MrBjoern Skrevet 28. januar 2011 Del Skrevet 28. januar 2011 Gooood morgen. Vi starter dagen med norsk, yey. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 28. januar 2011 Del Skrevet 28. januar 2011 Aaah, Blue Stahli er så deilig å høre på. Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 28. januar 2011 Del Skrevet 28. januar 2011 Skippy: er da en god grunn det. Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 28. januar 2011 Del Skrevet 28. januar 2011 Mulig det er noe jeg har innbilt meg, men jeg tror ikke Tusenfryd betaler noe særlig bra. Lenke til kommentar
MrBjoern Skrevet 28. januar 2011 Del Skrevet 28. januar 2011 Jeg fik inkalling til intervju på tusenfryd. Samme søknad hvor jeg skrev i "hvorfor jge vil ha jobb her" feltet "Jeg trenger penger". Ser ikke hvorfor det ikke skulle funke da. Om jeg skulle ansatt noen, ville jeg muligens heller ha ansatt den som var åpen om at han trengte penger, og derfor ville jobbe for meg, fremfor en som kamuflerte det samme budskapet inn i masse vås om egnethet, vilje til å bidra med ferdigheter osv. Spesielt fra arbeidstakere uten tidligere arbeidserfaring. Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 28. januar 2011 Del Skrevet 28. januar 2011 Hepp! Noen her som har pålitelig vennskap og kjennskap i Arendal? (noen med billappen, datteren min skulle hatt en liten personbil fra Arendal opp til Drammen eller Vestlandet.) Hvis så, så send PM til meg. Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 28. januar 2011 Del Skrevet 28. januar 2011 Hun er for gammel til pedobear, over 18 år.. ^^ Lenke til kommentar
Coa Skrevet 28. januar 2011 Del Skrevet 28. januar 2011 Så da er man på rømmen, igjen http://www.tv2nyhetene.no/innenriks/krim/slo-til-politimann-og-stakk-av-3400526.html ? Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 28. januar 2011 Del Skrevet 28. januar 2011 Jeg ler av folk som har "vetikke" som passord. "Hva er passordet ditt?" "vet ikke" "... hæ?" Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 28. januar 2011 Del Skrevet 28. januar 2011 Så da er man på rømmen, igjen Har ikke du alltid vært på rømmen da ? Lenke til kommentar
Br0dskive Skrevet 28. januar 2011 Del Skrevet 28. januar 2011 WHAT A NIGHT! (ja jeg vet saken er gammel, men jeg lo godt!) Lenke til kommentar
j-- Skrevet 28. januar 2011 Del Skrevet 28. januar 2011 (endret) Jeg ler av folk som har "vetikke" som passord. "Hva er passordet ditt?" "vet ikke" "... hæ?" Dialogen blandt litt smartere brukere ville vært: "Hva er passordet ditt?" "Det får du ikke vite" Minner meg på at jeg skal hardne til sikkerheten på SSH-serverer min. Ganske svakt passord og åpen port mot nettet. Har ihvertfall tatt noen grep for å øke sikkerheten litt. Endret 28. januar 2011 av clvn Lenke til kommentar
MrBjoern Skrevet 28. januar 2011 Del Skrevet 28. januar 2011 Åååh, vi er så pratsomme i dag. Jeg irriterer meg over at ssh tydeligvis er blitt blokkert på skolen her. Så jeg får ikke lagt over filene jeg trenger på serveren min for å få prøvd ut nye aps og slikt. Lenke til kommentar
magiQ Skrevet 28. januar 2011 Del Skrevet 28. januar 2011 Slutte kl. 12 på skolen pga. bombetrussel er ganske så digg, ja 1 Lenke til kommentar
SunnivaKL Skrevet 28. januar 2011 Del Skrevet 28. januar 2011 trenger litt kjapp hjelp.. får ikke til å brenne cd på pcen, gikk fint før men plutselig kommer det at det er feil med alle cd jeg prøver.. er sikker på at det ikke er noe på de fra før. Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 28. januar 2011 Del Skrevet 28. januar 2011 jævla drittfeber! noen som vil gå på butikken å kjøpe en cola til meg? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg