Mr. Lurk Skrevet 29. januar 2011 Del Skrevet 29. januar 2011 (endret) Jeg har fått et utslett på armen, har aldri hatt noe lignende før. Tror faktisk jeg skal dra på legevakten. Legevakten for et utslett? Det var da kanskje litt voldsomt? Egentlig så hater jeg legevakten, men dette bare sprer seg, hele kroppen klør. Endret 29. januar 2011 av Wizzlee Lenke til kommentar
Mr. Lurk Skrevet 29. januar 2011 Del Skrevet 29. januar 2011 Blææ, snakk! Hva skal dere idag? Jeg drepte tråden. Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 29. januar 2011 Del Skrevet 29. januar 2011 Nå går det med litt ekstra fordi jeg skal kjøpe en bukse og en skjorte til et russeball. Russefeiring er tull. Lenke til kommentar
Vowels Skrevet 29. januar 2011 Del Skrevet 29. januar 2011 Hvorfor det? Hadde det supert i russetiden jeg, gøyalt Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 29. januar 2011 Del Skrevet 29. januar 2011 Blææ, snakk! Hva skal dere idag? Jeg drepte tråden. Tåler du ikke 10min stillhet ? Jeg skal bare ta en rolig dag i dag. Kanskje stikke til en kompis eller noe. Hva skal du ? Lenke til kommentar
Mr. Lurk Skrevet 29. januar 2011 Del Skrevet 29. januar 2011 Blææ, snakk! Hva skal dere idag? Jeg drepte tråden. Tåler du ikke 10min stillhet ? Jeg skal bare ta en rolig dag i dag. Kanskje stikke til en kompis eller noe. Hva skal du ? Det samme, men drar nok heller til en jente. Det ble ikke noe tryvann idag, drar imorgen. Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 29. januar 2011 Del Skrevet 29. januar 2011 Jeg har fått et utslett på armen, har aldri hatt noe lignende før. Tror faktisk jeg skal dra på legevakten. Legevakten for et utslett? Det var da kanskje litt voldsomt? Egentlig så hater jeg legevakten, men dette bare sprer seg, hele kroppen klør. har du fått vannkopper? Lenke til kommentar
Mr. Lurk Skrevet 29. januar 2011 Del Skrevet 29. januar 2011 @ Shikaru: Jeg har hatt vannkopper Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 29. januar 2011 Del Skrevet 29. januar 2011 Nå drar jeg snart ut å spiser middag. Lenke til kommentar
Yavel Skrevet 29. januar 2011 Del Skrevet 29. januar 2011 Så tidelig ? sier det samme, nå står jeg opp! Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 29. januar 2011 Del Skrevet 29. januar 2011 Tja, klokken er jo 19.09 her så... Lenke til kommentar
b-real Skrevet 29. januar 2011 Del Skrevet 29. januar 2011 b-real: Min dag kommer nok hovedsakelig til å bestå av surfing (doh!), Dead Space II og filmtitting. Skal ut med en gjeng for å se "The Fighter" i kveld, og må innrømme at jeg har høye forventninger etter at filmen har blitt lovprist av såpass mange kritikere. Hva slags planer har du for lørdagen da? Har nettopp gjennomført hårklipp. Var på tide da jeg så ut som...tja..et eller annet. Så blir det vel kanskje litt Assassins Creed 2 iløpet av dagen vil jeg tro,må få påbegynt julegaven snart. Sjalusi? Jaja, veldig Jeg føler ikke sjalusi ovenfor ting folk skryter på seg Pff..bare bryt sammen og tilstå du Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 29. januar 2011 Del Skrevet 29. januar 2011 Pff..bare bryt sammen og tilstå du Bwaaaaaaaaa *grine* Det er sant. Så veldig sant. Jeg er svak, og vil ha fitte. Stikker og puler en pute eller noe jeg :( :( Lenke til kommentar
Deadmau5 Skrevet 29. januar 2011 Del Skrevet 29. januar 2011 Er horoskop sant eller bare tull? Den siste uka har alt som er skrevet i horoskopet mitt stemt veldig overens med det som har skjedd. Leser ''my daily horoscope'' på facebook hver dag nå :O Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 29. januar 2011 Del Skrevet 29. januar 2011 Horoskop er laget vagt, sånn at folk kan tolke det som står der selv, og derfor få alt til å gå opp med det de opplever i løpet av en dag. Bare pølsevev. Lenke til kommentar
Yavel Skrevet 29. januar 2011 Del Skrevet 29. januar 2011 Horoskop er laget vagt, sånn at folk kan tolke det som står der selv, og derfor få alt til å gå opp med det de opplever i løpet av en dag. Bare pølsevev. så sant! Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 29. januar 2011 Del Skrevet 29. januar 2011 så sant! Jeg veit. Derfor jeg skrev det Lenke til kommentar
Yavel Skrevet 29. januar 2011 Del Skrevet 29. januar 2011 så sant! Jeg veit. Derfor jeg skrev det Problemet er alle de som håper på at det er sant, derfor så kommer vi sikkert til å se folk som kritiserer ditt syn! derfor er det viktig for meg å støtte opp under fakta! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg