MrBjoern Skrevet 22. februar 2008 Del Skrevet 22. februar 2008 Vi har deppetråden, og ting som irriterer deg så grenseløst tråden. Kan vi ikke bare holde pisspreiket der? Så kan vi fortsette med den koselige kaféstemnningen her. Ingen liker barfights kl 5 en fredagskveld, vel? Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 22. februar 2008 Del Skrevet 22. februar 2008 Prøver å mette sulten med sjokoladeis rett fra boks mens jeg ser X-Files ^^ Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 22. februar 2008 Del Skrevet 22. februar 2008 Prøver å mette sulten med sjokoladeis rett fra boks mens jeg ser X-Files ^^ Det nytter nok en stund, men jeg skal vedde på at du er sulten igjen om en time eller to. Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 22. februar 2008 Del Skrevet 22. februar 2008 Prøver å mette sulten med sjokoladeis rett fra boks mens jeg ser X-Files ^^ X-Files<3 Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 22. februar 2008 Del Skrevet 22. februar 2008 Vi har deppetråden, og ting som irriterer deg så grenseløst tråden. Kan vi ikke bare holde pisspreiket der? Så kan vi fortsette med den koselige kaféstemnningen her. Ingen liker barfights kl 5 en fredagskveld, vel? Det var jo ikke det før det ble påpekt. Det er jo ikke den første gangen noen har fortalt om sine dårlige dager. Så skjønner ikke hvorfor det plutselig eksploderer nå. *prøve å holde kjeft* Lenke til kommentar
chokke Skrevet 22. februar 2008 Del Skrevet 22. februar 2008 Vi har deppetråden, og ting som irriterer deg så grenseløst tråden. Kan vi ikke bare holde pisspreiket der? Så kan vi fortsette med den koselige kaféstemnningen her. Ingen liker barfights kl 5 en fredagskveld, vel? En lørdagsmorgen derimot. Yey! Sørlandschips. Nammenam! Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 22. februar 2008 Del Skrevet 22. februar 2008 Har plutselig gått lei av potetgull jeg. *Vet ikke sine arme råd*. Lenke til kommentar
hylo Skrevet 22. februar 2008 Del Skrevet 22. februar 2008 Jeg er bakfull og har vondt i hodet. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 22. februar 2008 Del Skrevet 22. februar 2008 Jeg er bakfull og har vondt i hodet. Ibux+paracet? ... eventuelt øl? Lenke til kommentar
chokke Skrevet 22. februar 2008 Del Skrevet 22. februar 2008 Har plutselig gått lei av potetgull jeg. *Vet ikke sine arme råd*. Oh my lord! Blasfemi! Hva blir neste? Sosialist? Nei, vet du hva. Potetgull (og sjokolade) er godt Jeg blasfemerer selv, drikker Cola Zero . That is right, take that! Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 22. februar 2008 Del Skrevet 22. februar 2008 Jeg er bakfull og har vondt i hodet. Dakaw. Det føltes ut som om jeg også var det, men det er umulig. For jeg har ikke vært på fylla. Nei, vent nå litt....BABY? O.O. Neh, kan ikke være det heller. Lenke til kommentar
hylo Skrevet 22. februar 2008 Del Skrevet 22. februar 2008 Ibux+paracet? ... eventuelt øl? Det hjelper nok ikke mot en helvetes søvnmangel. Orker heller ikke stå opp klokken 0600 imorgen, så da må jeg pine meg litt med å holde meg våken. Lenke til kommentar
MrBjoern Skrevet 22. februar 2008 Del Skrevet 22. februar 2008 En lørdagsmorgen derimot. Da sover jeg anyways, så det er greit for meg Lenke til kommentar
Nora90 Skrevet 22. februar 2008 Del Skrevet 22. februar 2008 Dakaw. Det føltes ut som om jeg også var det, men det er umulig. For jeg har ikke vært på fylla. Nei, vent nå litt....BABY? O.O. Jomfru Ida høres ikke ille ut det da:P Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 22. februar 2008 Del Skrevet 22. februar 2008 Det er nok litt for sent nå =/. Men har hørt at man kan fikse ny en hos legen *grøsse*. Lenke til kommentar
MrBjoern Skrevet 22. februar 2008 Del Skrevet 22. februar 2008 Jomfru Ida3 faktisk. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 22. februar 2008 Del Skrevet 22. februar 2008 Jomfru Ida høres ikke ille ut det da:P Somehow I doubt that. Jeg har ikke førstehåndskunnskap om temaet da så kan hende jeg tar feil. Lenke til kommentar
Nora90 Skrevet 22. februar 2008 Del Skrevet 22. februar 2008 Pfft, alt kan skje nå til dags Derfor Jomfru Ida! Lenke til kommentar
frøken strøken Skrevet 22. februar 2008 Del Skrevet 22. februar 2008 I dag komme min kjæreste sambo hjem Og på søndag er det Spania.. Kan livet bli bedre? Hva skal kafeen til med i dag da? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 22. februar 2008 Del Skrevet 22. februar 2008 Hva skal kafeen til med i dag da? Satte akkurat på Lost. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg