Datasmurf Skrevet 22. februar 2008 Del Skrevet 22. februar 2008 Prøver å mette sulten med sjokoladeis rett fra boks mens jeg ser X-Files ^^ Det nytter nok en stund, men jeg skal vedde på at du er sulten igjen om en time eller to. Sulten allerede Hjalp ikke så mye, var relativt lite is. Lurer på når jeg skal manne meg opp til å la en drage få leve for evig og alltid på skuldra mi Lenke til kommentar
frøken strøken Skrevet 22. februar 2008 Del Skrevet 22. februar 2008 Hva skal kafeen til med i dag da? Satte akkurat på Lost. Er det noe gøy da? Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 22. februar 2008 Del Skrevet 22. februar 2008 Diskuterer om jeg er jomfru eller ikke. Sorry, guys. Den ble jeg kvitt for lenge siden. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 22. februar 2008 Del Skrevet 22. februar 2008 Er det noe gøy da? Vet ikke enda. Satte den jo akkurat på. Lenke til kommentar
Kenny™ Skrevet 22. februar 2008 Del Skrevet 22. februar 2008 Oh my lord! Blasfemi! Hva blir neste? Sosialist? Hva er feil med å være sosialist? Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 22. februar 2008 Del Skrevet 22. februar 2008 Dere kan heller diskutere hvor lenge jeg kommer til å være jomfru Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 22. februar 2008 Del Skrevet 22. februar 2008 Dere kan heller diskutere hvor lenge jeg kommer til å være jomfru Til du får skrapa sammen nok penger til en av gatens løse fruer? Nei, den var stygg! Fy, Lars! FY! Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 22. februar 2008 Del Skrevet 22. februar 2008 Dere kan heller diskutere hvor lenge jeg kommer til å være jomfru Syns du sa at du hadde deg med ei for ikke så lenge siden? Lenke til kommentar
edge Skrevet 22. februar 2008 Del Skrevet 22. februar 2008 ¨Huff da Hvorfor har du hodepine, og hva skal du ha prøve i? Jeg forsvant visst fra internett etter dette innlegget Hadde prøve i Tekniske Tjenester, og hodepinen var sannsynligvis grunnet lite søvn eller at influensaen bet fra seg igjen Lenke til kommentar
chokke Skrevet 22. februar 2008 Del Skrevet 22. februar 2008 Hva er feil med å være sosialist? Åhåhåhå, don't get me started Min begrensede erfaring med sosialister er heller negativ. Når naivitetens to dronninger blir anbefalt som ny leder går jorda under. Ikke lenge til med andre ord. Lenke til kommentar
frøken strøken Skrevet 22. februar 2008 Del Skrevet 22. februar 2008 Er det noe gøy da? Vet ikke enda. Satte den jo akkurat på. godt poeng Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 22. februar 2008 Del Skrevet 22. februar 2008 Hmmmm. Dette ga meg skittene tanker. Grønnsaker! Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 22. februar 2008 Del Skrevet 22. februar 2008 godt poeng Men Lost makter fortsatt å overraske meg helt ute i fjerde seson Ikke åpne mer om du ikke har sett episode fem av sesong fire Kate har en unge! Lenke til kommentar
chokke Skrevet 22. februar 2008 Del Skrevet 22. februar 2008 Men Lost makter fortsatt å overraske meg helt ute i fjerde seson *LALALA* Det skjedde ikke. Leste ikke at det var Lost, men heller en annen serie, men neida. Nå vet jeg det. Takk . Får jo vite det snart selv uansett, men hallo *talk to the hand liksom* Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 22. februar 2008 Del Skrevet 22. februar 2008 Dere kan heller diskutere hvor lenge jeg kommer til å være jomfru Til du får skrapa sammen nok penger til en av gatens løse fruer? Nei, den var stygg! Fy, Lars! FY! Ha ha, jeg vil ikke kjøpe sex Dere kan heller diskutere hvor lenge jeg kommer til å være jomfru Syns du sa at du hadde deg med ei for ikke så lenge siden? Nei, det kan jeg ikke komme på verken ha gjort eller sagt. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 22. februar 2008 Del Skrevet 22. februar 2008 (endret) *LALALA* Det skjedde ikke. Leste ikke at det var Lost, men heller en annen serie, men neida. Nå vet jeg det. Takk .Får jo vite det snart selv uansett, men hallo *talk to the hand liksom* Jeg la det i DOBBEL spoiler for at ingen skulle kunne se uten å ville det jo! Endret 22. februar 2008 av L4r5 Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 22. februar 2008 Del Skrevet 22. februar 2008 Neste gang jeg drar til legen, skal jeg barbere armene på forhånd. Det er alltid noen sekunder smerte å dra sånn hvit tape av hårete armer. Lenke til kommentar
mushi Skrevet 22. februar 2008 Del Skrevet 22. februar 2008 Til lars om Lost (spoiler fra dagens episode hvis du ikke har sett den Det er Aaron. Claire sin babis Lenke til kommentar
Kenny™ Skrevet 22. februar 2008 Del Skrevet 22. februar 2008 Hmmmm. Dette ga meg skittene tanker. Grønnsaker! I lol'd! :!: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg