Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Bare vent å se, du finner det ut selv :!:

Jeg har lyst til å flytte hjemmefra. Sitter og ser på kollektiver i Oslo. Det hadde vært utrolig morsomt. Bo på kollektiv mens jeg jobber og tar opp fag. Begynner å bli lei av å bo hjemme.

Spørs nok helt på folka, kvalitets ensomtid er noe man undervurderer. Hilsen en tidligere hybelboer :p

Edit: Men med gode folk kan det være awesome.

Endret av Sebbe
Lenke til kommentar

Joda, det vil nok mangle på ensomhet, og dersom man havner med noen man ikke liker så blir det vel grei stemning. Problemet er at jeg ikke orker å gå bruke hele neste år i kassa på Rema på et lite tettsted mens alle jeg kjenner har flyttet til andre steder av landet for å studere. Jeg kommer til å møte veggen, helt seriøst.

Lenke til kommentar

Jenter er de desidert verste å bo med - roter med, klager mer, fester mer. Og skrur aldri av et eneste lys etter seg.

Å?

Etter mine erfaringer har det vært guttene som har rotet mest, jentene som liker det ryddig (som meg. Jeg hater rot..), kanskje jentene som klager mest, men da kan jo jeg være den som trøster ;) , guttene fester mer, jentene vil heller sitte hjemme med meg og se en film eller bare sitte å snakke. Det passer meg veldig bra... Men, -alle er ikke like...

E: La til quote.

Endret av Diskutant
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...