Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Problemet er alle de som håper på at det er sant, derfor så kommer vi sikkert til å se folk som kritiserer ditt syn! derfor er det viktig for meg å støtte opp under fakta!

Ser den. Så er det jo også sånn at horoskop veldig ofte fungerer, nettopp fordi de tror på det, så egentlig står vi fast :p
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+56132

Jeg skulle ønske jeg aldri dro hit.

Men det er jo i embets medfør! Kan ikke skuffe sjefen.

Hva er galt?

Stinker over alt, flyplassen var et helvete, hotellet er ikke akkurat "top notch", alt for mye folk, døgnrytmen er fucked.

Hvor hen er du? et sted i Asia siden klokken er senere i din region?

Edit: Jeg tipper på at du er i India eller i Russland?

Endret av Slettet+56132
Lenke til kommentar

Jeg skulle ønske jeg aldri dro hit.

Men det er jo i embets medfør! Kan ikke skuffe sjefen.

Hva er galt?

Stinker over alt, flyplassen var et helvete, hotellet er ikke akkurat "top notch", alt for mye folk, døgnrytmen er fucked.

Hvor hen er du? et sted i Asia siden klokken er senere i din region?

Edit: Jeg tipper på at du er i India eller i Russland?

Han er i India.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+56132

God ettermiddag fra Calcutta.

India etter det han forteller.

Jeg viste ikke hvor han var, men så gikk jeg inn på timeanddate.com, valgte Asia, og sorter på tid da fikk jeg flest treff på India som er 4 timer og 30 minutter foran oss.

Edit: Verdensuret.no (en del av timeanddate.com).

Endret av Slettet+56132
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+56132

Ta i betraktning det at ikke alle klarer å lese 4-5 poster oppover ;)

Tror du virkelig ikke at jeg leste ett par sider i forveien? jeg ser at det ble nevnt India 3-4 sider tilbake, men hvordan i all verden kan dette bli 4-5 poster? da hver side inneholder 20 poster, hvor 3-4 sider blir 70-80 poster?

Du må nok skaffe deg briller du og samtidig ta et mattekurs med ungdomskole matte på nytt.

Lenke til kommentar

Ta i betraktning det at ikke alle klarer å lese 4-5 poster oppover ;)
Tror du virkelig ikke at jeg leste ett par sider i forveien? jeg ser at det ble nevnt India 3-4 sider tilbake, men hvordan i all verden kan dette bli 4-5 poster? da hver side inneholder 20 poster, hvor 3-4 sider blir 70-80 poster?

Du må nok skaffe deg briller du og samtidig ta et mattekurs med ungdomskole matte på nytt.

cry_baby.jpg
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+56132

Det var et flott bilde av en grineunge. Innlegget var ikke ment for å være negativt ladd, men det kunne tolkes slikt ettersom jeg bruker ikke smileys i mine innlegg.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+56132

Det som er det fine er at min liste er dessverre heller ikke tom. Men jeg putter bare folk inn i lista dersom som de leker moralpoliti i mine tråder. Du er nok ikke den eneste som har ignorert meg.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...