Razorlight Skrevet 29. januar 2011 Del Skrevet 29. januar 2011 Åpna akkurat laptop'en min for å fjerne litt støv. Kom etterhvert til harddisken og så et slags svart, papiretui, altså, den var på en måte innpakket i en slags papirbit. Noen som vet hvorfor? Lenke til kommentar
Laughing Madcap Skrevet 29. januar 2011 Del Skrevet 29. januar 2011 Ny her? Velkommen! Har folka på dnfk vært snille med deg? Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 29. januar 2011 Del Skrevet 29. januar 2011 Heisann, sebbe! Har folka på dnfk vært snille med deg? Så langt. Lenke til kommentar
Laughing Madcap Skrevet 29. januar 2011 Del Skrevet 29. januar 2011 Hey! Hvordan står det til? Lenke til kommentar
Coa Skrevet 29. januar 2011 Del Skrevet 29. januar 2011 Jeg har lyst til å flytte hjemmefra. Sitter og ser på kollektiver i Oslo. Det hadde vært utrolig morsomt. Bo på kollektiv mens jeg jobber og tar opp fag. Begynner å bli lei av å bo hjemme. Lenke til kommentar
Tara- Skrevet 29. januar 2011 Del Skrevet 29. januar 2011 Ny her? Velkommen! Har folka på dnfk vært snille med deg? Ja, hvorfor skulle de ikke? Lenke til kommentar
Laughing Madcap Skrevet 29. januar 2011 Del Skrevet 29. januar 2011 (endret) Bare vent å se, du finner det ut selv :!: Jeg har lyst til å flytte hjemmefra. Sitter og ser på kollektiver i Oslo. Det hadde vært utrolig morsomt. Bo på kollektiv mens jeg jobber og tar opp fag. Begynner å bli lei av å bo hjemme. Spørs nok helt på folka, kvalitets ensomtid er noe man undervurderer. Hilsen en tidligere hybelboer Edit: Men med gode folk kan det være awesome. Endret 29. januar 2011 av Sebbe Lenke til kommentar
Coa Skrevet 29. januar 2011 Del Skrevet 29. januar 2011 Joda, det vil nok mangle på ensomhet, og dersom man havner med noen man ikke liker så blir det vel grei stemning. Problemet er at jeg ikke orker å gå bruke hele neste år i kassa på Rema på et lite tettsted mens alle jeg kjenner har flyttet til andre steder av landet for å studere. Jeg kommer til å møte veggen, helt seriøst. Lenke til kommentar
Lord Britishface Skrevet 29. januar 2011 Del Skrevet 29. januar 2011 Min erfaring tilsier at av tilfeldige studenter er godt over halvparten ulevelige å bo med. Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 29. januar 2011 Del Skrevet 29. januar 2011 Ikke hvis det er jenter Lenke til kommentar
Coa Skrevet 29. januar 2011 Del Skrevet 29. januar 2011 ... men hvis det er partysvensker. Det er det mange av på kollektivene rundt om kring. Lenke til kommentar
Lord Britishface Skrevet 29. januar 2011 Del Skrevet 29. januar 2011 (endret) Jenter er de desidert verste å bo med - roter med, klager mer, fester mer. Og skrur aldri av et eneste lys etter seg. Endret 29. januar 2011 av Lord Britishface Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 29. januar 2011 Del Skrevet 29. januar 2011 Coa, skal ikke du i militæret? Lenke til kommentar
Tara- Skrevet 29. januar 2011 Del Skrevet 29. januar 2011 Jenter er de desidert verste å bo med Hei! Det der trekker du tilbake Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 29. januar 2011 Del Skrevet 29. januar 2011 (endret) Jenter er de desidert verste å bo med - roter med, klager mer, fester mer. Og skrur aldri av et eneste lys etter seg. Å? Etter mine erfaringer har det vært guttene som har rotet mest, jentene som liker det ryddig (som meg. Jeg hater rot..), kanskje jentene som klager mest, men da kan jo jeg være den som trøster , guttene fester mer, jentene vil heller sitte hjemme med meg og se en film eller bare sitte å snakke. Det passer meg veldig bra... Men, -alle er ikke like... E: La til quote. Endret 29. januar 2011 av Diskutant Lenke til kommentar
Laughing Madcap Skrevet 29. januar 2011 Del Skrevet 29. januar 2011 Har bodd med mange jenter, vil si de enten er helt sinnsykt bra, eller forferdelige. Lenke til kommentar
Coa Skrevet 29. januar 2011 Del Skrevet 29. januar 2011 Coa, skal ikke du i militæret? Jeg kom ikke inn, jeg hadde for dårlig syn. Synd i grunn, men det er ingenting jeg får gjort med det. Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 29. januar 2011 Del Skrevet 29. januar 2011 Jeg kom ikke inn, jeg hadde for dårlig syn. Synd i grunn, men det er ingenting jeg får gjort med det. Hvorfor begynner du ikke å studere med en gang da? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg