Mchansern Skrevet 30. januar 2011 Del Skrevet 30. januar 2011 Grøss og gru så tidlig det er, men jeg får komme meg opp. Klokken er 0605. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 30. januar 2011 Del Skrevet 30. januar 2011 Lurer på om jeg klarer å erte på meg noen lokale bygdetullinger med mitt nye blogginnlegg. Lov å håpe, om ikke annet ... Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 30. januar 2011 Del Skrevet 30. januar 2011 Hvordan kan den være xx:05, når den er xx:35 her? Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 30. januar 2011 Del Skrevet 30. januar 2011 Hvordan kan den være xx:05, når den er xx:35 her? Vi ligger 4:30 foran Norge. Ikke alt som deles inn i hele timer. Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 30. januar 2011 Del Skrevet 30. januar 2011 Vi ligger 4:30 foran Norge. Ikke alt som deles inn i hele timer. Ah, ok. Hvor er du nå da? Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 30. januar 2011 Del Skrevet 30. januar 2011 ah, da har jeg trøkka nedpå med 8 komler, pinnekjøtt, bacon, no pølser og kålrabistappe. mett! Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 30. januar 2011 Del Skrevet 30. januar 2011 Jula var i forrige måned sånn btw Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 30. januar 2011 Del Skrevet 30. januar 2011 Vi ligger 4:30 foran Norge. Ikke alt som deles inn i hele timer. Ah, ok. Hvor er du nå da? Calcutta som sagt, eller Kolkata som den egentlig heter. Men nå må jeg stikke å spise frokost for så å bli borte i mange timer på jobb for deretter til flyplassen. Blir nok ikke noe særlig forum på meg på mange timer fremover. Lenke til kommentar
Sapientia Skrevet 30. januar 2011 Del Skrevet 30. januar 2011 ah, da har jeg trøkka nedpå med 8 komler, pinnekjøtt, bacon, no pølser og kålrabistappe. mett! Komler <3 Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 30. januar 2011 Del Skrevet 30. januar 2011 samma om jula har vært vel. vi hadde nordmannsmiddag her i sta Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 30. januar 2011 Del Skrevet 30. januar 2011 samma om jula har vært vel. vi hadde nordmannsmiddag her i sta 8 komler? Hvor små er de komlene her? Når min mor lager komle (evt, BALL som vi kaller det), så blir man stappmett på 2 stk. Lenke til kommentar
Erav Skrevet 30. januar 2011 Del Skrevet 30. januar 2011 samma om jula har vært vel. vi hadde nordmannsmiddag her i sta 8 komler? Hvor små er de komlene her? Når min mor lager komle (evt, BALL som vi kaller det), så blir man stappmett på 2 stk. .... m/bacon og kålrot-stappe? det er DIGG! 8stk komle, da er det ikke større enn tommelen-totten din Farmor sine er som knyttneven min ca. Den klarer jeg MAX 3, før jeg ruller til sofaen og sover Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 30. januar 2011 Del Skrevet 30. januar 2011 Jepp, er mer eller mindre det jeg sa óg. Men vi bruker ikke kålrot-stappe. Ball (komle) + Bacon + ertestuing + Svine-mør/morr. Lenke til kommentar
MrBjoern Skrevet 30. januar 2011 Del Skrevet 30. januar 2011 Og da var jeg tilbake fra jobb. Fy faen så lei jeg begynner å bli av fulle folk. Det var fascinerende å se på stakkarer som snublet inn døra kvart over tre på natten til å begynne med, nå blir det bare trist og en smule tragisk. For ikke å snakke om de som er stup fulle kl 1 på natten... Lenke til kommentar
Kranjcar Skrevet 30. januar 2011 Del Skrevet 30. januar 2011 KRISE!!!!!!!! Jeg hadde en boks med brus stående ved siden av forsterkeren til hjemmekinoannlegget, også klarte jeg å komme borte den, slik at den falt over forsterkeren... Når jeg prøver å skru på forsterkeren, så står det bare "AMP error". Nå går det ikke ann å skru den på i det hele tatt... HVA HAR SKJEDD??!?! HAR FULL PANIKK OG HJERTET I HALSEN OVER AT DEN KAN VÆRE ØDELAGT! Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 30. januar 2011 Del Skrevet 30. januar 2011 (endret) Du skulle ikke ha skrudd den på. Skru den opp og legg den opp ned på et varm badgulv el. La den ligge der et par dagen. Endret 30. januar 2011 av Mr. A Lenke til kommentar
Kranjcar Skrevet 30. januar 2011 Del Skrevet 30. januar 2011 Du skulle ikke ha skrudd den på. Skru den opp og legg den opp ned på et varm badgulv el. La den ligge der et par dagen. Skru den opp, som i å ta av lokket? Har lagt den opp ned nå, og satt en ovn ved siden av. Er det bra? Herregud ass... Den koster over 10 k, og den er ikke min en gang! Noe annet jeg bør gjøre?? Er helt fra meg nå.... Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 30. januar 2011 Del Skrevet 30. januar 2011 (endret) Poenget er å få den helt tørr før du koblet strøm til den. fuktigheten leder strøm og kan kortslutte hele greia. Alt du kan gjøre er å tørke den og håpe på det beste. Du burde helt klart si ifra til eieren hva som har skjedd. Hvilken forsterker er det ? Endret 30. januar 2011 av Mr. A Lenke til kommentar
Kranjcar Skrevet 30. januar 2011 Del Skrevet 30. januar 2011 Poenget er å få den helt tørr før du koblet strøm til den. fuktigheten leder strøm og kan kortslutte hele greia. Alt du kan gjøre er å tørke den og håpe på det beste. Du burde helt klart si ifra til eieren hva som har skjedd. Så jeg kan ha ødelagt den helt ved at jeg skrudde den på? FY FAEN, så dum jeg er!!! Når kan jeg prøve å skru den på igjen da, for å se om den funker? Og bør ovnen stå helt inntil? Selvsagt sier jeg i fra til eieren, som er broren min. Låner den av han til han skal kjøpe leilighet til sommeren... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg