Tara- Skrevet 29. januar 2011 Del Skrevet 29. januar 2011 Du har flaks, egentlig hadde du hatt 183. Hæ? Lenke til kommentar
Mr. Lurk Skrevet 29. januar 2011 Del Skrevet 29. januar 2011 Jeg klarer og ta bort og. Bare nå ble det litt tullball. Lenke til kommentar
Lord Britishface Skrevet 29. januar 2011 Del Skrevet 29. januar 2011 (endret) http://open.spotify.com/user/oyzteinn/playlist/7uYhKzvHR0bHG2NR1bIYry Enjoii Tror han ba om bra musikk, ikke forslag til fragmovie-soundtrack. Endret 29. januar 2011 av Lord Britishface Lenke til kommentar
Kverulantus Skrevet 29. januar 2011 Del Skrevet 29. januar 2011 That's mah job! Noen som har noen bra sanger? Spørs hvordan musikk du liker ? Flobots - Rise... Samme gruppe som synger i Axlepeg videoen Jeg liker nesten alt. Hva inngår i det du ikke liker? Alt det jeg liker og kan anbefale? xD Lenke til kommentar
AdNauseam Skrevet 29. januar 2011 Del Skrevet 29. januar 2011 Du har flaks, egentlig hadde du hatt 183. Hæ? Den skjønte ikke jeg heller. Lenke til kommentar
Tara- Skrevet 29. januar 2011 Del Skrevet 29. januar 2011 Når jeg skal laste opp avataren, er den tydeligvis for stor. Lenke til kommentar
Lord Britishface Skrevet 29. januar 2011 Del Skrevet 29. januar 2011 (endret) Hva inngår i det du ikke liker? Alt det jeg liker og kan anbefale? xD Som regel betyr "alt" litt lettfordøyelig metal, hard rock, The Voice-style R&B og hip-hop, samt noen alt.-rock-band, så ta det med en klype salt. Endret 29. januar 2011 av Lord Britishface Lenke til kommentar
MrBjoern Skrevet 29. januar 2011 Del Skrevet 29. januar 2011 Pøh, det sier du bare. Du legger igjen en del spor etter deg overalt. Jeg.. er bare for lat til å søke gjennom den enorme mengden med informasjon. Men etter noen år på forumet, så burde det ikke være så vanskelig å finne ut hvor du har bodd, hvor mange søsken du har. Hvem som er vennene dine osv. Bare det at du kjenner Dorian gir meg et godt hint. Men som sagt, jeg har ett liv. Så jeg gidder ikke. (+ at det enkleste ofte bare er å spørre, om jeg virkelig har et enormt behov for å få tak i deg på facebooken din.) Lenke til kommentar
Kverulantus Skrevet 29. januar 2011 Del Skrevet 29. januar 2011 "Alt" kan tolkes veldig individuelt. Har selv flere kamerater som sier de hører på 'alt' men allikevel løper med huet i ræva ut av rommet om jeg setter på no kraftig grindcore på lan etc. Lenke til kommentar
MrBjoern Skrevet 29. januar 2011 Del Skrevet 29. januar 2011 I stedet for å si at jeg hører på alt, så sier jeg at jeg hører på mye. Er open minded for mye musikk innenfor det meste av sjangere, samtidig som det finnes masse innenfor det meste av sjangere jeg virkelig ikke takler å høre på. Lenke til kommentar
Kverulantus Skrevet 29. januar 2011 Del Skrevet 29. januar 2011 (endret) Hadde vært greit om alle hadde sagt det som som du skriver MrBjoern. Desverre kommer ikke det til å skje. edit: typo Endret 29. januar 2011 av Ghraag Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 29. januar 2011 Del Skrevet 29. januar 2011 Jeg sier som regel at jeg hører på "det meste", fordi favorittartistene mine går fra progressiv rock til speed-metal, til klassisk rock, electronica, drums n bass og rap. En enkelt sjanger kan ikke beskrive det, dog blir "alt" å ta litt i. Lenke til kommentar
Tara- Skrevet 29. januar 2011 Del Skrevet 29. januar 2011 Noen som kan hjelpe meg angående avataren? Lenke til kommentar
Kverulantus Skrevet 29. januar 2011 Del Skrevet 29. januar 2011 Nå er jeg ganske ensformig i min musikksmak, så om noen spør meg er det forbannet enkelt å svare på det. ^^ Lenke til kommentar
Lord Britishface Skrevet 29. januar 2011 Del Skrevet 29. januar 2011 Noen som kan hjelpe meg angående avataren? Spør her. 1 Lenke til kommentar
Tara- Skrevet 29. januar 2011 Del Skrevet 29. januar 2011 Hva er problemet? Når jeg skal laste opp avataren, er den tydeligvis for stor. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 29. januar 2011 Del Skrevet 29. januar 2011 Satan for et herlig album "Violeta Violeta Volume I" er. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg