Pokey Skrevet 27. januar 2011 Del Skrevet 27. januar 2011 Og om en liten time står det en BMW med 400 pakkiser uttafor huset ditt væpna til tenna, klar til å ta deg. Gz Lenke til kommentar
raWrz Skrevet 27. januar 2011 Del Skrevet 27. januar 2011 Wizzlee,tenkte jeg ville ta meg en tur til deg.. men så fikk jeg plutselig ikke lyst lengre.. Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 27. januar 2011 Del Skrevet 27. januar 2011 Hahaha, engelsklæreren vår scorer igjen! "Well, I need to send in my computer to the IT-support because I can't open documents you send to me...".... Lol.... hun feiler jo ang. office... ^^ Frei er på saken. Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 27. januar 2011 Del Skrevet 27. januar 2011 heija på deija alle sammen wats uP? Lenke til kommentar
Mr. Lurk Skrevet 27. januar 2011 Del Skrevet 27. januar 2011 Wizzlee,tenkte jeg ville ta meg en tur til deg.. men så fikk jeg plutselig ikke lyst lengre.. Gjorde du? Lenke til kommentar
raWrz Skrevet 27. januar 2011 Del Skrevet 27. januar 2011 jeg gjorde ja.. hvis du fortsetter slik så blir det en stund til! Lenke til kommentar
Puke Nukem Skrevet 27. januar 2011 Del Skrevet 27. januar 2011 Bare meg som kan åpne spoilere, men ikke lukke dem igjen? Lenke til kommentar
Ajaco Skrevet 27. januar 2011 Del Skrevet 27. januar 2011 (endret) Om snaue to timer står det en BMW med 400 pakkiser uttafor sykehuset klar for å legge deg inn igjen. Gz Edit: Fy faen. Jeg må lære meg å refreshe siden. Dette ødela jo hele vitsen. Hvis du er av den kreative typen, lat som om dette innlegget kom under Pokey og Mikkel sine lignende poster. Bare meg som kan åpne spoilere, men ikke lukke dem igjen? Nei Endret 27. januar 2011 av Ajaco Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 27. januar 2011 Del Skrevet 27. januar 2011 Bra at noen tar tak i pakket og sier i fra hva som er greit og ikke. Lenke til kommentar
Ajaco Skrevet 27. januar 2011 Del Skrevet 27. januar 2011 (endret) Noen her som spiller SC2? Tenker å få en kompis til å game SC2, men må få tak i et guest pass først. Har spurt i guestpass tråden, men ikke noe respons. Har spørt på TeamLiquid, ingen respons. Ingen av IRL vennene mine (eller jeg) har fler igjen Har et liggende inne på rommet Skal se om jeg husker så kan du få det når jeg kommer fra skolen. Hadde du? Edit: Awesome spill. http://www.bbc.co.uk/science/humanbody/sleep/sheep/reaction_version5.swf Endret 27. januar 2011 av Ajaco Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 27. januar 2011 Del Skrevet 27. januar 2011 Media-linken din fungerer ikke. Lenke til kommentar
Cl1ck Skrevet 27. januar 2011 Del Skrevet 27. januar 2011 pc'en min har ikke hdmi utgang, men jeg lurte på om man kan kjøpe noe man kobler i pc'en for å få det? gjerne legg ut link hvor man kan kjøpe det, hvis man kan Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 27. januar 2011 Del Skrevet 27. januar 2011 hemedi hebla hemla hi shabadoo begha behagidigoo hemle hoemda damimdahey hemede doeba debagedi hoo yeah ne babie smigly gay now heboode hibedi bambala bodaba hoombe hoombe gibedybay that's how i'll sound with a mouth full of crabs Lenke til kommentar
Ajaco Skrevet 27. januar 2011 Del Skrevet 27. januar 2011 (endret) Media-linken din fungerer ikke. De kom av seg selv En film du kan se på mens du venter på... noe: http://www.stumbleupon.com/su/1bY0wP/www.youtube.com/watch%253Fv%253DdY1Lr-yGtd8 Endret 27. januar 2011 av Ajaco Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 27. januar 2011 Del Skrevet 27. januar 2011 pc'en min har ikke hdmi utgang, men jeg lurte på om man kan kjøpe noe man kobler i pc'en for å få det? gjerne legg ut link hvor man kan kjøpe det, hvis man kan Derp derp. Løpa å shjøpa Lenke til kommentar
Cl1ck Skrevet 27. januar 2011 Del Skrevet 27. januar 2011 pc'en min har ikke hdmi utgang, men jeg lurte på om man kan kjøpe noe man kobler i pc'en for å få det? gjerne legg ut link hvor man kan kjøpe det, hvis man kan Derp derp. Løpa å shjøpa er ikke det scart? eller er det jeg som er helt på bærtur?? for jeg har ikke scart på pc'en min. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-J0FoqSqMwq Skrevet 27. januar 2011 Del Skrevet 27. januar 2011 Det er DVI Du har kanskje VGA? Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 27. januar 2011 Del Skrevet 27. januar 2011 Det står klart og tydelig "Sapphire Adapter DVI (M) to HDMI (F)". SCART er sånn med tre kabler av forskjellig farge, og det ville vært veldig imponerende om du hadde det på PC-en din. Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 27. januar 2011 Del Skrevet 27. januar 2011 (endret) DVI er hvit, VGA er blå. Har du KUN VGA så vurder ett nytt skjermkort, it r be dieing On another note! tviler du får VGA til HDMI da det ikke blir nok signal til å sende skikkelig i HD. sådehtsåååh Endret 27. januar 2011 av Mikkel™ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg