Mchansern Skrevet 30. januar 2011 Del Skrevet 30. januar 2011 Da var jeg hjemme i Oslo. Det var godt å komme hjem fra faenskapet. Vel vel, 10 feb er neste gang det er ut å fly, heldigvis er det privat og ikke med jobben. Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 30. januar 2011 Del Skrevet 30. januar 2011 Hvorfor har jeg onsdag i dag? Fordi du er sær. Lenke til kommentar
multisync Skrevet 30. januar 2011 Del Skrevet 30. januar 2011 Da var jeg hjemme i Oslo. Det var godt å komme hjem fra faenskapet. Vel vel, 10 feb er neste gang det er ut å fly, heldigvis er det privat og ikke med jobben. Det ble en kort reise ihvertfall Rakk du i det heletatt å gjøre noe der nede? Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 30. januar 2011 Del Skrevet 30. januar 2011 (endret) Da var jeg hjemme i Oslo. Det var godt å komme hjem fra faenskapet. Vel vel, 10 feb er neste gang det er ut å fly, heldigvis er det privat og ikke med jobben. Det ble en kort reise ihvertfall Rakk du i det heletatt å gjøre noe der nede? Var der fra fredag ettermiddag til tja, i dag. Skulle bare på befaring så det var en kjapp tur ja. Skulle ikke gjøre så mye, bare sjekke at alt var i stand og ok. Endret 30. januar 2011 av Mchansern Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 30. januar 2011 Del Skrevet 30. januar 2011 Jeg har alltid visst at Bibelen var full av logiske brister, men nå - når jeg leser meg gjennom den igjen grundig for første gang på mange år - ser jeg nøyaktig hvor hullete det er. Og synd og faenskap. Polygami og incest og what not. 2 Lenke til kommentar
Yavel Skrevet 30. januar 2011 Del Skrevet 30. januar 2011 JIPPI, jeg fikk fri hele neste uke Lenke til kommentar
Ajaco Skrevet 30. januar 2011 Del Skrevet 30. januar 2011 http://www.google.no/images?q=tara&um=1&ie=UTF-8&source=og&sa=N&hl=no&tab=wi&biw=1280&bih=939 1 Lenke til kommentar
MrBjoern Skrevet 30. januar 2011 Del Skrevet 30. januar 2011 http://www.google.no/images?q=tara&um=1&ie=UTF-8&source=og&sa=N&hl=no&tab=wi&biw=1280&bih=939 Jaaa, visste det var noe kjent med henne... Lenke til kommentar
Ajaco Skrevet 30. januar 2011 Del Skrevet 30. januar 2011 http://www.google.no/images?q=tara&um=1&ie=UTF-8&source=og&sa=N&hl=no&tab=wi&biw=1280&bih=939 Jaaa, visste det var noe kjent med henne... Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 30. januar 2011 Del Skrevet 30. januar 2011 Seriøst, gutta. Hvordan var det i Sharm? Du er vel glad for at du ikke dro ned i dag Lenke til kommentar
Runar Skrevet 30. januar 2011 Del Skrevet 30. januar 2011 Hvordan var det i Sharm? Du er vel glad for at du ikke dro ned i dag Jeg storkoste meg! Og hadde faktisk dratt tilbake i dag hvis det var mulig. Tenk så moro, å kunne leke krigsreporter eller noe slikt! Forumets egen korrespondent! Lenke til kommentar
Yavel Skrevet 30. januar 2011 Del Skrevet 30. januar 2011 (endret) Hvordan var det i Sharm? Du er vel glad for at du ikke dro ned i dag Jeg storkoste meg! Og hadde faktisk dratt tilbake i dag hvis det var mulig. Tenk så moro, å kunne leke krigsreporter eller noe slikt! Forumets egen korrespondent! eller ringe vg, og tjene penger! Endret 30. januar 2011 av Yavel Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 30. januar 2011 Del Skrevet 30. januar 2011 Hva er det med søstrene mine som gjør alle rundt meg til degenererte halvaper? Kan ikke i det minste kompiser og bekjente la være å prøve seg på dem? Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 30. januar 2011 Del Skrevet 30. januar 2011 Hvordan var det i Sharm? Du er vel glad for at du ikke dro ned i dag Jeg storkoste meg! Og hadde faktisk dratt tilbake i dag hvis det var mulig. Tenk så moro, å kunne leke krigsreporter eller noe slikt! Forumets egen korrespondent! Alle flyvninger til Egypt er kansellert i dag, så det er nok litt kjipt for gjengen som hadde bestilt. Lenke til kommentar
Yavel Skrevet 30. januar 2011 Del Skrevet 30. januar 2011 Hva er det med søstrene mine som gjør alle rundt meg til degenererte halvaper? Kan ikke i det minste kompiser og bekjente la være å prøve seg på dem? Storesøsteren din er jo SATANS digg Lenke til kommentar
Laughing Madcap Skrevet 30. januar 2011 Del Skrevet 30. januar 2011 Hva er det med søstrene mine som gjør alle rundt meg til degenererte halvaper? Kan ikke i det minste kompiser og bekjente la være å prøve seg på dem? Nå tror jeg mer at det går omvendt vei Lenke til kommentar
Romis Skrevet 30. januar 2011 Del Skrevet 30. januar 2011 Noen her som har lyst til å spille Dungeon Siege, Neverwinter Nigths, Titan Quest, Icewind Dale, Diablo 2 eller lignende spill gjennom Hamachi mens vi bruker Skype? Har utrolig lyst til å prøve de gamle klassikerne igjen! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg