ved å spise knekkebrød og slå meg selv i kjeven. Skrytepave Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg