SnittLeif Skrevet 28. januar 2011 Del Skrevet 28. januar 2011 Jeg stemte blankt ved forrige valg jeg. Jeg stemte ikke Liker den nye avataren forresten, Mchansern. Ser litt mer seriøs ut nå liksom Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 28. januar 2011 Del Skrevet 28. januar 2011 Jeg stemte blankt ved forrige valg jeg. Du som Bærumgutt bør jo være Høyrevelger, med mindre du er blant de få uten penger der da Jeg har nok mer penger enn hva jeg trenger, det samme har jeg hatt i oppveksten. Jeg stemte blankt fordi ingen av partiene er skikket til å styre Norge. Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 28. januar 2011 Del Skrevet 28. januar 2011 Jeg stemte ikke Jeg kunne ikke stemme. Jeg har nok mer penger enn hva jeg trenger, det samme har jeg hatt i oppveksten. Jeg har alt for lite, og kunne trengt noe mer. Lenke til kommentar
Sk!ppy Skrevet 28. januar 2011 Del Skrevet 28. januar 2011 Hvilke sanger bør være på playlist før kamp? Bør være med greit trøkk og grei bass! Skal være på høytaleranlegget i garderoben! Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 28. januar 2011 Del Skrevet 28. januar 2011 (endret) http://open.spotify.com/artist/7MqnCTCAX6SsIYYdJCQj9B edit: Linket feil. Endret 28. januar 2011 av Pokey Lenke til kommentar
Vowels Skrevet 28. januar 2011 Del Skrevet 28. januar 2011 Pff, koser meg med dette i stedet. Varmer opp før vors Lenke til kommentar
Ajaco Skrevet 28. januar 2011 Del Skrevet 28. januar 2011 Jeg stemte blankt ved forrige valg jeg. En spesiell grunn til at du stemte blank? Jeg stemte blankt ved forrige valg jeg. Jeg stemte ikke :w00t:Liker den nye avataren forresten, Mchansern. Ser litt mer seriøs ut nå liksom Hvorfor stemte du ikke? Folk som ikke benytter seg av stemmeretten sin er et trussel mot demokratiet, og har ingen grunn å klage om de mener et parti gjør noe tåpelig. Det mener jeg. Nå har jeg ikke sett deg klage på politikk, så den siste der var ikke rettet til deg Jeg mener oppriktig at det å ikke stemme er en uting, da. Jeg er så glad Hvorfor er du glad? Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 28. januar 2011 Del Skrevet 28. januar 2011 Jeg har aldri stemt, og aldri klaget på noenting. Jeg ser regjeringen som noe som gir masse løfter de ikke kan holde, og blir byttet ut 4 år etter med noen andre som gir løfter de ikke kan holde. Gi meg en livsvarig diktator. Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 28. januar 2011 Del Skrevet 28. januar 2011 Folk som ikke benytter seg av stemmeretten sin er et trussel mot demokratiet, og har ingen grunn å klage om de mener et parti gjør noe tåpelig. Det mener jeg. Hvorfor skal man nødvendigvis stemme om det ikke finnes noe parti du kunne tenkt deg å ha i regjering fremfor noe annet parti? Lenke til kommentar
Ajaco Skrevet 28. januar 2011 Del Skrevet 28. januar 2011 (endret) Da stemmer du blank, da. Eventuelt så kan du lage deg ditt eget parti. Edit: Dessuten vil du alltid finne ett parti du er mer enig med enn de andre. Hvilke saker er viktige for deg? Finn ut hvilket parti som deler ditt synspunkt på området. Endret 28. januar 2011 av Ajaco Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 28. januar 2011 Del Skrevet 28. januar 2011 Hvorfor stemte du ikke? Folk som ikke benytter seg av stemmeretten sin er et trussel mot demokratiet, og har ingen grunn å klage om de mener et parti gjør noe tåpelig. Det mener jeg. Nå har jeg ikke sett deg klage på politikk, så den siste der var ikke rettet til deg Jeg mener oppriktig at det å ikke stemme er en uting, da. Hvis jeg stemmer har jeg ingen rett til å klage, fordi den som stemmer har på en eller annen måte bidratt til at landet styres som det gjør. Hvis man derimot ikke stemmer bidrar man ikke hverken fra eller til, og man har da all mulig rett til å klage. Men som du sier, og som svært mange andre også later til å ha en misoppfatning om, så har vi visst ingen rett til å klage, og derfor gjør jeg heller ikke det. Det har ingenting å si om jeg stemmer blankt eller ikke i det hele tatt. Det er tåpelig å kreve at alle skal stemme når ikke alle har den samme interessen for akkurat dette. Jeg har ingen som helst politisk interesse og står da over å stemme noe som helst, fordi jeg ikke aner hva jeg stemmer på. Edit: Dessuten vil du alltid finne ett parti du er mer enig med enn de andre. Hvilke saker er viktige for deg? Finn ut hvilket parti som deler ditt synspunkt på området. Enn om ingen partier deler noen av mine synspunkter på noe som helst område? Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 28. januar 2011 Del Skrevet 28. januar 2011 Jeg har aldri stemt, og aldri klaget på noenting. Jeg ser regjeringen som noe som gir masse løfter de ikke kan holde, og blir byttet ut 4 år etter med noen andre som gir løfter de ikke kan holde. Gi meg en livsvarig diktator. Lenke til kommentar
