SnittLeif Skrevet 28. januar 2011 Del Skrevet 28. januar 2011 Cowboy Bob was here motherfucker dont you ever forget Cowboy Bob is outdatet. Lenke til kommentar
The Barnacle Skrevet 28. januar 2011 Del Skrevet 28. januar 2011 Jaha, og hva er alderen på deg? Nærmer meg 19 jo, hele barndommen min har flydd forbi. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 28. januar 2011 Del Skrevet 28. januar 2011 Nærmer meg 19 jo, hele barndommen min har flydd forbi. Stakkars deg, hele 19 år snart. Hva med meg, som nærmer meg 25? Hvordan tror du det føles for meg? Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 28. januar 2011 Del Skrevet 28. januar 2011 Jeg føler meg gammel nå. Vi har alltid noen her på forumet som kan få oss andre til å føle oss yngre F.eks L4r5, Kim Spartacus, b-real, Tom waits for alice (som vel er 2 år eldre enn bevisst tanke? ) Stakkars deg, hele 19 år snart. Hva med meg, som nærmer meg 25? Hvordan tror du det føles for meg? Det jeg skrev over her. Lenke til kommentar
Gitarhm Skrevet 28. januar 2011 Del Skrevet 28. januar 2011 Nå vil jeg ikke bli eldre takket være dere! Forskjellen på å være ung og gammel er jo at unge blir gamle, men ikke omvendt Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 28. januar 2011 Del Skrevet 28. januar 2011 Nå vil jeg ikke bli eldre takket være dere! Forskjellen på å være ung og gammel er jo at unge blir gamle, men ikke omvendt Barna prøver alltid å leke voksne, og voksne prøver alltid å leke barnslig. Gresset er alltid grønnere på den andre siden. Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 28. januar 2011 Del Skrevet 28. januar 2011 Barna prøver alltid å leke voksne, og voksne prøver alltid å leke barnslig. Hei! Jeg leker ingenting! Lenke til kommentar
Gitarhm Skrevet 28. januar 2011 Del Skrevet 28. januar 2011 Nå vil jeg ikke bli eldre takket være dere! Forskjellen på å være ung og gammel er jo at unge blir gamle, men ikke omvendt Barna prøver alltid å leke voksne, og voksne prøver alltid å leke barnslig. Gresset er alltid grønnere på den andre siden. Tja, som 8-12 åring gledet jeg meg til å bli eldre, akkurat nå er jeg fornøyd med aldern Lenke til kommentar
The Barnacle Skrevet 28. januar 2011 Del Skrevet 28. januar 2011 Jeg føler meg gammel nå. Vi har alltid noen her på forumet som kan få oss andre til å føle oss yngre F.eks L4r5, Kim Spartacus, b-real, Tom waits for alice (som vel er 2 år eldre enn bevisst tanke? ) Stakkars deg, hele 19 år snart. Hva med meg, som nærmer meg 25? Hvordan tror du det føles for meg? Det jeg skrev over her. Åh, dere vet akkurat hva dere skal si jo Lenke til kommentar
b-real Skrevet 28. januar 2011 Del Skrevet 28. januar 2011 Siste dag som 14åring Gratulerer på forskud Jeg får ta utskrift av den nydelige tegningen min og gå og spørre etter en sånn dippedutt. Tegningen forklarer det ti ganger bedre enn det jeg klarer med ord. "Dette har jeg laga på sløyden" Vi har alltid noen her på forumet som kan få oss andre til å føle oss yngre F.eks L4r5, Kim Spartacus, b-real, Tom waits for alice (som vel er 2 år eldre enn bevisst tanke? ) WTH? Hvor gammel tror du at jeg egentlig er? =( Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 28. januar 2011 Del Skrevet 28. januar 2011 (endret) Åh, dere vet akkurat hva dere skal si jo Jenter og skryt på alderen er alltid en vinner. WTH? Hvor gammel tror du at jeg egentlig er? =( Er ikke du nærmere 40? Endret 28. januar 2011 av Slimda Lenke til kommentar
b-real Skrevet 28. januar 2011 Del Skrevet 28. januar 2011 Er ikke du nærmere 40? Hadde jeg vært female nå så hadde jeg klappet deg i ansiktet! 2 Lenke til kommentar
j-- Skrevet 28. januar 2011 Del Skrevet 28. januar 2011 Fo' real, b-real, jeg tror du er akkurat blitt 25 år? :---D Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 28. januar 2011 Del Skrevet 28. januar 2011 (endret) WTH? Hvor gammel tror du at jeg egentlig er? =( Jeg tror du er eldre enn meg, og det er vel ikke feil? Du er jo faktisk en hel årsmodell eldre enn meg Endret 28. januar 2011 av SnittLeif Lenke til kommentar
b-real Skrevet 28. januar 2011 Del Skrevet 28. januar 2011 Ble halvveis til 50 i fjordsommer,om du ser det som nylig eller ikke vet jeg ikke Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 28. januar 2011 Del Skrevet 28. januar 2011 Hadde jeg vært female nå så hadde jeg klappet deg i ansiktet! Er jeg et lite barn om slike svar får meg til å sprudle av glede? Lenke til kommentar
Petter Skrevet 28. januar 2011 Del Skrevet 28. januar 2011 Hadde jeg vært female nå så hadde jeg klappet deg i ansiktet! Er jeg et lite barn om slike svar får meg til å sprudle av glede? kinky Lenke til kommentar
b-real Skrevet 28. januar 2011 Del Skrevet 28. januar 2011 Hadde jeg vært female nå så hadde jeg klappet deg i ansiktet! Er jeg et lite barn om slike svar får meg til å sprudle av glede? Nekjda, vi har alle våre små gleder i hverdagen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg