Mr. Lurk Skrevet 27. januar 2011 Del Skrevet 27. januar 2011 Jeg er nå tilbake etter 3 dager ufrivillig ferie Hvorfor? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+56132 Skrevet 27. januar 2011 Del Skrevet 27. januar 2011 Da har vi noe til felles. Lenke til kommentar
MrBjoern Skrevet 27. januar 2011 Del Skrevet 27. januar 2011 Jeg er da tilbake etter en liten tur på byen, nå med tomt bankkort. Hvordan overleve resten av uken? Joda, jeg inviterer folk på besøk, og ber de ta med egen mat og drikke. Lenke til kommentar
Yavel Skrevet 27. januar 2011 Del Skrevet 27. januar 2011 Hva gjør man når man ikke kan stoppe å tenke på puppene til ei man jobber sammen med? btw hun er alt for ung Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 27. januar 2011 Del Skrevet 27. januar 2011 Hvorfor? Det trenger dere ikke diskutere. Lenke til kommentar
MrBjoern Skrevet 27. januar 2011 Del Skrevet 27. januar 2011 Hva gjør man når man ikke kan stoppe å tenke på puppene til ei man jobber sammen med? btw hun er alt for ung Ikke noe galt i å tenke på de, så lenge du ikke gjør noe ut av tankene dine. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 27. januar 2011 Del Skrevet 27. januar 2011 Hva gjør man når man ikke kan stoppe å tenke på puppene til ei man jobber sammen med? btw hun er alt for ung Da tenker man på puppene til hu alt for unge man jobber med. Lenke til kommentar
TheWankership Skrevet 27. januar 2011 Del Skrevet 27. januar 2011 hvis hun har pupper du tenker på, så er hun ikke for ung Lenke til kommentar
Yavel Skrevet 27. januar 2011 Del Skrevet 27. januar 2011 Hva gjør man når man ikke kan stoppe å tenke på puppene til ei man jobber sammen med? btw hun er alt for ung Ikke noe galt i å tenke på de, så lenge du ikke gjør noe ut av tankene dine. btw, jeg misunner dem som er unge nå, fordi jentene når jeg gikk i 1kl var mer eller mindre flatbrystet Problemet er å ikke se på dem! Lenke til kommentar
MrBjoern Skrevet 27. januar 2011 Del Skrevet 27. januar 2011 Åååååh, jeg kommer aldri til å forstå dere puppemennesker. Jeg finner det fascinerende å ta på de. Legge en hånd under hver av brystene å dytte på de så de hopper osv. Men der stopper min fascinasjon.. Lenke til kommentar
Yavel Skrevet 27. januar 2011 Del Skrevet 27. januar 2011 Åååååh, jeg kommer aldri til å forstå dere puppemennesker. Jeg finner det fascinerende å ta på de. Legge en hånd under hver av brystene å dytte på de så de hopper osv. Men der stopper min fascinasjon.. pent å se på er faktisk rompe menneske Hvem prøver jeg å lure! JEG ELSKER kvinner 1 Lenke til kommentar
MrBjoern Skrevet 27. januar 2011 Del Skrevet 27. januar 2011 pent å se på er faktisk rompe menneske Hvem prøver jeg å lure! JEG ELSKER kvinner Ja, joda. Ser den. Jeg føler meg bare så.. ulik alle andre til tider. Da jeg sjeldent finner bryster, rumpe, bule (på gutter) osv så spesielt digg eller fascinerende. Lenke til kommentar
Vowels Skrevet 27. januar 2011 Del Skrevet 27. januar 2011 Kanskje du er mer tær og føtter typen Lenke til kommentar
TheWankership Skrevet 27. januar 2011 Del Skrevet 27. januar 2011 (endret) Men var ikke du homse a MrBjoern, er jo ikke så rart da? Endret 27. januar 2011 av TheWankership Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 27. januar 2011 Del Skrevet 27. januar 2011 Men var ikke du homse a MrBjoern, er jo ikke så rart da? Du er homse hver gang du masturberer. Da har du sex med en mann. Tenk litt på det. 1 Lenke til kommentar
Balli Skrevet 27. januar 2011 Del Skrevet 27. januar 2011 Men var ikke du homse a MrBjoern, er jo ikke så rart da? Du er homse hver gang du masturberer. Da har du sex med en mann. Tenk litt på det. Lenke til kommentar
TheWankership Skrevet 27. januar 2011 Del Skrevet 27. januar 2011 Mener å huske han skrev det da? eller var det deg kanskje? Dessuten er det ikke gay å bruke frk. Høyre Lenke til kommentar
MrBjoern Skrevet 27. januar 2011 Del Skrevet 27. januar 2011 Kanskje du er mer tær og føtter typen Du vet. Føtter i seg selv er faktisk litt fascinerende. Da mesteparten av nervene i kroppen samles der nede, og danner noen meget erogene og sensuelle områder. Men føttene i seg selv er ikke spesielt spennende. TheWankership: For å trekke noen paraleller. Det er veldig sjeldent at jeg ser på magemusklene til gutter på stranden også. Er ofte mer mennesket og personen i seg selv jeg blir intressert i. Ikke det at vedkommende har en digg rumpe. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+56132 Skrevet 27. januar 2011 Del Skrevet 27. januar 2011 Til MrBjoern: liker du sosial darwinistiske mennesker? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg