Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hva gjør man når man ikke kan stoppe å tenke på puppene til ei man jobber sammen med? btw hun er alt for ung :p

Ikke noe galt i å tenke på de, så lenge du ikke gjør noe ut av tankene dine. :wee:

btw, jeg misunner dem som er unge nå, fordi jentene når jeg gikk i 1kl var mer eller mindre flatbrystet :p

Problemet er å ikke se på dem!

Lenke til kommentar

Åååååh, jeg kommer aldri til å forstå dere puppemennesker. Jeg finner det fascinerende å ta på de. Legge en hånd under hver av brystene å dytte på de så de hopper osv. Men der stopper min fascinasjon.. :)

pent å se på :p er faktisk rompe menneske :p Hvem prøver jeg å lure! JEG ELSKER kvinner ;)

• Liker 1
Lenke til kommentar

Kanskje du er mer tær og føtter typen

Du vet. Føtter i seg selv er faktisk litt fascinerende. Da mesteparten av nervene i kroppen samles der nede, og danner noen meget erogene og sensuelle områder. Men føttene i seg selv er ikke spesielt spennende. :)

TheWankership: For å trekke noen paraleller. Det er veldig sjeldent at jeg ser på magemusklene til gutter på stranden også. Er ofte mer mennesket og personen i seg selv jeg blir intressert i. Ikke det at vedkommende har en digg rumpe.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...