Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Tror jeg skal plage it-fyren på skolen litt i morgen om jeg får tid, for jeg klarer ikke å se helt hvor jeg skal skru bak på dataen, var så mange forskjellige skruer og styr.

Blir en vinn-vinn-situasjon, jeg får (forhåpentligvis) fikset problemet, og han får enda en grunn til å hate jobben sin, og dermed justifisere sin ufordragelige holdning hver gang noen kommer inn. :tease:

Skjønner mannen, må være dritt å utdanne seg for å sitte å forklare elever hvordan du får vekk lazysundays.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Tror jeg skal plage it-fyren på skolen litt i morgen om jeg får tid, for jeg klarer ikke å se helt hvor jeg skal skru bak på dataen, var så mange forskjellige skruer og styr.

Blir en vinn-vinn-situasjon, jeg får (forhåpentligvis) fikset problemet, og han får enda en grunn til å hate jobben sin, og dermed justifisere sin ufordragelige holdning hver gang noen kommer inn. :tease:

Skjønner mannen, må være dritt å utdanne seg for å sitte å forklare elever hvordan du får vekk lazysundays.

Pass på å installer uTorrent først. Sett http://www.4chan.org/b/ som hjemside, og bytt bakgrunnsbilde til noe forferdelig. Så kan du typpe alle ringerene dine i honning, for så å skrive alfabetet på tastaturet. Så går du opp til IT :)

Lenke til kommentar

@bilde til Kim S i RPP.

Jeg pleier å ha sånn sveis, digger Hitler-sveisen. Nå har jeg dessverre ikke langt nok hår.

Ikke trutmunn da...

Jeg har klippt meg. Den klassiske kort på sidene og bak, litt lengre oppå. Håret til siden, men jeg pleier å gjøre det litt røffere da :cool:

Hitler sveis er ikke søtt, det er stil.

Lenke til kommentar

Jeg har klippt meg. Den klassiske kort på sidene og bak, litt lengre oppå. Håret til siden, men jeg pleier å gjøre det litt røffere da :cool:

Wow, akkurat som meg. Er vi brødre skilt ved fødselen?!!?

Du har ikke en glidig stekar stureplanssleik altså? :tease:

PS: Arlingtons, poppet krave på peacoten i dag og dokumentmappe i skinn. Gjennomført stil.

Lenke til kommentar

Slapp av, flere år siden. Og aldersforskjellen var vel 16-18 årige elever mot meg på 18-20 =D

ahh på min gamle skole var ikt folka 25-27 og gikk etter dem på 16.....

Neinei, det blir ekkelt. Smårips er gøy, til et visst nivå. Etter det er det ekkelt :fun:

Lenke til kommentar

Wow, akkurat som meg. Er vi brødre skilt ved fødselen?!!?

Du har ikke en glidig stekar stureplanssleik altså? :tease:

PS: Arlingtons, poppet krave på peacoten i dag og dokumentmappe i skinn. Gjennomført stil.

Poppet krage, ja. Jeg er til inspirasjon for andre!

En glidig stekar stureplanssleik får partysvenskene beholde for seg selv. Et sted går grensen. Jeg har blitt kalt mye rart, men stekar er noe jeg ikke er.

Lenke til kommentar

Slapp av, flere år siden. Og aldersforskjellen var vel 16-18 årige elever mot meg på 18-20 =D

ahh på min gamle skole var ikt folka 25-27 og gikk etter dem på 16.....

Neinei, det blir ekkelt. Smårips er gøy, til et visst nivå. Etter det er det ekkelt :fun:

er ikke så ille viss du er 20, er da noen av dem som fyller 19 ;)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...