Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Forumtreff høres relativt interessant ut. Må bare passe på å ikke bli voldtatt e.l.

Jeg lover ingenting. Ja til forumtreff hos WheelMan, jeg stiller med kake!

I demand an invite!

Alt jeg trenger er et toalett for meg selv :ph34r:

Hva innebærer dette? Å sitte sammen med hver sin laptop og diskutere på forum?

Endret av NicolasDarvas
Lenke til kommentar

Er det ikke relativt enkelt å være en røver i quiz-tråder når man kan finne alle svarene på google/wiki da?

Er vel som å sitte på pubquiz med en mobiltelefon under bordet og søke på alle svarene.

Endret av Bytex
Lenke til kommentar

Er det ikke relativt enkelt å være en røver i quiz-tråder når man kan finne alle svarene på google/wiki da?

Er vel som å sitte på pubquiz med en mobiltelefon under bordet og søke på alle svarene.

Dorian Gray har vært ganske flink til å lage oppgaver som krever at man må tenke og ikke bare google.
Lenke til kommentar

Coa, lever du?

Jeg dro Arlingtonsa i dag, men den uendelige swaggeren disse gir meg hjalp ikke på den Indiske ambassaden i dag heller. Endte selvfølgelig med å skjelle de ut igjen, de BØR ha alt klart i løpet av morgendagen.

GRR :realmad:

Var der 2min etter at de åpnet, 40 stk foran meg i køen og alle hadde noe å klage på.

Endret av Mchansern
Lenke til kommentar

Coa, lever du?

Jeg dro Arlingtonsa i dag, men den uendelige swaggeren disse gir meg hjalp ikke på den Indiske ambassaden i dag heller. Endte selvfølgelig med å skjelle de ut igjen, de BØR ha alt klart i løpet av morgendagen.

Var der 2min etter at de åpnet, 40 stk foran meg i køen og alle hadde noe å klage på.

Jeg lever, men jeg har blokkert DNFK fordi jeg har over 9000 prøver neste uke.

Jeg har aldri vært på en ambassade. Det var 50 % sjanse at mamma fikk jobb på ambassaden i Islamabad for noen år siden, men hun fikk den ikke. Litt synd i grunn.

Lenke til kommentar

Coa, lever du?

Jeg lever, men jeg har blokkert DNFK fordi jeg har over 9000 prøver neste uke.

Jeg har aldri vært på en ambassade. Det var 50 % sjanse at mamma fikk jobb på ambassaden i Islamabad for noen år siden, men hun fikk den ikke. Litt synd i grunn.

Jeg er oppvokst på div ambassader rundt om i verden, men Indias er fææn meg helt syk.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...