Stoddart Skrevet 29. januar 2011 Del Skrevet 29. januar 2011 Veldig bra! Vi spilte Buzz og inntok alkohol, og 2335 spurte han ene hvordan det hadde gått med oppgaven. Da var det bare å kaste fra seg kontrollen og hente laptopen og skrive for livet. Hele teksten ble vel på nesten nøyaktig tre linjer. Men jeg er faktisk fornøyd! Hva med deg? Haha, herlig! Nei, jeg skreiv da en 170 ord, og er totalt misfornøyd... herremin! Lenke til kommentar
Runar Skrevet 29. januar 2011 Del Skrevet 29. januar 2011 vi har sannhet eller sannhet, det er dritt skummelt :S Hils fra meg! Så fikser jeg meg et nytt glass med rom. Haha, herlig! Nei, jeg skreiv da en 170 ord, og er totalt misfornøyd... herremin! Jeg gleder meg til vi får tilbakemelding, hvis vi får det. Jeg ble egentlig ganske fornøyd. Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 29. januar 2011 Del Skrevet 29. januar 2011 INVITER MEG I SKYPESAMTALEN!!! sims2man66 på skypeee Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 29. januar 2011 Del Skrevet 29. januar 2011 Er så dritlei av å ikke få sove, dette er tredje natta, er faen så trøtt men sover ikke, og det er alltid tull med sovinga hele tiden, og det er så slitsomt.faen. Sovetips noen Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 29. januar 2011 Del Skrevet 29. januar 2011 Sovetips noen Mindre forum. Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 29. januar 2011 Del Skrevet 29. januar 2011 Eneste som har hjulpet for meg er å slite meg skikkelig ut. Noen som har tips på hva jeg kan lage med kjøttdeig? Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 29. januar 2011 Del Skrevet 29. januar 2011 Mindre forum. Har ligget i et bekmørkt rom uten pc og vridd meg i mange timer nå, så jo, nå er jeg på forum en tur. Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 29. januar 2011 Del Skrevet 29. januar 2011 Slutt å vri på deg. Det er bare kroppens reaksjon for å sjekke om du er våken, den gjør detn år den føler den mister kontroll over seg selv. Motstå impulsene og du vil sovne med en gang. Det er forøvrig første skritt til lucid dreaming. Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 29. januar 2011 Del Skrevet 29. januar 2011 Jeg klarer ikke sove fordi jeg tenker for mye. What do? Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 29. januar 2011 Del Skrevet 29. januar 2011 Eneste som har hjulpet for meg er å slite meg skikkelig ut. Noen som har tips på hva jeg kan lage med kjøttdeig? Taco, nachos, enchiladas, pizza, kjøttdeig og spagetti, kjøttkaker, hamburgere.. Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 29. januar 2011 Del Skrevet 29. januar 2011 Du har visst bare alle svarene du? lettere sakt enn gjort faktisk. Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 29. januar 2011 Del Skrevet 29. januar 2011 Det å stå mot kroppens impulser er vanskelig i begynelsen, men den absolutt beste kuren. Øvelse gjør mester. Samme gjelder for det å tømme hodet for tanker, handler om innstilling. Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 29. januar 2011 Del Skrevet 29. januar 2011 (endret) Tenk mindre. Jeg klarer det ikke. Tankene påvirker følelsene mine for mye. Jeg blir en blanding av irritert, forbanna, trist og oppgitt, samtidig som jeg føler meg hjelpesløs fordi jeg ikke klarer å gjøre noe med det. Stikker og prøver på nytt nå. Får se hvordan det går. Natta kafé. edit: Kult, postmerging er tilbake. Endret 29. januar 2011 av Pokey Lenke til kommentar
Yavel Skrevet 29. januar 2011 Del Skrevet 29. januar 2011 Tenk mindre. Jeg klarer det ikke. Tankene påvirker følelsene mine for mye. Jeg blir en blanding av irritert, forbanna, trist og oppgitt, samtidig som jeg føler meg hjelpesløs fordi jeg ikke klarer å gjøre noe med det. Stikker og prøver på nytt nå. Får se hvordan det går. Natta kafé. edit: Kult, postmerging er tilbake. ta deg en runk! Lenke til kommentar
Tommy_1984 Skrevet 29. januar 2011 Del Skrevet 29. januar 2011 faen for mett til å legge meg. spiser alt for mye nattmat etter eg har vært på byen:/ så ka skjer? Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 29. januar 2011 Del Skrevet 29. januar 2011 Taco, nachos, enchiladas, pizza, kjøttdeig og spagetti, kjøttkaker, hamburgere.. Takk. Ble tacokjøtt med ost og nachoschips. Lenke til kommentar
AdNauseam Skrevet 29. januar 2011 Del Skrevet 29. januar 2011 Høres godt ut. Jeg fikk lyst på Taco med Tortilla nå. Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 29. januar 2011 Del Skrevet 29. januar 2011 Jeg kan forsikre deg om at det smakte utsøkt på tross av at jeg er litt smålei taco smaken. Lenke til kommentar
AdNauseam Skrevet 29. januar 2011 Del Skrevet 29. januar 2011 Tviler jeg ikke på. Jeg er selv en smule lei taco-smaken og lurer på om det finnes en annen type som også er god, vet du om noen? Bruker Old El Paso Taco Spise Mix (krydderpulver) for øyeblikket. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg