Suburbian Hero Skrevet 22. februar 2008 Del Skrevet 22. februar 2008 Flere som har lest dette her? -Nå ska me ut å fæsk. Oj, ka e det her? -Ditt fiskehode. Æ sa fiskekrokar... ikke maleriar -De e jo Hitler, som mala det her Jeg kjeder meg, noe som fører til dårlig dialekthumor. Beklager til alle som ble støtet av dette her... Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 22. februar 2008 Del Skrevet 22. februar 2008 Ojoj, noen andre som skal ha digg mat idag? Kalvestek mmmmm Nam! Kalv e godt! Lenke til kommentar
frøken strøken Skrevet 22. februar 2008 Del Skrevet 22. februar 2008 Weee da er hår og bryn under kontroll Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 22. februar 2008 Del Skrevet 22. februar 2008 Weee da er hår og bryn under kontrollVoks? Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 22. februar 2008 Del Skrevet 22. februar 2008 Jeg pleier også å skrive ut to eksepmlarer, evt sende hele greia til meg selv på mail, når jeg har levert. Jeg gjør stort sett den siste, men på eksamen hadde vi ikke internett, eller lov til å koble til minnepenner og slikt. Lenke til kommentar
frøken strøken Skrevet 22. februar 2008 Del Skrevet 22. februar 2008 Weee da er hår og bryn under kontrollVoks? Frisør og napping av øyenbryn Lenke til kommentar
MrBjoern Skrevet 22. februar 2008 Del Skrevet 22. februar 2008 Jeg gjør stort sett den siste, men på eksamen hadde vi ikke internett, eller lov til å koble til minnepenner og slikt. Hvem sa noe om lov? Men ja, gjør det jo etter at oppgaven er levert da... Sånn, hvertfall Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 22. februar 2008 Del Skrevet 22. februar 2008 Da var alternativene for min dag klare. Enten å sette meg ned å finlese den 450g tunge blekka (ja jeg veide den) med dritt jeg fikk fra advokaten og sette meg til å grine eller finn frem de nyinnkjøpte øla og ta lesinga/grininga imorra. Jeg tror jeg går for sistnevnte alternativ. Lenke til kommentar
Nie Skrevet 22. februar 2008 Del Skrevet 22. februar 2008 Ta lesinga og grininga først, ellers ender du bare med å drikke, tenke på blekka, grine, lese den i morgen, og grine. Få det overstått. Lenke til kommentar
Kenny™ Skrevet 22. februar 2008 Del Skrevet 22. februar 2008 Eplefe: Du har betalt for meg, men vil ikke bruke mine tjenester? Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 22. februar 2008 Del Skrevet 22. februar 2008 Eplefe: Du har betalt for meg, men vil ikke bruke mine tjenester?Jeg har ikke fått varen på døren. Jeg må få varen levert, så skal du se at når du selges videre står det "godt brukt, men fullstendig funksjonell" Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 22. februar 2008 Del Skrevet 22. februar 2008 Ta lesinga og grininga først, ellers ender du bare med å drikke, tenke på blekka, grine, lese den i morgen, og grine. Få det overstått. Pøff. Det hadde vært det smarte å gjøre. Gjør det heller på min måte og ender opp som jeg alltid gjør. Ikke smart, men jeg har rett og slett ikke energien til å lese all den dritten nå. Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 22. februar 2008 Del Skrevet 22. februar 2008 Da var alternativene for min dag klare. Enten å sette meg ned å finlese den 450g tunge blekka (ja jeg veide den) med dritt jeg fikk fra advokaten og sette meg til å grine eller finn frem de nyinnkjøpte øla og ta lesinga/grininga imorra. Jeg tror jeg går for sistnevnte alternativ. Hvorfor har du 450g med advokatpapirer? Lenke til kommentar
Kenny™ Skrevet 22. februar 2008 Del Skrevet 22. februar 2008 Jeg har ikke fått varen på døren. Jeg må få varen levert, så skal du se at når du selges videre står det "godt brukt, men fullstendig funksjonell" Men du bor jo i Bergen... Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 22. februar 2008 Del Skrevet 22. februar 2008 Hvorfor har du 450g med advokatpapirer?Fordi jeg åpenbart er et fryktelig dårlig menneske. Nei, uff. Har ikke lyst til å inn på detaljer her/nå. Jeg har ikke slått ned noen eller noe slikt. Er ikke snakk om straffesak. Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 22. februar 2008 Del Skrevet 22. februar 2008 Hvorfor har du 450g med advokatpapirer?Fordi jeg åpenbart er et fryktelig dårlig menneske. Nei, uff. Har ikke lyst til å inn på detaljer her/nå. Jeg har ikke slått ned noen eller noe slikt. Er ikke snakk om straffesak. OK. Jeg skal ikke mase. Faktisk KAN jeg ikke mase, ettersom jeg må stikke. Hadetbra! Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 22. februar 2008 Del Skrevet 22. februar 2008 Jeg har ikke fått varen på døren. Jeg må få varen levert, så skal du se at når du selges videre står det "godt brukt, men fullstendig funksjonell" Men du bor jo i Bergen... Ta en ferie Lenke til kommentar
Nie Skrevet 22. februar 2008 Del Skrevet 22. februar 2008 Pøff. Det hadde vært det smarte å gjøre. Gjør det heller på min måte og ender opp som jeg alltid gjør. Ikke smart, men jeg har rett og slett ikke energien til å lese all den dritten nå. Så utsett lesinga til i morgen, men ved å drikke i dag ender du bare opp med å gråte. Lenke til kommentar
Kenny™ Skrevet 22. februar 2008 Del Skrevet 22. februar 2008 Ta en ferie Jeg kan jo alltids sende meg selv i posten da. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 22. februar 2008 Del Skrevet 22. februar 2008 Jeg lurer på hvor mange innlegg enkelte i denne tråden hadde hatt om de ikke hadde skrevet ting kun for å få sympati, uten å sette andre inn i sakene de snakker om, så kun de som kjenner dem utenfor forumet vet hva det er snakk om. Ta en ferie Jeg kan jo alltids sende meg selv i posten da. Gjør det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg