Slimda Skrevet 28. januar 2011 Del Skrevet 28. januar 2011 Kasta'n i bakken og hoppa på'n. Ikke mitt stolteste øyeblikk Jeg hadde en annen vri. Var en fyr som løp etter meg, så jeg krøka meg sammen rett før han nådde meg. Han snubla og slo seg bevistløs på en stein. 2 Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 28. januar 2011 Del Skrevet 28. januar 2011 Jeg hadde en annen vri. Var en fyr som løp etter meg, så jeg krøka meg sammen rett før han nådde meg. Han snubla og slo seg bevistløs på en stein. Now that's manly Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 28. januar 2011 Del Skrevet 28. januar 2011 Haha, slosskjempene. Lenke til kommentar
Petter Skrevet 28. januar 2011 Del Skrevet 28. januar 2011 Velger å ikke utale med i denne sammenhengen Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 28. januar 2011 Del Skrevet 28. januar 2011 Vil ikke si jeg er spesielt tøff heller da. Jeg hadde et umenneskelig raseri før, og det gikk altid ut over den som sto nærmest Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 28. januar 2011 Del Skrevet 28. januar 2011 Jeg hadde en annen vri. Var en fyr som løp etter meg, så jeg krøka meg sammen rett før han nådde meg. Han snubla og slo seg bevistløs på en stein. Now that's manly Jeg var 12-13. Ikke særlig manndig av meg da. Haha, slosskjempene. Gutter og jenter har forskjellige metoder for å løse konflikter. Mens jenter river i håret og baksnakker folk, tar gutta det face-to-face og er kompiser etterpå. Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 28. januar 2011 Del Skrevet 28. januar 2011 Gutter og jenter har forskjellige metoder for å løse konflikter. Mens jenter river i håret og baksnakker folk, tar gutta det face-to-face og er kompiser etterpå. Når jeg var i den alderen, barneskolen og nedover, så hendte det ofte at jeg slosst. Og jeg kunne virkelig ta noen av gutta. Lenke til kommentar
The Barnacle Skrevet 28. januar 2011 Del Skrevet 28. januar 2011 Jeg har aldri sett poenget med å rive jenter i håret og kanskje klore de litt i ansiktet. Fight like a man sier nå jeg Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 28. januar 2011 Del Skrevet 28. januar 2011 (endret) Vel, i gamle dager da jeg gikk på skolen, og jenter var jenter (), så var jenteslossing utallige timer med jentehyling og baksnakking og drittslenging... For gutta var det å rulle rundt på bakken og prøve å gjøre seg rik med tannfeen. Endret 28. januar 2011 av Slimda Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 28. januar 2011 Del Skrevet 28. januar 2011 Fight like a man sier nå jeg Det sa ei dame til meg en gang også. Så klappa a til meg. Da plasserte jeg 2 fingre på kragebeinet hennes, og plutselig lå a på bakken. Jeg er for likestilling, så uavhengig av kjønn slår jeg tilbake om noen slår først. Jeg syntes bare litt synd på hu, for hu var så tøff Lenke til kommentar
b-real Skrevet 28. januar 2011 Del Skrevet 28. januar 2011 Fælt så dere sloss da dere var små da. Mener å huske at barneskolen/ungdomskolen var ganske rimelig chill på akkurat den fronten. Lenke til kommentar
The Barnacle Skrevet 28. januar 2011 Del Skrevet 28. januar 2011 Sloss som en mann, og så klapper hun til deg? Haaallo.. Knyttet neve ? Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 28. januar 2011 Del Skrevet 28. januar 2011 Fælt så dere sloss da dere var små da. Mener å huske at barneskolen/ungdomskolen var ganske rimelig chill på akkurat den fronten. Jeg var dessverre utstyrt med en veldig kort lunte, så de større gutta likte å hisse meg opp. Var ikke mye hjelp at på ungdomsskolen var jeg en ussel litel datanerd. Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 28. januar 2011 Del Skrevet 28. januar 2011 Sloss som en mann, og så klapper hun til deg? Haaallo.. Knyttet neve ? Ja, det var det jeg tenkte også Hadde hu slått meg med knytt neve, så hadde jeg kanskje gjort det samme tilbake Lenke til kommentar
Petter Skrevet 28. januar 2011 Del Skrevet 28. januar 2011 Bareneskolen ja: ble "mobbet" av de store gutta i hele førsteklasse noe som gjorde at jeg ikke var redd for å ta igjen etterhvert så var en del slosskamper Endte vel med at jeg og en av bestekompissene mine på den tiden sloss et par ganger i uka husker godt at han slo med i hodet med en spade en gang, tror jeg tok igjen med og slå han i hodet med en diger stokk( sånne man lafter med ) Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 28. januar 2011 Del Skrevet 28. januar 2011 Hvor har det blitt av mentaliteten at man skal aldri slå jenter? Lenke til kommentar
Petter Skrevet 28. januar 2011 Del Skrevet 28. januar 2011 Hvor har det blitt av mentaliteten at man skal aldri slå jenter? Den kom sammen med "likestilling" 1 Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 28. januar 2011 Del Skrevet 28. januar 2011 Noen her som har peil på rør og bygg? Jeg skulle ha festet et ventilasjonsrør til en vegg. Da trenger jeg en dippedutt som jeg ikke vet hva heter eller hvor jeg får tak i. Med mine mad skills så har jeg laget en tegning i paint som forhåpentligvis gjør at dere skjønner hva jeg mener. Det er en sånn greie man skrur fast rundt hullet i veggen og fester ventilasjonsrøret til som ser slik ut: Hvor får jeg tak i en slik dippedutt? Lenke til kommentar
Petter Skrevet 28. januar 2011 Del Skrevet 28. januar 2011 Byggevareforeninger har vel noe sånt. Er ei type moffe tror jeg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg