Ajaco Skrevet 28. januar 2011 Del Skrevet 28. januar 2011 (endret) "Har det godt"-tiltalen synes jeg lite om. Ja, det er bra, men det kan alltid bli bedre. Og det må vi sikte mot, ellers stagnerer vi. Tenker sånn jeg også. Var noe sånt jeg skrev først, men omformulerte meg litt. *snip* Bla bla selvmotsigelse. Du sier det er selvmotsigelse å ikke stemme, for så å klage, men jeg klager ikke. Jeg bare sier jeg har retten til det. Hva hvis man stemmer, og det partiet du stemte på får makta, men føkker til alt? Da har du, i din logikk, heller ingen rett til å klage, fordi du har bidratt til å gi dem makta. Jeg mener du ikke har rett til å klage heller. Ja, det er ytringsfrihet, så du har jo selvfølgelig lov til å uttale deg. Men har det noe tyngde? Nei. Hvordan faller det siste avsnittet der innenfor kategorien "min logikk"? Har man stemt, kan man klage. Gidder man ikke stemme, kan man ha det så godt. Dersom det skulle skje at jeg stemte på et parti som fucker opp ting grundig, så kan jeg selvfølgelig klage på det. Da har jeg iallefall grunn til å klage på det. Da har partiet gjort annet enn de lovte, og derfor ikke holdt løftene jeg stemte på. Det problemet kan lett unngåes, dog. Bare ikke stem på FrP, så er du safe. -- @Lord Britishface: Er helt uenig det han sier. Selv om han er morsom til tider, betyr ikke det at han definerer hva som er korrekt. Stemmer du, bidrar du. La oss si det er 4 folk i et rom. 3 av personene bygger et bord. Bordet blir helt fucka, og ubrukelig. Sistemann har da ingen rett til å klage over at bordet de lagde ikke fungerer. Han har jo faen ikke prøvd å bidra en gang. Sånn blir det med stemming også, bare i en mye større skala. Litt vittig å se hvordan SnittLeif hentet alle argumentene sine fra George Calin, da. Endret 28. januar 2011 av Ajaco Lenke til kommentar
Vowels Skrevet 28. januar 2011 Del Skrevet 28. januar 2011 Er så glad i dere alle sammen, ha en flott kveld Lenke til kommentar
Ajaco Skrevet 28. januar 2011 Del Skrevet 28. januar 2011 (endret) Glad i deg også Endret 28. januar 2011 av Ajaco Lenke til kommentar
Sidious Skrevet 28. januar 2011 Del Skrevet 28. januar 2011 Snart blir det American Idol og pizza (frossen sådan). Satser dog på ordentlig pizza i morgen kveld. Skal forsøke å nyte helga, men er redd for at det er mandag igjen før man vet ordet av det! God helg \o_ Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 28. januar 2011 Del Skrevet 28. januar 2011 Folk som ikke stemte ble allerede i antikkens tid kalt idioter, dvs man kun var opptatt av seg selv og ikke statens beste. Jeg syns det er viktig og stemme, og finner man ikke et parti man vil stemme på, så stemmer man blankt. Lenke til kommentar
Nicht Skrevet 28. januar 2011 Del Skrevet 28. januar 2011 Hvor gammel, og når kan man begynne og ta ulike kurs og oppkjøringer til bil? Og hva må jeg ha, komplett liste? Lenke til kommentar
awezum Skrevet 28. januar 2011 Del Skrevet 28. januar 2011 i just jizzed in my panthies Lenke til kommentar
Ajaco Skrevet 28. januar 2011 Del Skrevet 28. januar 2011 I just had sex on a boat - MOTHERFUCKER! Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 28. januar 2011 Del Skrevet 28. januar 2011 God aften fra Senator Lounge i Frankfurt am Main Flüghafen. Senere i kveld går turen endelig til India for litt jobbing der nede. Nærmere bestemt Kolkata i første omgang. Lenke til kommentar
Ajaco Skrevet 28. januar 2011 Del Skrevet 28. januar 2011 Mchansern, hvor gammel er du? Jeg vil også reise så mye som du gjør Lenke til kommentar
awezum Skrevet 28. januar 2011 Del Skrevet 28. januar 2011 & I just wanked in my officer chair :> Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 28. januar 2011 Del Skrevet 28. januar 2011 Mchansern, hvor gammel er du? Jeg vil også reise så mye som du gjør Denne reisen er ikke privat, selv om jeg reiser mer privat enn hva de fleste gjør. Det er grunnen til at jeg kan sitte i Senator Lounge Ugh, gruer meg noe til å komme ned til India. Lurer på om de har gjort i stand noe som helst Alderen min er irrelevant. Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 28. januar 2011 Del Skrevet 28. januar 2011 Noe annet, da, hva gjør du? Virker spennende nok, spesielt om man liker å reise. Lenke til kommentar
Ajaco Skrevet 28. januar 2011 Del Skrevet 28. januar 2011 Lukta det kurry av passet ditt når du fikk det igjen? Eller fant de det aldri? Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 28. januar 2011 Del Skrevet 28. januar 2011 @Lycanthrope: Jeg er "Project Manager" for gruppereiser for større grupper. Så nå skal jeg ned til India for å se om en av gruppereisene våre på 100personer +- er up to date og de er klare til å ta i mot. Ajaco: Jeg gikk ned å kjefta de huden full, så jeg fikk det etter 2min! Lenke til kommentar
Sk!ppy Skrevet 28. januar 2011 Del Skrevet 28. januar 2011 Fy faen det er vondt å drite med brista ribbein. Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 28. januar 2011 Del Skrevet 28. januar 2011 Det må jo være givende for en som liker å reise (+ er flynerd). Du verden. Lenke til kommentar
Ajaco Skrevet 28. januar 2011 Del Skrevet 28. januar 2011 (endret) Fy faen det er vondt å drite med brista ribbein. Det er ingenting. Istad måtte jeg strekke meg over hele jævla bordet for å få tak i fjernkontrollen til TVen. DET er pain det. Endret 28. januar 2011 av Ajaco Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 28. januar 2011 Del Skrevet 28. januar 2011 Det må jo være givende for en som liker å reise (+ er flynerd). Du verden. Jepp, det hjelper på å fly et par ganger i måneden slik at jeg ikke får abstinenser. Også slipper jeg å sitte på det svette kontoret dagen lang Lenke til kommentar
awezum Skrevet 28. januar 2011 Del Skrevet 28. januar 2011 (endret) Fy faen det er vondt å drite med brista ribbein. Det er ingenting. Istad måtte jeg strekke meg over hele jævla bordet for å få tak i fjernkontrollen til TVen. DET er pain det. det er seriøst pain også det, fordi man setter seg liksom godt ned i tv-stolen eller sofaen for å slappe av, og i det man har satt seg finner man ut at man må ha fjernkontrollen.. FML sier jeg bare Endret 28. januar 2011 av awezum Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg