Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Lekser. Fikk meg fri fra jobben for å gjøre lekser på en lørdag. Når er det jo noe spennende, så det for så vidt greit.

Hva slags lekser er det du har utestående? :)

Jeg har en følelse av at jeg kommer til å drikke langt over tre kopper kaffe i dag.. Avventer litt til før jeg tar den første koppen, tho'..

ellers skal jeg jobbe nattskift i dag. Altså fra 22:00 til 04:00. Idioti av meg å stå opp før 12..

3 kopper om morgenen må til, liten kickstart på dagen. Hvor mange man drikker ellers iløpet av dagen er en helt annen sak ;)

Drikker du kaffe ifra den narvesen-automaten da eller?

Sist jeg drakk en kaffekopp fra Narvesen så kastet jeg hele driten for det smakte helt forferdelig,skal aldri kjøpe sånn automatkaffe derifra *grøss*

Lenke til kommentar

Jeg regnet ut at lønnen min ikke kommer til å vare lengre enn fem dager. Jeg kommer til å måtte leve på skikk og ingenting denne måneden. Jeg skjønner ikke hvordan det er mulig. 9000 på fem dager. Jaja.

Welcome to my world. Renner faen meg penger ut før jeg får gjort noe som helst. Lønning i går og sitter igjen med nada niks nå. Blir mye restemat og knekkebrød denne mnd.
Lenke til kommentar

Sitte på lan og irritere seg over drittunger som ikke kan oppføre seg ellers blir det vel litt morro på GTA :D

Lan? Hvor er det du er på lan?

Har ikke vært på LAN på noen år nå tror jeg.

Breaking Bad og Black Ops foreløpig. Så rydde litt før konsert i kveld :)
Konsert? Hva er det slags musikk du skal spandere på ørene dine?

Dama.

Jada jada, du har dame.
Sjalusi? :D
Lenke til kommentar

Drikker du kaffe ifra den narvesen-automaten da eller?

Sist jeg drakk en kaffekopp fra Narvesen så kastet jeg hele driten for det smakte helt forferdelig,skal aldri kjøpe sånn automatkaffe derifra *grøss*

Nå må du slutte å tulle.. :ermm:

Men ja, first things first. Pleier å lage meg ett par kopper på espressomaskinen her hjemme. Espresso, americano eller en latte om jeg skulle føle for det.

Hvor du får Narvesen fra har jeg ingen anelse om. Jeg jobber jo på 7-eleven. :) Og med fare for å drive reklame her, kaffen vår smaker så sinnsykt mye bedre. Men, hva kan man forvente av en kaffemaskin som kverner bønnene, har ett trykk på 15 bar og koster 100 000kr i innkjøp? :wee:

Lenke til kommentar

Jeg regnet ut at lønnen min ikke kommer til å vare lengre enn fem dager. Jeg kommer til å måtte leve på skikk og ingenting denne måneden. Jeg skjønner ikke hvordan det er mulig. 9000 på fem dager. Jaja.

Welcome to my world. Renner faen meg penger ut før jeg får gjort noe som helst. Lønning i går og sitter igjen med nada niks nå. Blir mye restemat og knekkebrød denne mnd.

Jeg tror nok du har det verre enn meg. Jeg har ingen regninger å betale, likevel forsvinner pengene. Nå går nesten 3000 med på klær jeg trenger, 1000 i bensin, 2350 skal spares og 2000 i gjeld. Det siste varer nok ikke lenge det heller.

Lenke til kommentar
Nå må du slutte å tulle.. :ermm:

Men ja, first things first. Pleier å lage meg ett par kopper på espressomaskinen her hjemme. Espresso, americano eller en latte om jeg skulle føle for det.

Hvor du får Narvesen fra har jeg ingen anelse om. Jeg jobber jo på 7-eleven. :) Og med fare for å drive reklame her, kaffen vår smaker så sinnsykt mye bedre. Men, hva kan man forvente av en kaffemaskin som kverner bønnene, har ett trykk på 15 bar og koster 100 000kr i innkjøp? :wee:

I satan da, jeg var bombesikker på at det var Narvesen du arbeidet på.

Oh well..hukommelse er en koselig ting :wee:

Nei da blir det noe helt annet og da kan man faktisk ta seg en god kopp med kaffe :love:

Lenke til kommentar

Jeg tror nok du har det verre enn meg. Jeg har ingen regninger å betale, likevel forsvinner pengene. Nå går nesten 3000 med på klær jeg trenger, 1000 i bensin, 2350 skal spares og 2000 i gjeld. Det siste varer nok ikke lenge det heller.

du kjøpe klær?

Lenke til kommentar
Jeg trodde du sa at du ikke hadde regninger? ;)

Jeg har fått et utslett på armen, har aldri hatt noe lignende før. Tror faktisk jeg skal dra på legevakten. :ermm:

Legevakten for et utslett? Det var da kanskje litt voldsomt?
Lenke til kommentar

b-real: Min dag kommer nok hovedsakelig til å bestå av surfing (doh!), Dead Space II og filmtitting. Skal ut med en gjeng for å se "The Fighter" i kveld, og må innrømme at jeg har høye forventninger etter at filmen har blitt lovprist av såpass mange kritikere. :) Hva slags planer har du for lørdagen da?

Lenke til kommentar

du kjøpe klær?

Nei, jeg kan gå i en potesekk, men det har jeg ikke særlig lyst til. Nå går det med litt ekstra fordi jeg skal kjøpe en bukse og en skjorte til et russeball.

b-real: Noen regninger, da :p

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...