MrLuni Skrevet 29. januar 2011 Del Skrevet 29. januar 2011 Steike.. Tenke ikke at folk fant min face så lett Lenke til kommentar
qlimaxxx Skrevet 29. januar 2011 Del Skrevet 29. januar 2011 http://www.youtube.com/watch?v=cNS7mfu2Hpo&feature=related Nyt det. Så tilbake i tråden, da så jeg denne videoen igjen, favoritt BMX videoen min. godt å se den igjen. Takk skal du ha, du gjorde nettopp dagen min bedre ! Lenke til kommentar
Kverulantus Skrevet 29. januar 2011 Del Skrevet 29. januar 2011 Er ikke så vanskelig om man finner mailen din relativt kjapt ;p Skulle til å poste facebook profilen din selv, men så at MrBjoern postet ca 30 sekunder før meg : p Lenke til kommentar
Mr. Lurk Skrevet 29. januar 2011 Del Skrevet 29. januar 2011 (endret) Nyt det. Så tilbake i tråden, da så jeg denne videoen igjen, favoritt BMX videoen min. godt å se den igjen. Takk skal du ha, du gjorde nettopp dagen min bedre ! That's mah job! Noen som har noen bra sanger? Endret 29. januar 2011 av Wizzlee Lenke til kommentar
qlimaxxx Skrevet 29. januar 2011 Del Skrevet 29. januar 2011 That's mah job! Noen som har noen bra sanger? Spørs hvordan musikk du liker ? Flobots - Rise... Samme gruppe som synger i Axlepeg videoen Lenke til kommentar
MrBjoern Skrevet 29. januar 2011 Del Skrevet 29. januar 2011 Er ikke så vanskelig om man finner mailen din relativt kjapt ;p Skulle til å poste facebook profilen din selv, men så at MrBjoern postet ca 30 sekunder før meg : p Som sagt, skulle ikke mye til. Twitter accounten din var så og si like lett. Søk etter e-post og/eller vill gjetting på brukernavn funket fett. Lenke til kommentar
MrLuni Skrevet 29. januar 2011 Del Skrevet 29. januar 2011 Blowsight - Pokerface Jævli kul rockverson av ladygaga Lenke til kommentar
Lord Britishface Skrevet 29. januar 2011 Del Skrevet 29. januar 2011 That's mah job! Noen som har noen bra sanger? Tror Nickelback og Creed er noe for deg. Lenke til kommentar
The Barnacle Skrevet 29. januar 2011 Del Skrevet 29. januar 2011 Dere klarer aldri min Facebook/twitter! Bare genier som Dorian klarer det Er forresten glad jeg har gratis nett på mobilen når jeg venter på bussen Lenke til kommentar
Mr. Lurk Skrevet 29. januar 2011 Del Skrevet 29. januar 2011 That's mah job! Noen som har noen bra sanger? Spørs hvordan musikk du liker ? Flobots - Rise... Samme gruppe som synger i Axlepeg videoen Jeg liker nesten alt. Lenke til kommentar
MrBjoern Skrevet 29. januar 2011 Del Skrevet 29. januar 2011 Dere klarer aldri min Facebook/twitter! Bare genier som Dorian klarer det Er forresten glad jeg har gratis nett på mobilen når jeg venter på bussen Hadde det ikke vært for at jeg hadde ett liv å ta vare på også.. Så hadde jeg kanskje tatt meg tid til det. Lenke til kommentar
Tara- Skrevet 29. januar 2011 Del Skrevet 29. januar 2011 That's mah job! Noen som har noen bra sanger? Spørs hvordan musikk du liker ? Flobots - Rise... Samme gruppe som synger i Axlepeg videoen Jeg liker nesten alt. Ikke jeg. Liker nesten ingenting Lenke til kommentar
Razorlight Skrevet 29. januar 2011 Del Skrevet 29. januar 2011 http://open.spotify.com/user/oyzteinn/playlist/7uYhKzvHR0bHG2NR1bIYry Enjoii Lenke til kommentar
Mr. Lurk Skrevet 29. januar 2011 Del Skrevet 29. januar 2011 (endret) http://open.spotify....HR0bHG2NR1bIYry Enjoii http://open.spotify....5PdNUQ1ME0ew08R Øystein! Ikke jeg. Liker nesten ingenting Fordi du ikke har hørt så mye bra innen de fleste sjangere. Jeg liker alt fra Tik tok til hjerteknuser. Endret 29. januar 2011 av Hårek Lenke til kommentar
Mr. Lurk Skrevet 29. januar 2011 Del Skrevet 29. januar 2011 Åååååå, det går ikke. Lenke til kommentar
Tara- Skrevet 29. januar 2011 Del Skrevet 29. januar 2011 Ey! Min første venn og greier Lenke til kommentar
Mr. Lurk Skrevet 29. januar 2011 Del Skrevet 29. januar 2011 Hva går ikke? Quote er ikke min sterke side. Ey! Min første venn og greier Du har flaks, egentlig hadde du hatt 183. Lenke til kommentar
The Barnacle Skrevet 29. januar 2011 Del Skrevet 29. januar 2011 Dere klarer aldri min Facebook/twitter! Bare genier som Dorian klarer det Er forresten glad jeg har gratis nett på mobilen når jeg venter på bussen Hadde det ikke vært for at jeg hadde ett liv å ta vare på også.. Så hadde jeg kanskje tatt meg tid til det. Pøh, det sier du bare. Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 29. januar 2011 Del Skrevet 29. januar 2011 Ser det. Du greier hvertfall å trykke på knappen da... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg