L4r5 Skrevet 22. februar 2008 Del Skrevet 22. februar 2008 Kan du ikke til helvete bruke ignoreringsknappen om det plager deg så sinnsykt? Jeg har sagt det før og jeg sier det igjen. Om jeg er så forbanna jævlig så kan du bare late som jeg ikke eksisterer. Så kan jeg heller gjøre deg den tjenesten å gjøre det samme tilbake. Lenke til kommentar
chokke Skrevet 22. februar 2008 Del Skrevet 22. februar 2008 sukk, vi (les: jeg) driter i deres personlige intriger. Om det er så forferdelig, send over PM . Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 22. februar 2008 Del Skrevet 22. februar 2008 Kan ikke du se til helvete å slutte å ta til deg absolutt alt jeg skriver og heller gro baller? Det var ikke en gang referert til deg, jeg leste ikke innleggene dine før du plutselig buste ut med det der. Tro meg, du plager meg ikke, og det hjelper ikke mye å late som om du ikke eksisterer, for i motsetning til VISSE ANDRE så rømmer jeg ikke fra problemene mine og gjemmer meg i bunnen av en flaske. Lenke til kommentar
K.. Skrevet 22. februar 2008 Del Skrevet 22. februar 2008 Iiiiiii wanna beeeeee anarchyyyyy *gitarsolo* GITARHERO ... Lenke til kommentar
hylo Skrevet 22. februar 2008 Del Skrevet 22. februar 2008 Kan ikke du se til helvete å slutte å ta til deg absolutt alt jeg skriver og heller gro baller? Det var ikke en gang referert til deg, jeg leste ikke innleggene dine før du plutselig buste ut med det der. Tro meg, du plager meg ikke, og det hjelper ikke mye å late som om du ikke eksisterer, for i motsetning til VISSE ANDRE så rømmer jeg ikke fra problemene mine og gjemmer meg i bunnen av en flaske. Kan du ikke bare slutte å være i tråden da, om den byr på problemer for deg? Og jeg skjønner ærlig talt ikke problemet med å drukne sorger. Det er kos. Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 22. februar 2008 Del Skrevet 22. februar 2008 Og jeg skjønner ærlig talt ikke problemet med å drukne sorger. Det er kos. Aye. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 22. februar 2008 Del Skrevet 22. februar 2008 Det er jo ganske åpenbart ikke meg som blir plaget av dette, Hylo, jeg svarte på en anklage. Som jeg sa: Jeg snakket ikke om Lars, og om dere velger å tro det er deres egen sak. Lenke til kommentar
hylo Skrevet 22. februar 2008 Del Skrevet 22. februar 2008 Det er jo ganske åpenbart ikke meg som blir plaget av dette, Hylo, jeg svarte på en anklage. Som jeg sa: Jeg snakket ikke om Lars, og om dere velger å tro det er deres egen sak.Du blir nok ikke plaget, men provosert. Det blir du. Lenke til kommentar
MrBjoern Skrevet 22. februar 2008 Del Skrevet 22. februar 2008 Men altså, hylo. Om noen anklagde deg for noe, ville da du og bli provosert Lenke til kommentar
hylo Skrevet 22. februar 2008 Del Skrevet 22. februar 2008 Men altså, hylo. Om noen anklagde deg for noe, ville da du og bli provosert Hadde nok det, ja. Men det er jo bare festelig. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 22. februar 2008 Del Skrevet 22. februar 2008 Is kurerer sult, ja? Lenke til kommentar
frøken strøken Skrevet 22. februar 2008 Del Skrevet 22. februar 2008 Is kurerer sult, ja? nei dessverre Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 22. februar 2008 Del Skrevet 22. februar 2008 Is kurerer sult, ja? nei dessverre For en liten stund så. Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 22. februar 2008 Del Skrevet 22. februar 2008 Guys plz. Må jeg finne fram brannslukningsaperatet mitt? Lenke til kommentar
Nora90 Skrevet 22. februar 2008 Del Skrevet 22. februar 2008 Is kurerer sult, ja? nei dessverre For en liten stund så. For en lang stund hvis du spiser mye Lenke til kommentar
chokke Skrevet 22. februar 2008 Del Skrevet 22. februar 2008 Is kurerer sult, ja? Musikk og! Sjelen hungrer! Mind is off somewhere else! Nam! Men jeg er enig med Eplefe om sånn medlidenhetsknøl, dette er ikke stedet. Jepp, gå vekk. Neida, men det er grenser. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 22. februar 2008 Del Skrevet 22. februar 2008 For en lang stund hvis du spiser mye Det kommer an på isen det da. Noen iser metter lenger enn andre. tung fløteis metter lenger enn saftis f.eks. Uansett så metter ikke melkeprodukter lenger enn en liten stund. Om man spiser så mye is at man blir sittende å konstant spise så blir man jo aldri sulten da. Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 22. februar 2008 Del Skrevet 22. februar 2008 Man må da få ha både dårlige og gode dager? Men selvfølgelig finnes det grenser. Jeg bare ser ikke at den har blitt tråkket over. Uansett. Jeg skal ligge i senga mi og se på film i kveld<3 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg