Gå til innhold

Den nye Forumkaféen


Anbefalte innlegg

Veldig bra! Vi spilte Buzz og inntok alkohol, og 2335 spurte han ene hvordan det hadde gått med oppgaven. Da var det bare å kaste fra seg kontrollen og hente laptopen og skrive for livet. Hele teksten ble vel på nesten nøyaktig tre linjer. Men jeg er faktisk fornøyd! :)

 

Hva med deg?

 

Haha, herlig! Nei, jeg skreiv da en 170 ord, og er totalt misfornøyd... herremin! :p

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

vi har sannhet eller sannhet, det er dritt skummelt :S

Hils fra meg! Så fikser jeg meg et nytt glass med rom. :thumbup:

 

 

Haha, herlig! Nei, jeg skreiv da en 170 ord, og er totalt misfornøyd... herremin! :p

Jeg gleder meg til vi får tilbakemelding, hvis vi får det. :p Jeg ble egentlig ganske fornøyd.

Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432

Er så dritlei av å ikke få sove, dette er tredje natta, er faen så trøtt men sover ikke, og det er alltid tull med sovinga hele tiden, og det er så slitsomt.faen.

 

 

Sovetips noen

Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432

Eneste som har hjulpet for meg er å slite meg skikkelig ut.

 

Noen som har tips på hva jeg kan lage med kjøttdeig?

 

Taco, nachos, enchiladas, pizza, kjøttdeig og spagetti, kjøttkaker, hamburgere..

Lenke til kommentar

Tenk mindre.

 

Jeg klarer det ikke. Tankene påvirker følelsene mine for mye. Jeg blir en blanding av irritert, forbanna, trist og oppgitt, samtidig som jeg føler meg hjelpesløs fordi jeg ikke klarer å gjøre noe med det.

 

Stikker og prøver på nytt nå. Får se hvordan det går. Natta kafé.

 

edit: Kult, postmerging er tilbake.

Endret av Pokey
Lenke til kommentar

Tenk mindre.

 

Jeg klarer det ikke. Tankene påvirker følelsene mine for mye. Jeg blir en blanding av irritert, forbanna, trist og oppgitt, samtidig som jeg føler meg hjelpesløs fordi jeg ikke klarer å gjøre noe med det.

 

Stikker og prøver på nytt nå. Får se hvordan det går. Natta kafé.

 

edit: Kult, postmerging er tilbake.

 

ta deg en runk!

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...