Diskutant Skrevet 29. januar 2011 Del Skrevet 29. januar 2011 Jeg kom ikke inn, jeg hadde for dårlig syn. Synd i grunn, men det er ingenting jeg får gjort med det. Sånn er det alltid. De som vil inn får ikke lov, (av og til med en god grunn, som med deg) og de som ikke vil inn, de skal. Jeg syns vi burde hatt elitesoldater i Norge, og kun sånne som har lyst. Hadde vært bedre, tror jeg.. Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 29. januar 2011 Del Skrevet 29. januar 2011 Sånn er det alltid. De som vil inn får ikke lov, (av og til med en god grunn, som med deg) og de som ikke vil inn, de skal. Jeg syns vi burde hatt elitesoldater i Norge, og kun sånne som har lyst. Hadde vært bedre, tror jeg.. VI har da elitesoldater. Blant de beste i verden in fact. Lenke til kommentar
Laughing Madcap Skrevet 29. januar 2011 Del Skrevet 29. januar 2011 Sånn er det alltid. De som vil inn får ikke lov, (av og til med en god grunn, som med deg) og de som ikke vil inn, de skal. Jeg syns vi burde hatt elitesoldater i Norge, og kun sånne som har lyst. Hadde vært bedre, tror jeg.. VI har da elitesoldater. Blant de beste i verden in fact. Det sier alle om sitt eget land :!: Lenke til kommentar
Mr. Lurk Skrevet 29. januar 2011 Del Skrevet 29. januar 2011 Hvor i landet bor folk? Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 29. januar 2011 Del Skrevet 29. januar 2011 VI har da elitesoldater. Dårlig formulert. Vi burde hatt KUN elitesoldater, og kun sånne som ville. Det hjelper (desverre gjør det vel egentlig det...) ikke å tvinge folk.. Lenke til kommentar
Laughing Madcap Skrevet 29. januar 2011 Del Skrevet 29. januar 2011 (endret) Hvor i landet bor folk? Sverige. Endret 29. januar 2011 av Sebbe Lenke til kommentar
Coa Skrevet 29. januar 2011 Del Skrevet 29. januar 2011 Jeg kom ikke inn, jeg hadde for dårlig syn. Synd i grunn, men det er ingenting jeg får gjort med det. Hvorfor begynner du ikke å studere med en gang da? Fordi jeg var så dum at jeg ikke jobbet hardt i første og andre klasse, noe som betyr at snittet mitt ikke er høyt nok til at jeg kommer inn der jeg vil. Nå må jeg bruke et år delvis på Bjørknes (matte og spansk), samt ta et par eksamener på si (naturfag og sosiologi). Mulig nynorsk også. Sigh. Diskutert: Jeg skjønner det egentlig. Dersom jeg f.eks mister brillene eller linsene i felten, så har jeg et problem. Det er forståelig. Kjedelig for meg, men jeg forstår det godt. Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 29. januar 2011 Del Skrevet 29. januar 2011 Det sier alle om sitt eget land :!: Godt poeng.. Lenke til kommentar
Coa Skrevet 29. januar 2011 Del Skrevet 29. januar 2011 Hvor i landet bor folk? http://www.mapservices.org/myguestmap/map/diskusjon Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 29. januar 2011 Del Skrevet 29. januar 2011 Hvor i landet bor folk? Rundt i hele landet, egentlig. Godt fordelt. Mesteparten bor i Oslo, mens noen bor i andre storbyer. Noen andre igjen bor på landet, eller andre plasser. Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 29. januar 2011 Del Skrevet 29. januar 2011 Fordi jeg var så dum at jeg ikke jobbet hardt i første og andre klasse, noe som betyr at snittet mitt ikke er høyt nok til at jeg kommer inn der jeg vil. Nå må jeg bruke et år delvis på Bjørknes (matte og spansk), samt ta et par eksamener på si (naturfag og sosiologi). Mulig nynorsk også. Sigh. Kjenner til den... Hva har du lyst til å studere? Lenke til kommentar
Lord Britishface Skrevet 29. januar 2011 Del Skrevet 29. januar 2011 (endret) Hei! Det der trekker du tilbake Nei, ikke før de blir mindre irrasjonelle og overfølsomme. Å? Etter mine erfaringer har det vært guttene som har rotet mest, jentene som liker det ryddig (som meg. Jeg hater rot..), kanskje jentene som klager mest, men da kan jo jeg være den som trøster , guttene fester mer, jentene vil heller sitte hjemme med meg og se en film eller bare sitte å snakke. Det passer meg veldig bra... Men, -alle er ikke like... Klart, kan hende jeg har vært maks uheldig; dette er bare hva jeg har merket meg etter å ha bodd med 20 eller så personer. Og det er akkurat like mange gutter som jenter som fester, kanskje til og med flere jenter, siden de er i flertall i studentmiljøet. Og hvem i alle dager liker å være den som må trøste? Endret 29. januar 2011 av Lord Britishface Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 29. januar 2011 Del Skrevet 29. januar 2011 Hvor i landet bor folk? https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1291006 Lenke til kommentar
Coa Skrevet 29. januar 2011 Del Skrevet 29. januar 2011 Fordi jeg var så dum at jeg ikke jobbet hardt i første og andre klasse, noe som betyr at snittet mitt ikke er høyt nok til at jeg kommer inn der jeg vil. Nå må jeg bruke et år delvis på Bjørknes (matte og spansk), samt ta et par eksamener på si (naturfag og sosiologi). Mulig nynorsk også. Sigh. Kjenner til den... Hva har du lyst til å studere? Statsvitenskap eller noe annet innen samfunnsfag. Lenke til kommentar
Mr. Lurk Skrevet 29. januar 2011 Del Skrevet 29. januar 2011 Hvor i Norge bor dere? trøtt Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 29. januar 2011 Del Skrevet 29. januar 2011 Hvor i Norge bor dere? trøtt Gå å legg deg lille unge. For sent for deg nå. Jeg bor rett utenfor Oslo. Ja, du kan bli min stalker. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 29. januar 2011 Del Skrevet 29. januar 2011 Hvor i Norge bor dere? trøtt Litt her og litt der. Stort sett i Midt-Norge. Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 29. januar 2011 Del Skrevet 29. januar 2011 .. Du som snakker om kåte smågutter på forumet, har du sett signaturen din? Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 29. januar 2011 Del Skrevet 29. januar 2011 Du som snakker om kåte smågutter på forumet, har du sett signaturen din? That's the joke. Og btw, trenger ikke være kåt for å syns at noen er pene, heller ikke bare fordi de er noen år yngre enn deg. Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 29. januar 2011 Del Skrevet 29. januar 2011 Be my guest. Jeg tar utfordringa Hva er det beste du kan få i en serie? Og to? Og tre? Meste man kan få å én serie bowling er 300. Altså da 600 på 2, 900 på 3 også videre Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg