Shikaru Skrevet 28. januar 2011 Del Skrevet 28. januar 2011 bah i dag gidder jeg ikke å dra på fest, selvom det ska være den "store" festen rundt om. Lenke til kommentar
Mr. Lurk Skrevet 28. januar 2011 Del Skrevet 28. januar 2011 Friday's er :thumbdown: :thumbdown: :thumbdown: :thumbdown: :thumbdown: :thumbdown: :thumbdown: :thumbdown: :thumbdown: :thumbdown: :thumbdown: :thumbdown: . Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 28. januar 2011 Del Skrevet 28. januar 2011 Friday's er :thumbdown: :thumbdown: :thumbdown: :thumbdown: :thumbdown: :thumbdown: :thumbdown: :thumbdown: :thumbdown: :thumbdown: :thumbdown: :thumbdown: . Hvorfor? Lenke til kommentar
Mr. Lurk Skrevet 28. januar 2011 Del Skrevet 28. januar 2011 Friday's er :thumbdown: :thumbdown: :thumbdown: :thumbdown: :thumbdown: :thumbdown: :thumbdown: :thumbdown: :thumbdown: :thumbdown: :thumbdown: :thumbdown: . Hvorfor? Maten var ikke noe spesielt god, servicen var drit dårlig. Lenke til kommentar
Diskutert Skrevet 28. januar 2011 Del Skrevet 28. januar 2011 Jeg har gått to mil på ski og vært på håndballtrening. Og jeg vil fortsatt trene mer?! Nei, no ska æ færra te Mexico. Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 28. januar 2011 Del Skrevet 28. januar 2011 Maten var ikke noe spesielt god, servicen var drit dårlig. Ah, restauranten, ikke dagen nei.. Lenke til kommentar
The Barnacle Skrevet 28. januar 2011 Del Skrevet 28. januar 2011 Skjedd noe spennende i kaféen siden sist da ? Lenke til kommentar
Razorlight Skrevet 28. januar 2011 Del Skrevet 28. januar 2011 & I just wanked in my officer chair :> what is this i don't even Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 28. januar 2011 Del Skrevet 28. januar 2011 Skjedd noe spennende i kaféen siden sist da ? Masse! Lenke til kommentar
No Matter What You Say Skrevet 28. januar 2011 Del Skrevet 28. januar 2011 (endret) Moooovie time! Forslag? På forhånd, takk! Edit: Lever Data fremdeles? Endret 28. januar 2011 av Fasit Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 28. januar 2011 Del Skrevet 28. januar 2011 Moooovie time! Forslag? På forhånd, takk! Forslag til film Lenke til kommentar
Sk!ppy Skrevet 28. januar 2011 Del Skrevet 28. januar 2011 F.. Glemte at ene veninna mi var feminist.. *jeg* sier: tone: Alkohol inneholder kvinnelige hormoner. Ikke kan du kjøre bil etterpå, og ikke kan du holde kjeft 2 Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 28. januar 2011 Del Skrevet 28. januar 2011 F.. Glemte at ene veninna mi var feminist.. *jeg* sier: tone: Alkohol inneholder kvinnelige hormoner. Ikke kan du kjøre bil etterpå, og ikke kan du holde kjeft Black eye? :!: Lenke til kommentar
MrBjoern Skrevet 28. januar 2011 Del Skrevet 28. januar 2011 (endret) Hvordan fortelle en kvinne som har to blåveiser noe? Man gjør det ikke, man har allerede sagt det to ganger. Over til noe mer kos. Jeg har hatt folk på besøk i kveld. Sprit utover hele macen, kuskinnet mitt er nedsølt i øl og ene kompisen min ble sur når jeg sa at folk burde dra fordi ting gikk litt over styr. Yeah. edit: Nå chiller jeg med en kopp kaffe mens jeg hører på Akon - I just had sex. Endret 28. januar 2011 av MrBjoern Lenke til kommentar
Pubé Skrevet 28. januar 2011 Del Skrevet 28. januar 2011 (endret) Finnes det en "dings", lydboks Som har disse tingene 2x 6channel direct inn 2x optisk inn 2x 6channel direkt ut 2x optisk ut Og en mulighet til å lett bytte mellom hvilken inngang og utgang man vil bruke EDIT: Eller et lydkort til PC som har alt det. Trenger et spark i riktig retning Endret 28. januar 2011 av Zoro Sama Lenke til kommentar
Sk!ppy Skrevet 28. januar 2011 Del Skrevet 28. januar 2011 F.. Glemte at ene veninna mi var feminist.. *jeg* sier: tone: Alkohol inneholder kvinnelige hormoner. Ikke kan du kjøre bil etterpå, og ikke kan du holde kjeft Black eye? :!: Nei, heldigvis var det over msn. Lenke til kommentar
MrBjoern Skrevet 28. januar 2011 Del Skrevet 28. januar 2011 Nei, heldigvis var det over msn. Btw. Enkelte typer alkohol inneholder stoffer som øker produksjonen av kvinnelige hormoner. Rødvin er vel blant verstingene. ^^ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg