Mr. Lurk Skrevet 29. januar 2011 Del Skrevet 29. januar 2011 Jeg logger på skype nå! Ok, jeg er klar. Lenke til kommentar
MrBjoern Skrevet 29. januar 2011 Del Skrevet 29. januar 2011 Du bor over/i frysedisken altså! Tja, bor bare veldig nærme. ^^ Er glad for at jeg slapp å gå i evigheter med bæreposer fulle av tomme ølflasker i dag, for å si det sånn da. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 29. januar 2011 Del Skrevet 29. januar 2011 Hadde en dagligvarebutikk 3 skritt ifra utgangsdøren men den har nå lagt ned, må gå hele 1min ned til Coop Mega. Dårlig gjort! Lenke til kommentar
Mr. Lurk Skrevet 29. januar 2011 Del Skrevet 29. januar 2011 Bruker litt under 10 min til butikken. Lenke til kommentar
Mr. Lurk Skrevet 29. januar 2011 Del Skrevet 29. januar 2011 Wizzlee,Submit Submit, kom deg vekk! Lenke til kommentar
MrLuni Skrevet 29. januar 2011 Del Skrevet 29. januar 2011 Ja skål da trondheimsfolk! Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 29. januar 2011 Del Skrevet 29. januar 2011 Slushmaskin i magen. I think i have the "Delhi belly" Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 29. januar 2011 Del Skrevet 29. januar 2011 Nå fikk jeg lyst på slush... Lenke til kommentar
MrBjoern Skrevet 29. januar 2011 Del Skrevet 29. januar 2011 Stikker på jobb om tre timer. Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 29. januar 2011 Del Skrevet 29. januar 2011 Stikker på jobb om tre timer. Hvorfor gleder du deg? Lenke til kommentar
MrBjoern Skrevet 29. januar 2011 Del Skrevet 29. januar 2011 7-eleven.. Tar nattskiftet i dag. Fulle folk, yey. Lenke til kommentar
MrLuni Skrevet 29. januar 2011 Del Skrevet 29. januar 2011 kveldsvakte er noe dritt! Lenke til kommentar
MrBjoern Skrevet 29. januar 2011 Del Skrevet 29. januar 2011 Hvorfor gleder du deg? Hvem sa at jeg gledet meg? Kanskje det var en ironisk smiley? Men ja, nattskift er helt greit. Ekstra betalt for å få en god latter. Selv om det ikke alltid er like gøy når man har fire kunder på rad som tror det er en god idé å leke spydkast, hvor bankkortet er spydet, og terminalen er der de prøver å treffe. Lenke til kommentar
Tara- Skrevet 29. januar 2011 Del Skrevet 29. januar 2011 (endret) God kveld folkens Er helt ny her, så hvis jeg skriver noe feil, må dere ikke overreagere Gleder meg til å bli kjent med dere! Endret 29. januar 2011 av Tara---- Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 29. januar 2011 Del Skrevet 29. januar 2011 Unner ingen å jobbe på Seven/Eleven nede på Karl Johan, den i nærheten av Jernbanetorget. Har vært innom et par ganger og den er stappfull av narkiser hver gang. Den er i tillegg døgnåpen, tenk hvordan den er på natten :!: Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 29. januar 2011 Del Skrevet 29. januar 2011 God kveld folkens Er helt ny her, så hvis jeg skriver noe feil, må dere ikke overreagere Gleder meg til å bli kjent med dere! Utifra profilen din er du jente. Du kommer til å få mange nye venner snart, ca. 98.9% av de er pubertale gutter. Enjoy your stay. 2 Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 29. januar 2011 Del Skrevet 29. januar 2011 Hvorfor gleder du deg? Hvem sa at jeg gledet meg? Kanskje det var en ironisk smiley? Det kan være. Jeg ser ikke på " " som en ironisk smiley, men det er da meg, og subjektivt. Fulle folk er gøy! Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 29. januar 2011 Del Skrevet 29. januar 2011 God kveld folkens Er helt ny her. Gleder meg til å bli kjent med dere! Skift kjønn på profilen til "mann" helt til du er kjent med oss, så slipper du alle forespørslene om å poste bilder i RPP, 10 000 venneforespørsler og stalking i to uker. Info: 80% av nye jenter i Forumkaféen blir skremt bort av kåte gale gutter, det var så vidt Linda kom tilbake... Enjoy! Velkommen, btw! Lenke til kommentar
MrBjoern Skrevet 29. januar 2011 Del Skrevet 29. januar 2011 Unner ingen å jobbe på Seven/Eleven nede på Karl Johan, den i nærheten av Jernbanetorget. Har vært innom et par ganger og den er stappfull av narkiser hver gang. Den er i tillegg døgnåpen, tenk hvordan den er på natten :!: Jobben er nok ikke så ille som du skal ha den til. Og narkisene er langt i fra de værste kundene. Største problemet er vel at de stjeler.. Kommer riktignok litt ann på type rus, men jeg er mye mer skeptisk til en boler på 100kg som har drukket litt for mye, enn en sliten narkis som har gått på heroin de siste ti årene.. Ellers er jo jobben en fantastisk mulighet til å bli kjent med nye mennesker, være sosial, samt vise seg frem for verden. Er jo ikke en kjede de fleste av oss ser for seg at vi vil jobbe i resten av livet, men tenk på alle de menneskene som ser nettop DEG hver dag. Du blir lagt merke til, og er du flink til å yte god service, kan det fort lønne seg i lengden. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg