L4r5 Skrevet 27. januar 2011 Del Skrevet 27. januar 2011 For deretter å ta 5p. Gi meg en kategori du er god på, så skal jeg vurdere den til en av de neste gangene. Jeg har en ide til en kategori. Historiske filmer som ikke er historisk korrekte. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 27. januar 2011 Del Skrevet 27. januar 2011 For deretter å ta 5p. Gi meg en kategori du er god på, så skal jeg vurdere den til en av de neste gangene. Jeg har en ide til en kategori. Historiske filmer som ikke er historisk korrekte. Den var ikke dum. Lenke til kommentar
The Doctor Skrevet 27. januar 2011 Del Skrevet 27. januar 2011 Jeg har en ide til en kategori. Historiske filmer som ikke er historisk korrekte. Der knuste du min lille drøm om morgendagens kategori - historiske filmer som er historisk korrekte Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 27. januar 2011 Del Skrevet 27. januar 2011 Jeg er en røver i geografi-quiz tråden, men har ikke sjanse i filmquiz-tråden. Den nye Drillo?! Lenke til kommentar
NicolasDarvas Skrevet 27. januar 2011 Del Skrevet 27. januar 2011 (endret) Forumtreff høres relativt interessant ut. Må bare passe på å ikke bli voldtatt e.l. Jeg lover ingenting. Ja til forumtreff hos WheelMan, jeg stiller med kake! I demand an invite! Alt jeg trenger er et toalett for meg selv Hva innebærer dette? Å sitte sammen med hver sin laptop og diskutere på forum? Endret 27. januar 2011 av NicolasDarvas Lenke til kommentar
Mr. Lurk Skrevet 27. januar 2011 Del Skrevet 27. januar 2011 @ Wizzlee: Vente på at du tar bort den parkerte samtalen på skype som nå har vært parkert i.. 3-4 timer? Lenke til kommentar
The Doctor Skrevet 27. januar 2011 Del Skrevet 27. januar 2011 Jeg er en røver i geografi-quiz tråden, men har ikke sjanse i filmquiz-tråden. Den nye Drillo?! Geografi-quiz tråden har vært inaktiv siden 15. jan, lurer på om jeg skal slenge innpå en oppgave for å få liv i den igjen. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 27. januar 2011 Del Skrevet 27. januar 2011 (endret) Er det ikke relativt enkelt å være en røver i quiz-tråder når man kan finne alle svarene på google/wiki da? Er vel som å sitte på pubquiz med en mobiltelefon under bordet og søke på alle svarene. Endret 27. januar 2011 av Bytex Lenke til kommentar
Lord Britishface Skrevet 27. januar 2011 Del Skrevet 27. januar 2011 Det brukes ofte bilder, og om man er litt lur er det mulig å utforme spørsmålene slik at de blir veldig vanskelige å google. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 27. januar 2011 Del Skrevet 27. januar 2011 Er det ikke relativt enkelt å være en røver i quiz-tråder når man kan finne alle svarene på google/wiki da? Kan ikke google/wikie i geografi-quizzen. Det er for det meste private bilder som folk har tatt selv og du skal gjette hvor det er. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 27. januar 2011 Del Skrevet 27. januar 2011 Er det ikke relativt enkelt å være en røver i quiz-tråder når man kan finne alle svarene på google/wiki da? Er vel som å sitte på pubquiz med en mobiltelefon under bordet og søke på alle svarene. Dorian Gray har vært ganske flink til å lage oppgaver som krever at man må tenke og ikke bare google. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 27. januar 2011 Del Skrevet 27. januar 2011 Åja. Jeg så for meg at det er som å sitte med en mobiltelefon under bordet på pubquiz. Lenke til kommentar
The Doctor Skrevet 27. januar 2011 Del Skrevet 27. januar 2011 Kan ikke google/wikie i geografi-quizzen. Det er for det meste private bilder som folk har tatt selv og du skal gjette hvor det er. Ble en relativt enkel en denne gangen, men jeg fant ikke mitt private album så det ble ett bilde fra google. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 27. januar 2011 Del Skrevet 27. januar 2011 (endret) Coa, lever du? Jeg dro Arlingtonsa i dag, men den uendelige swaggeren disse gir meg hjalp ikke på den Indiske ambassaden i dag heller. Endte selvfølgelig med å skjelle de ut igjen, de BØR ha alt klart i løpet av morgendagen. GRR Var der 2min etter at de åpnet, 40 stk foran meg i køen og alle hadde noe å klage på. Endret 27. januar 2011 av Mchansern Lenke til kommentar
nO0_o Skrevet 27. januar 2011 Del Skrevet 27. januar 2011 Da var det endelig helg Lenke til kommentar
Coa Skrevet 27. januar 2011 Del Skrevet 27. januar 2011 Coa, lever du? Jeg dro Arlingtonsa i dag, men den uendelige swaggeren disse gir meg hjalp ikke på den Indiske ambassaden i dag heller. Endte selvfølgelig med å skjelle de ut igjen, de BØR ha alt klart i løpet av morgendagen. GRR Var der 2min etter at de åpnet, 40 stk foran meg i køen og alle hadde noe å klage på. Jeg lever, men jeg har blokkert DNFK fordi jeg har over 9000 prøver neste uke. Jeg har aldri vært på en ambassade. Det var 50 % sjanse at mamma fikk jobb på ambassaden i Islamabad for noen år siden, men hun fikk den ikke. Litt synd i grunn. Lenke til kommentar
KKake Skrevet 27. januar 2011 Del Skrevet 27. januar 2011 Stumblet rundt og fant denne videoen. http://www.dailymoti...-python_animals Skal tilfeldigvis til denne landsbyen i sommer. Kanskje ta en tur innom og si hei? Så evig kult. Du får hilse denne awesome slangen fra meg også. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 27. januar 2011 Del Skrevet 27. januar 2011 Coa, lever du? Jeg dro Arlingtonsa i dag, men den uendelige swaggeren disse gir meg hjalp ikke på den Indiske ambassaden i dag heller. Endte selvfølgelig med å skjelle de ut igjen, de BØR ha alt klart i løpet av morgendagen. GRR Var der 2min etter at de åpnet, 40 stk foran meg i køen og alle hadde noe å klage på. Jeg lever, men jeg har blokkert DNFK fordi jeg har over 9000 prøver neste uke. Jeg har aldri vært på en ambassade. Det var 50 % sjanse at mamma fikk jobb på ambassaden i Islamabad for noen år siden, men hun fikk den ikke. Litt synd i grunn. Jeg er oppvokst på div ambassader rundt om i verden, men Indias er fææn meg helt syk. Lenke til kommentar
Coa Skrevet 27. januar 2011 Del Skrevet 27. januar 2011 Det er vel all curryen, regner jeg med. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg