Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Da var alternativene for min dag klare. Enten å sette meg ned å finlese den 450g tunge blekka (ja jeg veide den) med dritt jeg fikk fra advokaten og sette meg til å grine eller finn frem de nyinnkjøpte øla og ta lesinga/grininga imorra.

Jeg tror jeg går for sistnevnte alternativ.

Lenke til kommentar
Ta lesinga og grininga først, ellers ender du bare med å drikke, tenke på blekka, grine, lese den i morgen, og grine. Få det overstått.

Pøff. Det hadde vært det smarte å gjøre. Gjør det heller på min måte og ender opp som jeg alltid gjør. :p

Ikke smart, men jeg har rett og slett ikke energien til å lese all den dritten nå.

Lenke til kommentar
Da var alternativene for min dag klare. Enten å sette meg ned å finlese den 450g tunge blekka (ja jeg veide den) med dritt jeg fikk fra advokaten og sette meg til å grine eller finn frem de nyinnkjøpte øla og ta lesinga/grininga imorra.

Jeg tror jeg går for sistnevnte alternativ.

Hvorfor har du 450g med advokatpapirer?

Lenke til kommentar
Hvorfor har du 450g med advokatpapirer?
Fordi jeg åpenbart er et fryktelig dårlig menneske. :p

Nei, uff. Har ikke lyst til å inn på detaljer her/nå. Jeg har ikke slått ned noen eller noe slikt. Er ikke snakk om straffesak.

OK. Jeg skal ikke mase. :) Faktisk KAN jeg ikke mase, ettersom jeg må stikke. Hadetbra!

Lenke til kommentar
Pøff. Det hadde vært det smarte å gjøre. Gjør det heller på min måte og ender opp som jeg alltid gjør. :p

Ikke smart, men jeg har rett og slett ikke energien til å lese all den dritten nå.

Så utsett lesinga til i morgen, men ved å drikke i dag ender du bare opp med å gråte.

Lenke til kommentar

Jeg lurer på hvor mange innlegg enkelte i denne tråden hadde hatt om de ikke hadde skrevet ting kun for å få sympati, uten å sette andre inn i sakene de snakker om, så kun de som kjenner dem utenfor forumet vet hva det er snakk om.

Ta en ferie :wee:
Jeg kan jo alltids sende meg selv i posten da. :hmm:
Gjør det. :wee:
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...