Shikaru Skrevet 28. januar 2011 Del Skrevet 28. januar 2011 sett det greiene der for lenge sia, ajaco hakke lest så mye av det, men liker måten det er tegna på. Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 28. januar 2011 Del Skrevet 28. januar 2011 Bare å poste flere bilder av deg selv det, så får du nok flere plusser av småguttene her. Sant det. Blir seriøst flau over oppførselen til noen av gutta her mot jentene. 2 Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 28. januar 2011 Del Skrevet 28. januar 2011 Jeg har snart nådd rykte 100. Jeg har over 15 ganger så mange. Og du sier ingen liker meg.. 3 Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 28. januar 2011 Del Skrevet 28. januar 2011 Trøtt på livet i en så ung alder? Da finnes det bare en medisin. Karsk. Du er et helt år eldre enn meg. Du burde sovet nå. Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 28. januar 2011 Del Skrevet 28. januar 2011 (endret) sjekk ut showreelen min http://vimeo.com/19290509 *imponert* Du er utrolig flink!!! Endret 28. januar 2011 av Diskutant Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 28. januar 2011 Del Skrevet 28. januar 2011 Jeg har over 15 ganger så mange. Og du sier ingen liker meg.. Det er fordi du får plusser for awesome innlegg med godt innhold. Hun får plusser fordi hun poster i RPP... 2 Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 28. januar 2011 Del Skrevet 28. januar 2011 (endret) Jeg fant akkurat ut at i det skapet som alltid er låst på kontoret, under printeren er det omtrent 15-20 flasker sprit. Og bar-globusen er full... Also, jeg har flere pluss en Pokey. Endret 28. januar 2011 av Mchansern Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 28. januar 2011 Del Skrevet 28. januar 2011 Jeg fant akkurat ut at i det skapet som alltid er låst på kontoret, under printeren er det omtrent 15-20 flasker sprit. Og bar-globusen er full... Åh. Jeg har alltid ønsket meg et barskap inne i en globus. Det er så forbanna awesome. Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 28. januar 2011 Del Skrevet 28. januar 2011 Jeg fant akkurat ut at i det skapet som alltid er låst på kontoret, under printeren er det omtrent 15-20 flasker sprit. Hammer. Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 28. januar 2011 Del Skrevet 28. januar 2011 Sant det. Blir seriøst flau over oppførselen til noen av gutta her mot jentene. Who the fuck died and made you the maturity-police? Lenke til kommentar
Yavel Skrevet 28. januar 2011 Del Skrevet 28. januar 2011 Bare å poste flere bilder av deg selv det, så får du nok flere plusser av småguttene her. Sant det. Blir seriøst flau over oppførselen til noen av gutta her mot jentene. Type gutter som ikke tør å snakke med jenter IRL Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 28. januar 2011 Del Skrevet 28. januar 2011 Type gutter som ikke tør å snakke med jenter IRL Hei. Føler jeg er litt menneskeliggjøringen av utrykket "Brent barn skyr ilden" i akkurat den sammenhengen Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 28. januar 2011 Del Skrevet 28. januar 2011 Who the fuck died and made you the maturity-police? ... what? seriøst. what? Den tok jeg ikke. Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 28. januar 2011 Del Skrevet 28. januar 2011 Who the fuck died and made you the maturity-police? ... what? seriøst. what? Den tok jeg ikke. Hurr durr, jeg blir så flau.. Jeg føler det her blir litt "HEI SE SÅ MODEN JEG ER!" Mulig jeg tar feil Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 28. januar 2011 Del Skrevet 28. januar 2011 Hehe, nei, faktisk ikke. Jeg er ikke særlig voksen eller moden for alderen. Jeg bare synes oppførselen til noen av gutta mot damene er.. rar. Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 28. januar 2011 Del Skrevet 28. januar 2011 Hehe, nei, faktisk ikke. Jeg er ikke særlig voksen eller moden for alderen. Jeg bare synes oppførselen til noen av gutta mot damene er.. rar. Akkurat. Og da var vi faktisk enige Lenke til kommentar
nO0_o Skrevet 28. januar 2011 Del Skrevet 28. januar 2011 Jeg har snart nådd rykte 100. Jeg har over 15 ganger så mange. Og du sier ingen liker meg.. Du registrerte deg også lenge før meg. Og jeg har aldri sagt at ingen liker deg. Men for all del, jeg vet om mange som misliker deg. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 28. januar 2011 Del Skrevet 28. januar 2011 Jeg har snart nådd rykte 100. Jeg har over 15 ganger så mange. Og du sier ingen liker meg.. Du registrerte deg også lenge før meg. Og jeg har aldri sagt at ingen liker deg. Men for all del, jeg vet om mange som misliker deg. Ryktesystemet kom jo så og si da du ble medlem da. Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 28. januar 2011 Del Skrevet 28. januar 2011 Du registrerte deg også lenge før meg. Og jeg har aldri sagt at ingen liker deg. Men for all del, jeg vet om mange som misliker deg. fail.com. Ryktesystemet er ganske nytt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg