Nymph Skrevet 22. februar 2008 Del Skrevet 22. februar 2008 wohoo, da var helgen her igjen Noen planer for helgen da folkens ? Hyttetur med 6 jenter gleder meg masse.. Har kjøpt meg en kartong vin. Church hill eller noe.. DREKKAAA Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 22. februar 2008 Del Skrevet 22. februar 2008 Jeg så Sybil i dag btw. Det var helt random at jeg satt på tv'n. Snakk om flaks! Lenke til kommentar
Nie Skrevet 22. februar 2008 Del Skrevet 22. februar 2008 jeg har vært borte i hele dag! Det teller ikke. oO Jeg var borte i hele natt, liksom. Ingen sa velkommen til -meg-. x) Lenke til kommentar
Gjest medlem-77217 Skrevet 22. februar 2008 Del Skrevet 22. februar 2008 Fosho, Gangstahaug iz in dah hood..! Er blitt inspirert av Pondus. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 22. februar 2008 Del Skrevet 22. februar 2008 wohoo, da var helgen her igjen Noen planer for helgen da folkens ? Slutte å skrive nynorsk, samt følge deler av legens ordre. Skal slappe mest mulig av, men er mer skeptisk til å la flatulensen gå for full guffe Lenke til kommentar
Suburbian Hero Skrevet 22. februar 2008 Del Skrevet 22. februar 2008 wohoo, da var helgen her igjen Noen planer for helgen da folkens ? Klippe meg, og satse på å bli frisk innen skolen starter. Også er det alltids lekser, forum, og søvn... Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 22. februar 2008 Del Skrevet 22. februar 2008 Eg får full angst av nåler, eg har svimt av når eg har skulle teki vaksinar eller fått ting og tang stukki hol på.Vær så snill. Ikke skriv nynorsk. Du mestrer det helt åpenbart ikke. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 22. februar 2008 Del Skrevet 22. februar 2008 Ikke? Til tross for at jeg satt og skrev og dobbeltsjekka hvert jævla ord med nynorskordboka? Makan, ikke stol på ei ordbok altså. Og jeg som hadde 6 i nynorsk i et par år. Ja ja Lenke til kommentar
K.. Skrevet 22. februar 2008 Del Skrevet 22. februar 2008 Den grandiosaen tok både kaffen og kaka! Søren snute så mett jeg er. Nå kan det bli helg, guyse. I'm ok. -- Nynorsk er forbeholdt de som bor i nynorge. Alle andre har det med å skrive bokmål. ANNARS! Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 22. februar 2008 Del Skrevet 22. februar 2008 Ikke?Til tross for at jeg satt og skrev og dobbeltsjekka hvert jævla ord med nynorskordboka? Makan, ikke stol på ei ordbok altså. Og jeg som hadde 6 i nynorsk i et par år. Ja ja Skulle teki? Går det? Lenke til kommentar
Suburbian Hero Skrevet 22. februar 2008 Del Skrevet 22. februar 2008 Jeg må lese "Barndom" av Arild Nyquist til ferien er slutt... Pokkers lærer... Bok er halvkjedelig, og jeg håper vi slipper å lese "Ungdom" av samme fyr. Da dør en del av meg... Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 22. februar 2008 Del Skrevet 22. februar 2008 (endret) Spør ikke meg, jeg har ikke skrevet på et års tid Eller, litt under. Sist jeg skrev var nynorskeksamen hvor jeg skrev meg til en 5er. Irriterer meg at jeg ikke fikk den igjen, var en ganske bra historie. 12 sider eventyr / selv-biografi innen genren science fiction. Rett og slett herlig var det å skrive og lese gjennom den for feil. *savner historien sin* edit: Vet bare at ordene er riktig, om de står rett i forhold til hverandre er en annen sak. For det tror jeg ikke de gjør Endret 22. februar 2008 av Datasmurf Lenke til kommentar
K.. Skrevet 22. februar 2008 Del Skrevet 22. februar 2008 Smurf: Kasta du kladden? You crazy cook! Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 22. februar 2008 Del Skrevet 22. februar 2008 (endret) Hadde ingen kladd. Vi var eneste klassen på skolen som fikk skrive på PC, så edit: Vel, vi måtte skrive på PC ^^ Endret 22. februar 2008 av Datasmurf Lenke til kommentar
Suburbian Hero Skrevet 22. februar 2008 Del Skrevet 22. februar 2008 Jeg skriver alltid ut 2 utskrifter på tentamen/eksamen. Det gjør vi alle, ettersom det er lettere å lese av et ark etter 4-5 timer på PC i strekk... Kanskje du brude prøve det? Lenke til kommentar
Mevon Skrevet 22. februar 2008 Del Skrevet 22. februar 2008 Da har jeg skaffet meg The orange box, og det var jaggu på tide. Første gang jeg har prøvd Half Life 2, makan til bra spill, for ikke å snakke om Portal. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 22. februar 2008 Del Skrevet 22. februar 2008 Meh, tror jeg holder meg til en utgave. Syns ikke det er så jævlig å lese, selv etter å ha sett på skjermen i 3 timer ^^ Lenke til kommentar
Suburbian Hero Skrevet 22. februar 2008 Del Skrevet 22. februar 2008 Vi er alle forskjellige... Det er jo oftest bare positivt Lenke til kommentar
MrBjoern Skrevet 22. februar 2008 Del Skrevet 22. februar 2008 Jeg pleier også å skrive ut to eksepmlarer, evt sende hele greia til meg selv på mail, når jeg har levert. Lenke til kommentar
chokke Skrevet 22. februar 2008 Del Skrevet 22. februar 2008 Ojoj, noen andre som skal ha digg mat idag? Kalvestek mmmmm Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg