Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg føler meg gammel nå.

Vi har alltid noen her på forumet som kan få oss andre til å føle oss yngre :)

F.eks L4r5, Kim Spartacus, b-real, Tom waits for alice (som vel er 2 år eldre enn bevisst tanke? )

Stakkars deg, hele 19 år snart. Hva med meg, som nærmer meg 25? Hvordan tror du det føles for meg? :p

Det jeg skrev over her.

Lenke til kommentar

Nå vil jeg ikke bli eldre takket være dere! Forskjellen på å være ung og gammel er jo at unge blir gamle, men ikke omvendt :(

Barna prøver alltid å leke voksne, og voksne prøver alltid å leke barnslig. Gresset er alltid grønnere på den andre siden.

Lenke til kommentar

Nå vil jeg ikke bli eldre takket være dere! Forskjellen på å være ung og gammel er jo at unge blir gamle, men ikke omvendt :(

Barna prøver alltid å leke voksne, og voksne prøver alltid å leke barnslig. Gresset er alltid grønnere på den andre siden.

Tja, som 8-12 åring gledet jeg meg til å bli eldre, akkurat nå er jeg fornøyd med aldern :)

Lenke til kommentar

Jeg føler meg gammel nå.

F.eks L4r5, Kim Spartacus, b-real, Tom waits for alice (som vel er 2 år eldre enn bevisst tanke? )

Stakkars deg, hele 19 år snart. Hva med meg, som nærmer meg 25? Hvordan tror du det føles for meg? :p

Det jeg skrev over her.

Åh, dere vet akkurat hva dere skal si jo :love:

Lenke til kommentar

Siste dag som 14åring :w00t:

Gratulerer på forskud :)

Jeg får ta utskrift av den nydelige tegningen min og gå og spørre etter en sånn dippedutt. :p

Tegningen forklarer det ti ganger bedre enn det jeg klarer med ord.

"Dette har jeg laga på sløyden" :D

WTH? Hvor gammel tror du at jeg egentlig er? =(

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...