Ajaco Skrevet 28. januar 2011 Del Skrevet 28. januar 2011 (endret) Hvorfor stemte du ikke? Folk som ikke benytter seg av stemmeretten sin er et trussel mot demokratiet, og har ingen grunn å klage om de mener et parti gjør noe tåpelig. Det mener jeg. Nå har jeg ikke sett deg klage på politikk, så den siste der var ikke rettet til deg Jeg mener oppriktig at det å ikke stemme er en uting, da. Hvis jeg stemmer har jeg ingen rett til å klage, fordi den som stemmer har på en eller annen måte bidratt til at landet styres som det gjør. Hvis man derimot ikke stemmer bidrar man ikke hverken fra eller til, og man har da all mulig rett til å klage. Men som du sier, og som svært mange andre også later til å ha en misoppfatning om, så har vi visst ingen rett til å klage, og derfor gjør jeg heller ikke det. Det har ingenting å si om jeg stemmer blankt eller ikke i det hele tatt. Det er tåpelig å kreve at alle skal stemme når ikke alle har den samme interessen for akkurat dette. Jeg har ingen som helst politisk interesse og står da over å stemme noe som helst, fordi jeg ikke aner hva jeg stemmer på. Edit: Dessuten vil du alltid finne ett parti du er mer enig med enn de andre. Hvilke saker er viktige for deg? Finn ut hvilket parti som deler ditt synspunkt på området. Enn om ingen partier deler noen av mine synspunkter på noe som helst område? Jeg er veldig uenig tankegangen din. Har du stemt har du gjort det du kan, uten å arbeide innen politikken, for å få det som du vil. Får du det ikke som du vil, skal du få lov til å klage og si deg uenig i andre sine avgjørelser så mye du vil. Hvis du ikke stemmer og gir faen, har du ingenting du skal ha sagt. Da har du allerede sagt "jeg bryr meg ikke om hvordan landet styres", for så å klage på hvordan det styres etterpå? Svært selvmotigende. Jeg mener ikke at det er tåpelig å kreve at en stemmer. Man skal selvfølgelig ikke bli tvunget, men jeg oppfordrer absolutt alle til å få en viss anelse om hva de forskjellige partiene står for, og stemme ut i fra det. Det er viktig å ivareta demokratiet. Det gjør man ikke ved å sitte hjemme på valgdagen. Edit: Sansynligheten for at du er helt uenig med alle partiene, på alle områder er svært liten. Det vet du. Dersom det fremdeles er tilfelle mener jeg det bare skulle mangle at du stemmer blankt. Da viser du iallefall at du er bevisst. Mye bedre det enn å sitte hjemme å pelle seg i nesa. Edit2: Bare for å avklare hva jeg mener på ett område til: Det er en stor forskjell på å stemme blank, og ikke avlegge stemme i det hele tatt. Stemmer du blank, sier du egentlig at du er uenig med dagens partier. Det er jo greit nok. Stemmer du ikke i det hele tatt, sier du bare at du gir faen. Stor forskjell. Endret 28. januar 2011 av Ajaco Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 28. januar 2011 Del Skrevet 28. januar 2011 Hvorfor skal man klage, da? Jeg går på jobb, kommer hjem, sitter foran PC'n, går på jobb. Hvilken regjering som sitter på stortinget plager meg ikke et sekund. Lenke til kommentar
Ajaco Skrevet 28. januar 2011 Del Skrevet 28. januar 2011 Nei, si det? Vi har det godt, men er fortsatt utrolig flinke til å klage. Er vel fordi vi har alt det nødvendige, og tar det som en selvfølge. Da blir det fort mange småting man kan klage på, fremfor de virkelig viktige tingene vi allerede har. Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 28. januar 2011 Del Skrevet 28. januar 2011 "Har det godt"-tiltalen synes jeg lite om. Ja, det er bra, men det kan alltid bli bedre. Og det må vi sikte mot, ellers stagnerer vi. Lenke til kommentar
Lord Britishface Skrevet 28. januar 2011 Del Skrevet 28. januar 2011 Bare tull, Ajaco. http://www.youtube.com/watch?v=xIraCchPDhk Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 28. januar 2011 Del Skrevet 28. januar 2011 (endret) På deg virker det som om man ikke har lov å være fornøyd. Det er bare tull. Stemmer jeg ikke har jeg ikke lov å klage, men jeg klager ikke. Endret 28. januar 2011 av Bytex Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 28. januar 2011 Del Skrevet 28. januar 2011 *snip* Bla bla selvmotsigelse. Du sier det er selvmotsigelse å ikke stemme, for så å klage, men jeg klager ikke. Jeg bare sier jeg har retten til det. Hva hvis man stemmer, og det partiet du stemte på får makta, men føkker til alt? Da har du, i din logikk, heller ingen rett til å klage, fordi du har bidratt til å gi dem makta. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg