b-real Skrevet 29. januar 2011 Del Skrevet 29. januar 2011 Den var slettes ikke dum den der. Lenke til kommentar
Jann - Ove Skrevet 29. januar 2011 Del Skrevet 29. januar 2011 Nå har jeg snart snytt opp en hel rull med tørkepapir. Lenke til kommentar
TacoFjes Skrevet 29. januar 2011 Del Skrevet 29. januar 2011 Har du prøvd å skrive en? Hvis jeg laga en, ville du kjøpt den? Lenke til kommentar
Runar Skrevet 29. januar 2011 Del Skrevet 29. januar 2011 Har du prøvd å skrive en? Hvis jeg laga en, ville du kjøpt den? Jeg tar gjerne imot en signert, gratis kopi. Lenke til kommentar
TacoFjes Skrevet 29. januar 2011 Del Skrevet 29. januar 2011 Jeg tar gjerne imot en signert, gratis kopi. Kommer du på døra og henter? Hvis ikke kan du sende adressen på pm Lenke til kommentar
b-real Skrevet 29. januar 2011 Del Skrevet 29. januar 2011 Har du prøvd å skrive en? Hvis jeg laga en, ville du kjøpt den? Kunne jeg godt ha gjort Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 29. januar 2011 Del Skrevet 29. januar 2011 Finnes så mange bøker om lykke... pluss at det er kjedelig å skrive bøker Kjedelig er det ikke, det er bare kjedelig å prøve og få de utgitt. Bare for å få alt sendt i retur. Fra forlag til forlag til forlag. Og så lenge man ikke har gode kontakter, er det relativt pes å trykke de opp og gi de ut selv også. De ender stort sett opp som gaver under treet til venner og kjente, uten at man går noe særlig annet enn i minus. Lenke til kommentar
Runar Skrevet 29. januar 2011 Del Skrevet 29. januar 2011 Kommer du på døra og henter? Send meg adresse på PM (jeg stjal innlegget ditt ^^), så kommer jeg og henter den. Lenke til kommentar
guttorm Skrevet 29. januar 2011 Del Skrevet 29. januar 2011 Forslag til vote: 1: Skal jeg mekke meg noe mat og ta en øl? 2: Gå å legge seg. Lenke til kommentar
Runar Skrevet 29. januar 2011 Del Skrevet 29. januar 2011 Legg deg. Det er ikke plass til oss begge her i natten. Lenke til kommentar
Yavel Skrevet 29. januar 2011 Del Skrevet 29. januar 2011 Legg deg. Det er ikke plass til oss begge her i natten. full fres i skype chaten viss ikke Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 29. januar 2011 Del Skrevet 29. januar 2011 Men det er plass til meg her! Lenke til kommentar
Runar Skrevet 29. januar 2011 Del Skrevet 29. januar 2011 full fres i skype chaten viss ikke Hvis det var en invitasjon til meg, så: Alkohol + Skype = No Go. Lenke til kommentar
Stoddart Skrevet 29. januar 2011 Del Skrevet 29. januar 2011 Så Runar, hvordan synes du din beskrivende fortelling om rommet som ikke skulle være beskrivende gikk? Lenke til kommentar
Yavel Skrevet 29. januar 2011 Del Skrevet 29. januar 2011 full fres i skype chaten viss ikke Hvis det var en invitasjon til meg, så: Alkohol + Skype = No Go. jeg er på den nå......... skummelt :O Lenke til kommentar
Runar Skrevet 29. januar 2011 Del Skrevet 29. januar 2011 Så Runar, hvordan synes du din beskrivende fortelling om rommet som ikke skulle være beskrivende gikk? Veldig bra! Vi spilte Buzz og inntok alkohol, og 2335 spurte han ene hvordan det hadde gått med oppgaven. Da var det bare å kaste fra seg kontrollen og hente laptopen og skrive for livet. Hele teksten ble vel på nesten nøyaktig tre linjer. Men jeg er faktisk fornøyd! Hva med deg? jeg er på den nå......... skummelt :O Hvem andre er der? Navn, personnummer og fars pikenavn please. Lenke til kommentar
Yavel Skrevet 29. januar 2011 Del Skrevet 29. januar 2011 Så Runar, hvordan synes du din beskrivende fortelling om rommet som ikke skulle være beskrivende gikk? Veldig bra! Vi spilte Buzz og inntok alkohol, og 2335 spurte han ene hvordan det hadde gått med oppgaven. Da var det bare å kaste fra seg kontrollen og hente laptopen og skrive for livet. Hele teksten ble vel på nesten nøyaktig tre linjer. Men jeg er faktisk fornøyd! Hva med deg? jeg er på den nå......... skummelt :O Hvem andre er der? Navn, personnummer og fars pikenavn please. gjengen fra forumet. ronja, adrian, ingvild og sjur..... Lenke til kommentar
Runar Skrevet 29. januar 2011 Del Skrevet 29. januar 2011 gjengen fra forumet. ronja, adrian, ingvild og sjur..... Høres skummelt ut. Jeg tror jeg står over. Lenke til kommentar
Yavel Skrevet 29. januar 2011 Del Skrevet 29. januar 2011 gjengen fra forumet. ronja, adrian, ingvild og sjur..... Høres skummelt ut. Jeg tror jeg står over. vi har sannhet eller sannhet, det er dritt skummelt :S Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg